Disney World Florida
zondag 12 januari 2014 om 11:45
zondag 12 januari 2014 om 11:51
Ik ben het eens met bovenstaande reactie.
Natuurlijk, Magic Kingdom is hetzelfde in Parijs als in Orlando.
Maar in Orlando zijn er nog meer parken, naast Magic Kingdom.
Wij zijn 4 dagen naar Disney geweest, en 2 dagen naar de Universal Studio's, daar is het ook heel gaaf!!
Natuurlijk, Magic Kingdom is hetzelfde in Parijs als in Orlando.
Maar in Orlando zijn er nog meer parken, naast Magic Kingdom.
Wij zijn 4 dagen naar Disney geweest, en 2 dagen naar de Universal Studio's, daar is het ook heel gaaf!!
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
zondag 12 januari 2014 om 11:51
Wij zijn net geweest, met kinderen. We hebben 1 dag Magic Kingdom en Epcot gedaan en 1 dag Universal Studios en Island of Adventure. Zonder kinderen had ik Disney overgeslagen. Magic Kingdom is min of meer hetzelfde als Parijs en eigenlijk voor kleinere kinderen. Epcot had wel een paar gave attracties, maar in een halve dag makkelijk te doen.
zondag 12 januari 2014 om 11:52
Ik ben er ooit geweest en het is er gewoon heel leuk. Ik zou alle attracties pakken die ik leuk vond.
Het punt is niet dat het park te groot is om alles in één dag te zien. Want dat kan op zich best.
Het punt is die lange lange wachtrijen, waar belachelijk veel tijd in gaat zitten. Zelfs als je iets te eten wilt bestellen.... Om ziek van te worden.
Misschien moet je eens proberen uit te vinden welke dagen het minst druk bezocht zijn. Daar heb je het meeste aan.
Het punt is niet dat het park te groot is om alles in één dag te zien. Want dat kan op zich best.
Het punt is die lange lange wachtrijen, waar belachelijk veel tijd in gaat zitten. Zelfs als je iets te eten wilt bestellen.... Om ziek van te worden.
Misschien moet je eens proberen uit te vinden welke dagen het minst druk bezocht zijn. Daar heb je het meeste aan.
zondag 12 januari 2014 om 11:58
Wij zijn in 2011 geweest. Lees: het is echt totaal GEEN kopie van disneyland parijs.
Wij hebben 10 dagen nodig gehad. dis was inclusief 1 dag zwempark van disney. We zouden er verder nog een dag af kunnen halen. Dan zouden we op 8 dagen komen, maar dan moet je wel goed plannen! Mocht je ideeën op willen doen, dan kan ik je de link geven van ons blog. Stuur dan een pb'tje, ook als je verder tips wilt! Veel plezier in iedergeval, want het is een prachtreis!
Wij hebben 10 dagen nodig gehad. dis was inclusief 1 dag zwempark van disney. We zouden er verder nog een dag af kunnen halen. Dan zouden we op 8 dagen komen, maar dan moet je wel goed plannen! Mocht je ideeën op willen doen, dan kan ik je de link geven van ons blog. Stuur dan een pb'tje, ook als je verder tips wilt! Veel plezier in iedergeval, want het is een prachtreis!
zondag 12 januari 2014 om 12:25
zondag 12 januari 2014 om 13:13
Als je nog nooit in Parijs bent geweest, is het wel leuk, hoor. Al zijn de attracties in Universal wat spectaculairder en nieuwer. Vooral het hele Harry Potter gebeuren (geloof dat Island of Adventure is) is echt bizar goed. We hebben daar vanwege het tijdstip ('s avonds) maar 1 attractie gedaan, weet even de naam niet meer, maar was een combinatie van simulatie en een beetje echt bewegen. Was echt dood- en doodeng, maar man, wat mooi gedaan.
zondag 12 januari 2014 om 14:46
zondag 12 januari 2014 om 19:09
zondag 12 januari 2014 om 22:32
Ik moet de vraag een beetje duidelijker stellen. Wij zijn van plan om alleen naar het Magic Kingdom te gaan en wilden weten of wij daar één of twee dagen voor nodig hadden. Mijn man is al eerder zowel in Orlando als in Parijs geweest, maar dat is al een tijdje geleden en dus is waarschijnlijk geen maatstaf meer. En wij gaan in Oktober dus verwachten dan in ieder geval dat wij niet heel veel last zullen hebben van lange rijen.
zondag 12 januari 2014 om 23:02
quote:frozenstar schreef op 12 januari 2014 @ 11:58:
Wij zijn in 2011 geweest. Lees: het is echt totaal GEEN kopie van disneyland parijs.
Wij hebben 10 dagen nodig gehad. dis was inclusief 1 dag zwempark van disney. We zouden er verder nog een dag af kunnen halen. Dan zouden we op 8 dagen komen, maar dan moet je wel goed plannen! Mocht je ideeën op willen doen, dan kan ik je de link geven van ons blog. Stuur dan een pb'tje, ook als je verder tips wilt! Veel plezier in iedergeval, want het is een prachtreis!Als jij degene bent die 'ruzie' had met een grote meneer tijdens het instappen in het treintje terug naar de parkeerplaats, dan heb ik je blog inmiddels gevonden
Wij hebben 10 dagen nodig gehad. dis was inclusief 1 dag zwempark van disney. We zouden er verder nog een dag af kunnen halen. Dan zouden we op 8 dagen komen, maar dan moet je wel goed plannen! Mocht je ideeën op willen doen, dan kan ik je de link geven van ons blog. Stuur dan een pb'tje, ook als je verder tips wilt! Veel plezier in iedergeval, want het is een prachtreis!Als jij degene bent die 'ruzie' had met een grote meneer tijdens het instappen in het treintje terug naar de parkeerplaats, dan heb ik je blog inmiddels gevonden