Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
Tuurlijk lieverd, begrijp het helemaal. Goed voor jezelf zorgen meid
Shit happens
Thanx!
Heeey....

Lieve Deesi, ik snap je heel erg goed hoor... als dit goed voelt, dan is het ok! En egoistisch vind ik het zeker niet, dat klinkt zo negatief, je gaat nu gewoon even goed voor jezelf zorgen!! Het allerbeste!!

Verder alle reacties gelezen hoor....

Er staan er weer een heleboel.! Revival kan weer onder de mensen komen zo te lezen, weer fris en fruitig. Verder lees ik allemaal posts waar ik me volledig in herken. De snaaidrang, het niet ECHT flink door kunnen zetten van het afvallen enz.

Revival, toppie van je vakantie! Ik ga nergens heen helaas

Verder biecht ik direct maar op dat ik welgeteld 4 uur zonder sigaret heb gedaan en toen helemaal gefrustreerd naar de pomp ben gelopen om peuken te halen. Sorry sorry sorry.... Verder van 15 tot 23 uur gewerkt, net vrij en zo maar weer bed in. Om 9 uur weer op cursus zijn morgen...

Sleep well allen..
Zoo even laat nog op het forum, maar wat een bedrijvigheid nog!

Lieve Deesi, ik snap het helemaal! Ik vind het supergoed van je dat je voor jezelf kiest en keuzes maakt wat momenteel wel en niet iets oplevert voor je... Ik wens je al het beste en wie weet spreken we elkaar hier nog eens! Dikke !

Jennie, niet schuldig voelen dat je hier post, gekke meid! Iedereen heeft hier last van het niet altijd na kunnen komen van afspraken met zichzelf! En vooral op het gebied van lekkere dingen niet mogen eten is het supermoeilijk! Want het eerste waar je naar snakt als je honger hebt of niet lekker in je velletje zit is iets zoetttssss of ongezonddds!!! En niet in een appel, jek! Misschien zou je meer op de lange termijn kunnen denken... Zo van als ik nu die zak M&M's openscheur voel ik me straks superrot, maar als ik nou een stuk ga hardlopen, ben ik straks trots op mijzelf... Alleen tsja, was het maar zo simpel! En ik heb ook een tijd een eet-dagboekje bijgehouden, daarin moest ik alles opschrijven wat ik at. Misschien kan het je toch iets meer motiveren om niet iets ongezonds tussen een rijtje gezonde dingen neer te willen zetten... Nou goed, zijn maar wat tips natuurlijk, was de praktijk maar zo makkelijk!

Jammer van je sigretjes Marieke, maar was ook te mooi om waar te wezen zo op een doorsnee zondagmiddag... En misschien is afbouwen een betere optie?! Of juist niet!? Heb geen idee, heb nooit af hoeven te kicken van nicotineverslaving... Gewoon lekker gaan slapen meis, morgen weer een dag hoor, niks aan de hand!

Nou meiden, tot morgen allemaal weer! Allemaal weer werken morgen!? Ik smiddags even een paar uurtjes... Oooh ik geniet zo van het even helemaal niet aan de studie hoeven denken, heerlijk!
Zo, ik even vroeg op het forum :-)

Heerlijk vast geslapen, alleen balen dat de wekker alweer ging! Ja, Noor, was een beetje mooi om waar te zijn. Beter om zoiets even voor te bereiden, mensen in te lichten en daar hulp van te vragen. Ik ga zo topsport bedrijven, fietsen door die enorm harde wind hier! Verder niets te melden, alleen een fijne dag voor iedereen!!!

x
Goedemorgen,

Deesi, ik begrijp je keuze, jammer, maar je moet doen wat voor jou goed voelt! Ik hoop dat je emotioneel én lichamelijk gezien gauw opknapt. En ik hoop ooit nog eens te mogen horen/lezen hoe het met je gaat.... Zorg goed voor jezelf meid!

Marieke, jammer van je mislukte stoppoging, maar toch vier uur lang niet gerookt, jiehoe! Das alvast een begin toch? Succes met je cursus vandaag.

Jennie, ook jouw verhaal is erg begrijpelijk en herkenbaar. Hoop dat je ooit de motivatie, discipline en kracht vindt om er he-le-maal voor te gaan. En tot die tijd blijf je je M&M attacks gewoon lekker hier opbiechten

Ben gister uit eten geweest met vijf vriendinnen, was gezellig en lekker. Vrij sjiek restaurant, kan niet eens navertellen wat ik heb gehad Voorgerecht was iets met vlees en peer, hoofdgerecht iets met feta en notenhoning. Thee na.

Vandaag nog geen idee.

Ik ga werken, baaaai!
Niet veel te vertellen hier, weer druk gehad..mijn halve dag werken is weer een hele geworden, kijk er niet meer van op maar leuk is anders.

Lijstje

O brinta

T krentenbol, oja en nog 1tje

L italiaanse bol en een ciabatta met rundersaftschinken (lekker en luxe en duur(!)

T weer een krentenbol

zit nu aan de magere yoghurt met rode vruchten en straks eten we soep, gemengde salade en gegrilde kippenbout

Sie joe leeter meebie?
Shit happens
Logsiche volgorde van avondeten Porec

L: yoghurt met muesli

T: cornetto

D: kippevleugeltjes, aardappelkroketjes en pastasalade

Baaaaiii
Hoi hoi,

Mmmm Revival, lekker luxe uit eten! Hoe is het nu met je?

Porec! Ons krentenbolletje! Hoe is het met jou? Nog steeds erg druk op het werk dus... Schreef jij ook niet een tijdje terug dat jullie al diverse malen aan hadden aangegeven dat het zo niet te doen was? Of was dat bij iemand anders op het werk... ?

Hier ook een druk dagje, vanochtend eerst opleiding en daarna door naar mn werk. Thuis direct aan de gang gegaan met een afscheidsboekje voor de stagiaire die ik begeleid heb. Hele avond al aan het freubelen, leuk resultaat.

Lijstje vandaag:

O: 1 bh kaas, 1 bh appelstroop

T: appel en paar napoleon zuurtjes

L: 1 bh kaas, 1 bh s -spread, 1 bh appelstroop

T: banaan

D: beetje rijs, boontjes en tartaatje .. vifit toetje na

T: eierkoek

Doei doei
quote:revival schreef op 23 juni 2008 @ 20:06:

Logsiche volgorde van avondeten Porec

Was net thuis en had trek, maar lijkt beetje vreemd idd. Wij eten trouwens zelden vóór 19.00 uur.

L: yoghurt met muesli

T: cornetto

D: kippevleugeltjes, aardappelkroketjes en pastasalade

BaaaaiiiWat een karig lijstje niet omvallen hoor!
Shit happens
Mooi lijstje Marieke!

Was ik inderdaad met gedoe op werk, te veel druk ed. Wordt nog niet echt veel aan gedaan.. Het is ook gewoon lastig: extra drukte, collega weg, wel een nieuwe maar nog niet goed ingewerkt, veel zieken gehad. Blijft dus eventjes achter de feiten aanhollen momenteel, ach...

Trusten alvast
Shit happens
Have a nice day
Shit happens
Goodmorning, hoe is het hier? Ik voel me zwaar verrot, wederom een uitermate korte nacht gehad.... wederom tot diep in de nacht bij/met broer zitten huilen / troosten, etc. Bleghh!!

Karige lijstje kwam doordat ik laat uit bed was, 9.15u, sochtends alleen wat thee gehad, daarna een flinke bak yoghurt met muesli, smiddags geshopt met mams en alleen een cornetto gehad... toen ik thuis was gauw boodschappen doen, hardlopen en koken. Wel flink wat avondeten gehad, want toen lustte ik wel wat

Krijg vanavond eters, ga lasagne maken. Heb he-le-maal geen zin in eters, dus wellicht dat ik ze nog afbel. Maar ja, zal niet de eerste keer zijn dat wij afbellen dus durf ook niet zo goed eigenlijk...

Kga werken, fijne dag allemaal, baaaaii
Goeiemorgen lady's!!!

Hoe is het hier?!

Pfff Revival, weer zo'n zware nacht gehad!? Wat naar zeg die situatie! Hoe gaat het nu met je broer dan!? Is z'n relatie nu over of hangt het er nog om!? Ben je er al over uit of je vanavond gaat koken voor je eters of dat je ze gaat afbellen!?

Marieke, jij vandaag ook weer aan het werk of vrij!? Net lijstje gister hoor! Porec, jij ook! Bravo!

Jennie, hoe is het met je M&Ms?!

Ik vandaag lekker vrij, gister gewerkt en morgen, donderdag, vrijdag en zaterdag weer... Maar veel avonddiensten dus dan heb je wel lekker wat aan je dag vind ik... Net een uur hardgelopen (Revival, hoe gaat dat bij jou eigenlijk!? Gister ook weer las ik?) ging wel lekker! Heb nu wel een leuk rondje door het bos bij ons achter ontdekt... Verder vandaag gegeten, om maar even ontopic te blijven:

- beschuitje met jam

- kiwi

- water

Toen hard gaan lopen

- bakje yoghurt met verse aardbeien

- straks 2 bh met cervelaat (denk ik)

- vanmiddag kop thee met plak kruidcake (verder weet ik nog niet, want ga naar vriendin toe)

- vanaaf chicken tonight met basmati-rijst

Goedemiddag!!

@ Porec, grrrr, irritant die drukte op je werk!! Hopen dat het van tijdelijke aard is! succes!

@ Revival, he meissie toch.... Wat vreselijk dat je je er zo naar om voelt. Wel oppassen he, dat jij er ook niet aan onderdoor gaat! Weet je al wat je gaat doen met je bezoek? Schijt hoor, als jij er geen zin in hebt, dan komt dat later wel weer. Soms wel goed om even leuke afleiding te hebben, dat kan ik niet zo goed voor je inschatten.

Ik haal hem maar weer eens aan, mijn lijfspreuk these days: Als je nee zegt tegen een ander, zeg je JA tegen jezelf!

@ Noortje, Ik ben vandaag inderdaad vrij, mocht ook wel weer. Afgelopen vrijdag,zaterdag,zondag en maandag gewerkt. Vandaag 1 dag vrij en dan weer woensdag,donderdag en vrijdag werken. Van mij mag het wel weekend zijn!

Goed dat je hebt hardgelopen, een hele omslag qua sportiviteit sinds je daar werkt volgens mij!

Hier de hele dag bezig geweest met werk, maar dan thuis, hmmz...

Mijn lijstje:

O: 1 bh kaas, 1 bh halvajam

T: appel

L: 1 bh kaas, 1 bh s-spread, 1 bh appelstroop

T: evergreen

D: soepie, broodje

T: eierkoek

Toet loeter!!
Deesi Goede keuze van jezelf! Denk goed aan jezelf en wie weet tot ziens!! X
Jennie.. herkenbaar jouw verhaal. Hier is de knop ook net weer om, ma ja.. de weegschaal is het daar nog niet mee eens en dat motiveerd ook niet echt..

Revival.. leuk zo'n vakantie in het vooruitzicht. Hier nog geen plannen. We hebben wel vrij, maar nog niks geboekt. Ik ga denk voor een last-minute. Nederland vind ik bij mooi weer ook best leuk, maar mijn vriend wilt volgens mij naar het buitenland.. zien wel.. Alles is goed als de zon maar schijnt!!

Niet te veel 'meegaan' met je broer he.. Ik denk dat hij ook meer aan je hebt als je er wat afstand van neemt en hem op die manier kan helpen. Is moeilijk als iemand van wie je veel houdt zoveel verdriet heeft. Sterkte!!

Mijn lijstje van vandaag:

O.. 3 plakken ontbijtkoek

T 2 plakken ontbijtkoek (even rare ochtend.. werklui voor de keuken in huis, enz... even voor het gemak maar dit gegeten.)

L.. 3 broodjes met tonijnsalade

T.. snack-a-jack

D.. spersieboontjes, stukje vlees, beetje vla

Groetjes
Hello, ben ik nog even. De relatie van broer is inmiddels verbroken, maar op een ontzettend achterbakse, misselijke manier. Denk je iemand te kennen, ze waren zes jaar samen! Ben dus niet alleen verdrietig omdat hij verdriet heeft, voel me zelf ook flink vern**kt, kon behoorlijk goed overweg met deze schone zus (dacht ik), waren eigenlijk wel vriendinnen, en dan dit.

Ik heb de eters niet afgebeld, ze stuurde vanmiddag nog een sms dat ze er zo'n zin in hadden, en dol zijn op lasagne (ff gevraagd of ze dat wel wilden eten, ze nemen namelijk ook een kind mee) Dus ach, even tanden op elkaar en hopen dat ze gauw weer optyfen

Lijstje is niet zo geweldig:

O: 3 rijstwafels met jam

T: theeeee

L: champignonsoep, pastasalade

T: balisto, paar tic tacs, water

D: lasagne

Goudvis, hoop voor je dat jullie nog even lekker weg kunnen. Inderdaad, NL is best leuk, als het mooi weer is... maar ja... Ik heb helemaal een rustig gevoel van deze vakantie in het vooruitzicht, raar he.

Marieke, goed om jezelf denken he? Hoe is het met de uitslag-stress, kan je het een beetje van je afzetten? Hoop het.

Baaaai maar weer
anoniem_6720 wijzigde dit bericht op 24-06-2008 16:10
Reden: tiepfaud
% gewijzigd
Hey goudvis... ook weer in tha house... Hoe sta jij er voor dan qua lijnen enzo? En weet je ook waar het door komt dat het niet zo wil lukken? Mooi ruk dat de weegschaal dan ook niet even dat zetje geeft. Ik herken dat wel, bij mij werkt het net andersom dan zoals het zou moeten. Ben ik wat zwaarder, is de motivatie ver te zoeken, het einddoel zo ver in zicht. Ben ik weer lichter, raak ik er helemaal door gemotiveerd, dan is het einddoel dus wat dichterbij en meer zin om er voor te gaan....

Revival.... herkenbaar verhaal nu je het wat meer hebt toegelicht. Toen ik nog wel meer met mijn broer omging, had ik ook een nauwe band met zijn vriendin, we waren zelfs samen op vakantie geweest. Zij is toen vreemd gegaan en heeft de relatie beeindigd, dat vond ik ook zooooo vreselijk. Volgens mij was ik er niet zo van de kaart van als jij dat nu bent, maar ik kan me goed voorstellen dat het een enorme impact heeft. Hoop dat je een leuke avond hebt, een beetje afleiding is niet verkeerd misschien!

Wat betreft de uitslagstress, die is weer gedaald hoor, kan er nu vrij makkelijk mee omgaan. Soms denk ik het plekje wat ze hebben gevonden te voelen, waarschijnlijk omdat ze er een stukje weg hebben gehaald en daar dus een wondje zit. Dan word ik er even aan herinnerd, maar verder dus niet echt.Ik zal goed om mezelf denken, jij ook?

Ik kom net uit de sportschool, was wel even goed om te doen, al had ik er weinig zin in. Morgenavond misschien even spinnen samen met een vriendin.

xxx
Ben 'fier' op mezelf. Net les 11 van Evy gerent!!

Marieke.. ik denk dat het komt omdat ik ongesteld moet worden. Ik heb nu een mirena-spiraal en daardoor wordt ik niet meer ongesteld (heel soms een klein beetje), maar ik merk het wel aan mijn lijf dat het zover is... dat heb ik nu ook een beetje.

Verder had ik gisteren een broodje kroket op en 2 glazen verse jus. Las ik vandaag dat in jus veel suiker zit.. misschien ook in die combi dat het gewoon wat meer was. Geen idee. Morgenochtend nieuwe kans (kan het niet laten, sta nog vaak op de weegschaal).

Wanneer krijg je de uitslag?

Ik moet nog steeds de huisarts bellen voor een uitstrijkje. Dat is ook iets wat ik steeds voor me uit schuif. Ga de papieren erbij pakken en morgen maar bellen.

Tot morgen!
Weeeeer aaaar joooeee ??

Hier gaat het oke, druk. Ben aan het werk en ondertussen komen er ook nog allerlei privéregeldingen om de hoek zeilen. Kom dus ff gauw een egoberichtje plaatsen.

Lijstje:

O: ontbijtkoek

T: 2 rijstwafels

L: 2 maisbh met kip en tomaat, rijstwafel

T: liter water en paar tictacs

D: witlof, tartaartje, aardappels

Ga na mn werk weer hardlopen. Goudvis, les 11, goed joh!! Ik ga straks les 5 doen. Het is echt erg, begin hardlopen gewoon leuk te vinden... Wie had dat gedacht?!?!

Hoop gauw van jullie te horen lezen! Morgen wegen he! Doeggiee
Hoi

Hier ook druk druk, moe moe, dus alleen even kort egolijstje plempen:

O brinta

T krentenbol

L 2 waldkornbh met 30+ mosterdkaas, bouillon, 2 kiwi-gold, appel

T krentenbol, plakje cake, nu schaaltje magere vruchtenyoghurt

D straks chili con carne

Revival en Marieke , proberen jullie ook aan jezelf te denken?!

(makkelijker gezegd dan gedaan, kweetut)

Later laiverds en anders tot morgen D-day (f)
Shit happens
Mareike.. les 11 is van Evy.. start-to-run. Een ren-programman. Ze staat op m'n mp3. Gisteren had ik een les van 8x 2 min. rennen en tussendoor 1 min. lopen. Zo bouw je het op en na 20 of 30 lessen kan je ong. 5 kilometer achter elkaar lopen. Erg leuk hoor... op muziek. Er is hier ook een topic over waar alle links op staan.

Mijn lijstje van vandaag:

O.. yoghurt met fruit, 1 ontbijtkoek

T.. ontbijtkoek

L.. 1 broodje file, 1 runderrookvlees en 1 met vlokken (+ paar handjes vlokken... ivm ongi...)

T.. 1 snack-a-jack/halve appel

D.. spagetti met (48+) kaas en komkomer en een beetje vla

Groetjes
Hee meiden,

Zo nog 2 nachtjes slapen en dan vakantie. Streeeessssss haha.

Morgenochtend nog even een stukje rennen en dan daarna rennen en vliegen om alles in de tassen te krijgen.

Hoe is het hier, even lezen.

Goudvisje, lekker hoor dat lopen! Ga je mee rennen morgenvroeg hihi?!

Baal enorm dat ik ongi moet worden, net op de vakantieweek bah.

Revival, we kunnen straks wel een hardloopmeeting houden hihi. En ook voor jou een dikke smak.

Mariekske, hier een dikke knuffel voor jou...

Deesi, snap het goed hoor. We zullen je missen. Maar soms is afstand nemen even goed. En het is niet gek dat je aan jezelf even genoeg hebt hoor meid. Heel veel liefs en misschien tot...?

Boardgirl, geen mms meer op hier. Al een paar dagen geen choco meer. Maar wel gebakjes en dat terwijl ik die niet zo lekekr vindt. Hmmm, vanmiddag een partijtje gehad (ik ging mee) bij een bakker. Gingen ze koekjes bakken. We hebben een gigadoos meegekregen met koekjes (en marsepein) LEKKKKKKKERRR joh. En zo lief, met allemaal figuurtjes haha, hij was zo trots dat hij dat gemaakt had.

Vandaag, ff denken

yoghurt/cruesli en chocomelk light (je moet toch wat haha)

2 witte bollen met rosbief

5 dropjes

chocolaatje bij bakkerfeest

1 roomboterkoekje (had oudste gemaakt bij bakker)

patat met kroket bij het feestje (afterparty haha) van m'n nichtje.

Vrijdag met vakantie, dus dat zal ook niet gezond worden ben ik bang ;-((.

Nou lieve meiden, als ik jullie niet meer 'zie' tot na de vakantie. Have fun en succes met het figuurtje.

x

Jennie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven