Somber Oudejaarsavond

31-12-2013 21:26 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond somber gevoel. Niet alleen, maar ik zal blij zijn als het 12 uur is.

Moet denken aan mijn overleden ouders. Veel herinneringen. Kan niet te veel zeggen ivm herkenning.

Ook al paar dagen niet lekker, ook ivm gedwongen overstap naar andere AD. Andere is uit productie voorlopig en weer de bijwerkingen. Gewoon balen.

Ik weet het, er zijn mensen die het moeilijker hebben. Absoluut. Gewoon nare avond waarop je terugkijkt hoe het gegaan is afgelopen jaar en hoe het zal gaan.

Wie herkent dit?
Geen herkenning maar wel een

Probeer eraan te denken dat je het sombere jaar afsluit vanavond en een nieuw positief jaar tegemoet gaat!
Deels herkenning, mijn vader is 2e kerstdag overleden en door al het geregel realiseerde ik me vandaag pas dat het oud&nieuw is.

Samen met broers en zussen schieten we een "golden salut" de lucht in en proosten op het leven en hem.

Probeer er wat van te maken meid en koester de mooie herinneringen!
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Ik herken het. Big hug for you!
Het verleden is geweest, de toekomst komt eraan..

Er is zoveel leed op de wereld dat jou leed draaglijk is/ word.

Wees dankbaar voor hetgeen je hebt (gehad). Liever gehad en gemis, als nooit gehad en niet weten wat je mist.
Desalniettemin een voor jou. Niet iedereen weet wat ie mist...
Hier ook alleen op oudejaarsavond. Mijn kindertjes liggen al in bed. Heb dit jaar mijn vriend verloren. Het gaat goed met ons, veel veranderingen, maar ik ben blij dat 2013 bijna voorbij is.

Ik dacht gezellig wat op de bank te zitten, met een glas wijn, hapje, oliebol, jaaroverzichten bekijken of een leuke film. Maar ik zit dus met de laptop op schoot naar Comedy Central te kijken. De vaatwasser piept om de paar minuten dat ie klaar is, en ik denk erover lekker naar bed te gaan..
Slaap lekker Vicky, lekker slapen. Zo boeiend is de jaarwisseling niet mi..

Hoop dat 2014 leukere dingen in petto heeft voor je
@bruja78 en vicky, gecondoleerd en sterkte! @ciambella, jij ook sterkte.

Bedankt voor alle reacties! Doet me goed.
Heel vroeger wel; tegenwoordig verlang ik nooit meer naar een ander moment.
Dikke dikke knuffel!!

Gewoon, omdat jij hem verdiend!
voor een ieder die zich KUT voelt; een hele dikke knuffel!

voor mezelf; mijn vader is dit jaar onverwacht overleden.

ik heb een hartaanval gehad op mijn 44ste...

ik vind het wel welletjes,

2014 wordt gewoon een TOPjaar!

Ik wens alle mensen, waar dan ook, meer liefde....
Tja, je kunt jezelf ook somber denken hè? Niet te veel overal bij stil staan, het is een dag als alle andere, alleen met wat meer herrie om 12 uur . . . . . . .
quote:Carenza schreef op 01 januari 2014 @ 02:02:

Tja, je kunt jezelf ook somber denken hè? Niet te veel overal bij stil staan, het is een dag als alle andere, alleen met wat meer herrie om 12 uur . . . . . . .ach, gewoon niet teveel stilstaan bij het overlijden van een van je ouders he, t is maar n kleinigheidje
Feeks, ik denk dat Carenza niet alle reacties hheft gelezen. Hoewel Leergierig opent met het feit dat ze verdrietig is om het gemis van haar ouders. Ik dacht ook dat een maand of bepaalde datum niet extra verdrietig kan maken. Maar ook ik was verdrietig op de eerste verjaardag van mijn vriend nadat hij was overleden. Die dag eindigde in een intense huilbui, zonder gedachten van dit of dat, puur verdriet omdat hij was overleden. Een bijzonder moment voor mij.
Ik heb een rotjaar achter de rug en hoop echt dat 2014 een jaar gaat worden met uiteindelijk fijne en mooie herinneringen om op terug te kijken.

Ik droomde vannacht zelfs weer over die ellende. Misschien symbolisch bekijken om nu te gaan loslaten?

Ik ga gezonder en actiever leven, beetje afvallen en ik was al gestopt met roken:p

Voor iedereen een dikke knuffel en een goed nieuwjaar!
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Een nieuwe jaar en nieuwe kansen
Dikke knuffel, Leergierig, en alle anderen die het moeilijk hebben met deze jaarwisseling.

Ik weet niet of het helpt, maar ik las gisteren ergens:

"Ach, dat hele oud & nieuw is ook maar een uitvinding van de mens."

En die datum kan dan wel beweren dat er iets af te sluiten valt, maar als je midden in een rouwproces zit, dan werkt dat natuurlijk niet zo.

Dus wees maar lief voor je zelf, nu.
quote:vrouwtje89 schreef op 01 januari 2014 @ 10:36:

Ik heb een rotjaar achter de rug en hoop echt dat 2014 een jaar gaat worden met uiteindelijk fijne en mooie herinneringen om op terug te kijken.

Ik droomde vannacht zelfs weer over die ellende. Misschien symbolisch bekijken om nu te gaan loslaten?

Ik ga gezonder en actiever leven, beetje afvallen en ik was al gestopt met roken:pe

Voor iedereen een dikke knuffel en een goed nieuwjaar!Supergoed dat je al gestopt bent met roken!Ik wens je een superfijn jaar, dat het de eerste van vele mooie jaren mag zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven