af van die vent
dinsdag 21 januari 2014 om 22:04
Ik heb een lijst gemaakt met zijn positieve en zijn negatieve kanten:
Positief: Ik kan goed met hem praten
hij staat voor mij klaar (niet altijd)
gezellig smsen ( hij vond dat niet leuk)
Goede seks (behalve anaal)
Eerlijk
Negatief: hij klaagde vaak over geld, maatschappij en zijn gezondheid
vaak negatief
wou vaak met rust gelaten worden omdat hij in een dip zat (depressie) is egocentrisch
Had weinig tijd was alleen met zijn huis en hondjes bezig en heeft verder weinig contacten
Anale seks wat hij elke keer wou (AUW!!!)
Heeft een zoontje waar ik elke keer bang ben dat hij daar is en misschien blijf houden als ik wel met hem door was gegaan
Ik heb er moeite mee om er overheen te komen maar ik zit me te bedenken...wil ik dit allemaal nog wel!?
Eerlijk
vaak negatief
wou vaak met rust gelaten worden omdat hij in een dip zat (depressie) is egocentrisch
Had weinig tijd was alleen met zijn huis en hondjes bezig en heeft verder weinig contacten
Heeft een zoontje waar ik elke keer bang ben dat hij daar is en misschien blijf houden als ik wel met hem door was gegaan
Ik heb er moeite mee om er overheen te komen maar ik zit me te bedenken...wil ik dit allemaal nog wel!?
dinsdag 21 januari 2014 om 22:37
quote:anoniem001 schreef op 21 januari 2014 @ 22:04:
Eerlijk
vaak negatief
Hoe kun je gezellig smsen met iemand die het helemaal niet leuk vindt om te smsen??????????
En wat zeg je nou over het kind? Ben je bang dat zijn kind bij hem komt wonen?
Eerlijk
vaak negatief
Hoe kun je gezellig smsen met iemand die het helemaal niet leuk vindt om te smsen??????????
En wat zeg je nou over het kind? Ben je bang dat zijn kind bij hem komt wonen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 22 januari 2014 om 07:11
woensdag 22 januari 2014 om 10:45
quote:anoniem001 schreef op 22 januari 2014 @ 07:11:
bedankt fame voor je berichtje. het is nu even niet makkelijk om er over heen te komen. maar hij zei dat ik hem wel over een maand mag terugbellen. of ik het ga doen weet ik niet. dat ik verhuisd ben en ander werk heb. dat is al een tijd geleden. vorig jaar
Hel is een l.l. EN nee, je gaat hem niet weer bellen.
Zonder hem ben je vele malen gelukkiger. Met hem niet. Hij doet je pijn, en is helemaal niet wat jij zoekt in een man.
bedankt fame voor je berichtje. het is nu even niet makkelijk om er over heen te komen. maar hij zei dat ik hem wel over een maand mag terugbellen. of ik het ga doen weet ik niet. dat ik verhuisd ben en ander werk heb. dat is al een tijd geleden. vorig jaar
Hel is een l.l. EN nee, je gaat hem niet weer bellen.
Zonder hem ben je vele malen gelukkiger. Met hem niet. Hij doet je pijn, en is helemaal niet wat jij zoekt in een man.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 22 januari 2014 om 16:56
quote:anoniem001 schreef op woensdag 22 januari 2014 16:47 ja dat klopt. denk dat hij hetzelfde zou zeggen dat hij er dan klaar mee is. waarom mag ik hemd an over een maand terugbellen van hem?
Omdat hij denkt dat je een trouw hondje bent die zoals de afgelopen jaren vol leed steeds weer doet wat hij wil.
Dus nu ga je zijn nummer wissen en vergeten. Daarnaast weten we allemaal dat hij knettergek is, dus je wilt niets meer met hem te maken hebben.
Laat zien dat je je positief hebt ontwikkeld en weiger als verstandige vrouw alle contact.
Omdat hij denkt dat je een trouw hondje bent die zoals de afgelopen jaren vol leed steeds weer doet wat hij wil.
Dus nu ga je zijn nummer wissen en vergeten. Daarnaast weten we allemaal dat hij knettergek is, dus je wilt niets meer met hem te maken hebben.
Laat zien dat je je positief hebt ontwikkeld en weiger als verstandige vrouw alle contact.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!