tips

08-01-2014 15:47 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend wil graag dat ik hem pijp.

hij vraagt er elke keer naar.

hij weet hoe ik er over denk en wat mijn gevoel er bij is.

ik wil het wel graag.

heeft iemand tips hier voor?
Gewoon eens doen? Bijvoorbeeld wanneer jullie samen douchen?
Wat is je gevoel daar dan bij? Heb je het wel eens gedaan?
Wat is dan precies je probleem als je het wel wilt? Durf je niet? Heb je het nog nooit gedaan? Heb je slechte ervaringen?
http://www.lactacyd.nl/media/2601/lactacyd_mousse.png

Bij ons is de afspraak gewassen = pijpen maar dan niet alleen wassen (zoals mannen dat snel ff doen) maar echt goed en daar gebruiken wij lactacyd mouse voor.
ik heb het zelf nog nooit gedaan. en vind het dood eng om het te doen.
zoals Doreia ook al aangeeft gewoon eens rustig onder de douche beginnen.
Ach zo. Nou, het is niet eng hoor. Onder de douche is inderdaad een goed idee. Vraag je vriend wat hij fijn vindt, en doe wat jij fijn vindt, en dan komt het wel goed.
quote:claratje schreef op 08 januari 2014 @ 16:08:

ik heb het zelf nog nooit gedaan. en vind het dood eng om het te doen.dan doe je het toch niet?
@monkeyhead

Is dat niet een tikje overdreven. Ik zou het niet leuk vinden als mijn partner zo vies van me zou zijn...
quote:lilalinda schreef op 08 januari 2014 @ 16:20:

[...]

dan doe je het toch niet?

Mannen zijn ontzettende zeuren als het op pijpen aankomt.

Ik kan me niet voorstellen dat er veel vrouwen zijn die dit echt leuk vinden om te doen.

Dus TO alleen doen als je het echt wilt!
Ik zou het ook voor het eerst doen onder de douche. Mocht je slikken helemaal niks vinden, dan is kun je 'het' makkelijk kwijt
quote:monkeyhead schreef op 08 januari 2014 @ 16:10:

zoals Doreia ook al aangeeft gewoon eens rustig onder de douche beginnen. oh vreselijk zeg, sex moet toch wel spontaan gebeuren. lijkt me vreselijk als me vriend me past wilt beffen of neuken als ik helemaal gedouched ben ?>
Mijn vriend doet 't gewoon met water en alles is daar beneden gewoon schoon. Ik vind 't ook wat overdreven Monkeyhead, seks hoort toch een beetje vies te zijn.

Claratje, doe 't niet als je het niet wilt. Ik vond het ook doodeng, totdat ik opeens dacht: Ik ga het gewoon proberen! Het viel me allemaal reuze mee, ik vond/ vind het leuk om te doen en mijn vriend vindt het leuk te ontvangen. Geef het tijd, misschien gaat je angst dan weg en misschien ook niet. Maakt allebei niets uit.
Je vriend weet ongetwijfeld dat je het nog nooit gedaan hebt, dan is het toch leuk om het samen te ontdekken? Jij hoe je het moet doen, hij geeft aan wat hij lekker vindt. En als hij iets lekker vindt wat jij niet lekker vindt, dan doe je het niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:miedo schreef op 08 januari 2014 @ 16:23:

[...]

Ik kan me niet voorstellen dat er veel vrouwen zijn die dit echt leuk vinden om te doen.

oh jawel, ik wil
quote:monkeyhead schreef op 08 januari 2014 @ 16:03:

Bij ons is de afspraak gewassen = pijpen maar dan niet alleen wassen (zoals mannen dat snel ff doen) maar echt goed en daar gebruiken wij lactacyd mouse voor.Is dat wel voor piemels? Ik geloof dat ik liever mijn man proef dan lactacyd.
quote:claratje schreef op 08 januari 2014 @ 16:08:

ik heb het zelf nog nooit gedaan. en vind het dood eng om het te doen.Hij bijt niet hoor

Bij ons is de afspraak gewassen = pijpen maar dan niet alleen wassen (zoals mannen dat snel ff doen) maar echt goed en daar gebruiken wij lactacyd mouse voor.zonder zeep krijg je hem prima schoon hoor.
Hoe jong ben je?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hoe jong ben je?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
25
quote:miedo schreef op 08 januari 2014 @ 16:23:

[...]

Mannen zijn ontzettende zeuren als het op pijpen aankomt.

Wat een onzin.
mijn vriendin heeft mij ook als eerste keer gepijpt, en vond het allemaal erg spannend.... we zijn samen onder de douche gestapt en na het douchen is ze op haar knieën gaan zitten, geen haast, niet meteen achter in je keel :P 'kus' eerst de penis van je vriend, en bouw het op... seks moet voor beide fijn zijn is mijn mening, en ik denk die van iedereen (hoop ik) ook.

hope it helps

Bij ons is de afspraak gewassen = pijpen maar dan niet alleen wassen (zoals mannen dat snel ff doen) maar echt goed en daar gebruiken wij lactacyd mouse voor.

Ieuw.

In mijn eentje rukken lijkt me nog stukken romantischer en geiler dan deze afspraak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven