Ik snap niks van dit gedrag.

21-01-2014 01:13 47 berichten
Afgelopen zaterdag ging ik met mijn vriendinnen naar de kroeg. Het valt mij op dat het gedrag van veel meiden daar nogal negatief is. Ik weet niet of het met die bepaalde kroeg te maken heeft, de stad of misschien ligt het wel aan ons. Wanneer je tegen iemand aanbotst krijg je gelijk een felle reactie, ook al glimlach ik en zeg ik "sorry, druk hè?". Bij het toilet lang voor de spiegel staan, ik vraag netjes of ik mijn handen mag wassen, er wordt dan met ogen gerold en rustig verder getut. Ik weet zeker dat ik niet gemeen overkom, ik probeer juist de confrontatie te vermijden door aardig te doen en soms een grapje te maken. Ik voel me soms zo onveilig omdat er uit het niets zomaar een ruzie kan ontstaan (niet meegemaakt, wel gezien). Bij jongens heb ik dit probleem totaal niet, daarmee hebben we altijd heel veel lol. Het zijn echt de meiden die dat doen. Ik ben trouwens begin twintig, net zoals de gemiddelde kroegganger daar. Zijn er meerderen die dit zo negatief ervaren?
Alle reacties Link kopieren
De damesplee is altijd de hel op aarde geweest.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Kutnijd is dat
Ja vrouwen zijn echt naar naar elkaar. Ik blijf altijd gewoon lachen, dan raken ze in de war.
Oh ik weet precies wat je bedoeld,

Niks van aantrekken en ver boven staan!
Herkenbaar. Meiden lieten me eens het toilet uitlopen met mn rokje half in mn panty Ze stonden wel te lachen, maar niets zeggen natuurlijk. Een andere keer kwam ik er gerestyled weer vandaan. De dames vonden mijn make up vervaagd, en gelukkig hadden ze hun hele beauty case meegesjouwd... Ik heb ze mijn wallen laten wegwerken.

Je moet het maar net treffen op het toilet, wees voorzichtig
quote:nomennescio schreef op 21 januari 2014 @ 01:18:

Kutnijd is datMet een vleugje onzekerheid, een snufje hormonen, een druppie drank en misschien ook nog wel een snuifje van het een of ander.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Haha, ik zal voorzichtig zijn . Ik snap alleen echt niet waarom ze zo doen en vind het nogal, bij gebrek aan een beter woord, eng als iemand overduidelijk de confrontatie met je opzoekt voor niks.
Bots dan ook tegen niemand aan en wacht op je beurt, je lijkt me een hittepetitje.

Damesplees zijn de grootste ergernissen die er bestaat, vooral in de uitgaanswereld, deal with it!!
Wat is kutnijd? Pms?
quote:waffeltje schreef op dinsdag 21 januari 2014 01:30 Bots dan ook tegen niemand aan en wacht op je beurt, je lijkt me een hittepetitje.

Damesplees zijn de grootste ergernissen die er bestaat, vooral in de uitgaanswereld, deal with it!! Ik heb er eentje gevonden hoor.
Noppes. nooit niet geen last van.
In de kroegen waar ik kom in de grote stad waar is iedereen altijd heel vriendelijk. Nu kom ik ook alleen in het wat alternatieve muzikale gebied.
Ohh ja ik herken het ook. Sta ik gewoon met vriendinnen, een drankje te drinken, komt er ineens een meid naar me toe en begint me voor alles uit te maken dat ik haar vriend sta te versieren... Ik weet tot op de dag van vandaag niet wie haar vriend is en heb die avond ook niemand staan te versieren.

Wat ik heel erg merk is dat als je er wel ok uitziet, meiden vaak veller op je reageren zeker als je leuke aandacht krijgt van jongens.
Nou kom ik trouwens ook zat meiden tegen waar ik wel gewoon een kort gezellig praatje mee kan houden.
een onschuldige simpele lach opzetten waneer je ze iets vraagt.

vrouwen kunnen echt heksig zijn

bah
ah ja vooral als er een groepje vriendinnen op de plee staat en ze kijken je echt zo aan als je binnenkomt alsof je hun eigen badkamer inloopt.
Nooit last van gehad eigenlijk, maar ik heb zelf al een uitstraling van ik vreet je op.
Daarom ga ik alleen nog "uit"op de vereniging. De sfeer is zó veel gemoedelijker . Tenzij er externen zijn
Ik herken het totaal niet! Ik zou naar een andere kroeg gaan.
Ik doe gewoon alsof ik gek ben. Dan blijven ze wel bij je uit de buurt
Ik herken het niet. Maak vaak zelfs wel een praatje. Afgelopen zaterdag wel telkens de selfie van twee meiden verpest maar die vonden het zelf ook wel geinig totdat ze er zat van waren. Uiteindelijk heb ik maar een foto van ze gemaakt.
Boederijgeit
Either take me as I am, or watch me as I go.
quote:qoesje schreef op 21 januari 2014 @ 09:05:

Boederijgeit

haha ja kan er ook niets aan doen, ik schijn een niet benaderbare uitstraling te hebben, ben ik ook wel eens op afgewezen na een sollicitatiegesprek.

Ben overigens wel gewoon een aardig meid hoor, maar de eerste indruk die men van mij heeft is helaas altijd onjuist.
quote:boerderijgeit028 schreef op dinsdag 21 januari 2014 08:22 Nooit last van gehad eigenlijk, maar ik heb zelf al een uitstraling van ik vreet je op.Hahahh ja ik ook , mensen kijken wel uit
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven