Hoe kan dat nou?

13-01-2014 09:31 45 berichten
Help, ik probeer mezelf opnieuw te registreren aan de paarse overkant maar krijg de melding dat ik permanent ben verbannen daar?

Iemand van de buren die me kan informeren? PB is welkom!
Ik kan er gewoon in.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er ook nog in.
Cum non tum age
Ikke niet Cateau. Had me wegens de praaivassie laten verwijderen en wilde nu een nieuwe account aanvragen maar eerst had ik geen toegang en nu staat er:

"Sorry Gast, je bent verbannen van gebruik van dit forum!

Deze verbanning is permanent."

En ik ben echt heus lief geweest.
En dat op de vroege morgen.
Heb je het geprobeerd met een andere email?
Nou idd Cateau. Snap er niets van, en ik moet echt slapen...
quote:Cateautje schreef op 13 januari 2014 @ 09:40:

Heb je het geprobeerd met een andere email?Ja ook. Als ik wakker ben maak ik wel een nieuw emailaccount aan, heb er maar eentje.
Yas? Wil je me een PB sturen als je dit leest?
Goh, bij mij doet-ie het ook nog.
Ja maar, ik probeer me dus opnieuw te registreren nadat ik me heb laten anonimiseren.
En het ergste is dat er daar een zeer gewaardeerd forumlid word gemist en dat, in dezelfde mate hier gewaardeerde, forumlid is hier ook al een dag of 5 verdwenen...En nu kan ik niet eens lezen over haar. Nah, ben helemaal geschokt en in de war.
Toch handig, dat stereoforummen. Kunnen we met onze klachten altijd nog bij de buren terecht .
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 13 januari 2014 @ 10:04:

Toch handig, dat stereoforummen. Kunnen we met onze klachten altijd nog bij de buren terecht .Ja klopt Merano, denk dat het mss niet eens mag van de viev, dus vandaar hoop ik dat Yas dit nog leest. Anders stuur ik Yas wel een PB als dit topic wordt verwijderd.
M'n oproep aan betreffende forummer mocht niet, topic verwijdert.
Ze is hier sinds 1 januari niet meer geweest. Daar zal ze haar redenen voor hebben. Die duikt wel weer op.
Maar je kan de topics toch ook lezen daar zonder aangemeld te zijn.
Het is toch vreemd Cateau, ze is hier bijna elke dag en aan de overkant mod. heel plichtsgetrouw.

Naja, ik moet slapen en lees later vandaag verder.
quote:Cateautje schreef op 13 januari 2014 @ 10:25:

Maar je kan de topics toch ook lezen daar zonder aangemeld te zijn.Nee dus Cateau ik heb een keiharde permaban daar, snap echt niet waarom. Ga er maar even een paar uur over slapen.
Ah, da's vervelend.

Hoewel forummen gewoon ons werk is natuurlijk denk ik toch dat mensen soms gewoon even druk kunnen zijn met andere dingen. Ik zou me nog niet meteen zorgen maken.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik snap wat je bedoelt Merano, het zit me ff niet zo lekker: al doe ik niet aan worst case scenaro's
Paarse overkant? Wat bedoel je daar mee?
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
quote:miracle75 schreef op 13 januari 2014 @ 10:41:

Paarse overkant? Wat bedoel je daar mee?Dat mag ik hier ook niet noemen, sorry,
dubbel, sorry.
Heb anders vaak genoeg de link hier voorbij zien komen...

Beetje flauw ook om het dan wel te noemen in je OP en vervolgens het niet te vertellen.
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven