Overstappen op Android…
woensdag 22 januari 2014 om 19:29
Durf je dat?
Ik niet!
Ik voel me veilig in mijn Apple wereldje.
Itunes is mij lief.
Maar die nieuwe iPhone is zo duur!
Wie worstelt er nog meer met dit dilemma?
Wie kijkt er steeds meer met een scheef oog naar Samsung?
Wie is er nog meer toe aan een nieuwe telefoon, maar blijft voorlopig toch maar doorsukkelen op een oud Appletje omdat hij/zij geen zin heeft om 650 euro voor een nieuwe te betalen die eigenlijk precies hetzelfde is, alleen wat sneller?
En wie heeft dan toch die mooie Samsung Note 3 gekocht?
Ik niet!
Ik voel me veilig in mijn Apple wereldje.
Itunes is mij lief.
Maar die nieuwe iPhone is zo duur!
Wie worstelt er nog meer met dit dilemma?
Wie kijkt er steeds meer met een scheef oog naar Samsung?
Wie is er nog meer toe aan een nieuwe telefoon, maar blijft voorlopig toch maar doorsukkelen op een oud Appletje omdat hij/zij geen zin heeft om 650 euro voor een nieuwe te betalen die eigenlijk precies hetzelfde is, alleen wat sneller?
En wie heeft dan toch die mooie Samsung Note 3 gekocht?
woensdag 22 januari 2014 om 19:32
een samsung is vele malen beter dan een apple, zeker omdat je veel meer dingen gratis kan doen. Als mijn samsung tablet valt af mijn samsung telefoon is het scherm niet gebroeken, in tegenstelling tot een appledevice
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
woensdag 22 januari 2014 om 19:34
quote:ladygaga_xx schreef op 22 januari 2014 @ 19:32:
een samsung is vele malen beter dan een andriod, zeker omdat je veel meer dingen gratis kan doen. Als mijn samsung tablet valt af mijn samsung telefoon is het scherm niet gebroeken, in tegenstelling tot een appledeviceSamsung is toch android?
een samsung is vele malen beter dan een andriod, zeker omdat je veel meer dingen gratis kan doen. Als mijn samsung tablet valt af mijn samsung telefoon is het scherm niet gebroeken, in tegenstelling tot een appledeviceSamsung is toch android?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 22 januari 2014 om 20:04
Ik durf ook niet. Ik moet binnenkort mijn contract verlengen en het liefst zou ik de nieuwe iPhone erbij nemen maar het is op dit moment te duur voor mij. Ik was dus ook al naar andere telefoons aan het kijken.
En toen kreeg mijn dochter 2 weken geleden een tablet met android. Vreselijk vind ik het. Ik denk dus dat ik voorlopig mijn iPhone maar hou.
En toen kreeg mijn dochter 2 weken geleden een tablet met android. Vreselijk vind ik het. Ik denk dus dat ik voorlopig mijn iPhone maar hou.
woensdag 22 januari 2014 om 20:11
Dit lijkt me wel een goede deal voor 199 euro:
www.pdashop.nl/product/36 ... r_I0VnoRcmvJkDSL%2BDciELz
Maar dan heb je natuurlijk niet het imago van Apple etc
www.pdashop.nl/product/36 ... r_I0VnoRcmvJkDSL%2BDciELz
Maar dan heb je natuurlijk niet het imago van Apple etc
woensdag 22 januari 2014 om 20:12
woensdag 22 januari 2014 om 20:18
quote:Pucker schreef op 22 januari 2014 @ 20:12:
Ja ik!! Ik heb een iphone 3g en 4s gehad en dit weekend een Samsung note 3 gekocht. Vorige keer had ik al lichte twijfels maar nu wilde ik geen Apple meer. Onder andere vanwege het kleine scherm. Het is zeker wennen maar ik vind het ook wel leuk dat je veel meer dingen kan instellen/veranderen.Ik heb de Xperia Z1, fijn toestel, maar heb toch wel een beetje het gevoel dat er een tablet aan mijn oor hangt bij het bellen.
Ja ik!! Ik heb een iphone 3g en 4s gehad en dit weekend een Samsung note 3 gekocht. Vorige keer had ik al lichte twijfels maar nu wilde ik geen Apple meer. Onder andere vanwege het kleine scherm. Het is zeker wennen maar ik vind het ook wel leuk dat je veel meer dingen kan instellen/veranderen.Ik heb de Xperia Z1, fijn toestel, maar heb toch wel een beetje het gevoel dat er een tablet aan mijn oor hangt bij het bellen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 22 januari 2014 om 20:18
quote:Pucker schreef op 22 januari 2014 @ 20:12:
Ja ik!! Ik heb een iphone 3g en 4s gehad en dit weekend een Samsung note 3 gekocht. Vorige keer had ik al lichte twijfels maar nu wilde ik geen Apple meer. Onder andere vanwege het kleine scherm. Het is zeker wennen maar ik vind het ook wel leuk dat je veel meer dingen kan instellen/veranderen.
Ha! Kijk! Iemand met een note! De Note is groot! Ik wil een Note!
Daar heb ik weer wel dat extra geld voor over, het grote scherm.
Maar je hebt geen spijt? Kun je echt wennen aan Android zonder telkens te denken 'hoeveel mooier was het op mijn oude iPhone'?
Ja ik!! Ik heb een iphone 3g en 4s gehad en dit weekend een Samsung note 3 gekocht. Vorige keer had ik al lichte twijfels maar nu wilde ik geen Apple meer. Onder andere vanwege het kleine scherm. Het is zeker wennen maar ik vind het ook wel leuk dat je veel meer dingen kan instellen/veranderen.
Ha! Kijk! Iemand met een note! De Note is groot! Ik wil een Note!
Daar heb ik weer wel dat extra geld voor over, het grote scherm.
Maar je hebt geen spijt? Kun je echt wennen aan Android zonder telkens te denken 'hoeveel mooier was het op mijn oude iPhone'?
woensdag 22 januari 2014 om 20:24
Ik heb zeker geen spijt ik denk wel vaak aan mn iphone, dat wel Maar dat is dan bv omdat ik dit berichtje typ en tot 2 keer toe veranderd mn toetsenbord in iets waarvan ik geen idee heb wat ie doet en waarom.. maar dat is gewoon een kwestie van wennen. Ik denk zeker dat je kan wennen aan Android. Er zijn voor mij nu 2 minpuntjes, 1 is dat het vrij lastig is om de telefoon met 1 hand te bedienen en 2 is dat ik de camera te langzaam vind binnen, soms duurt het even voordat hij een foto echt heeft gemaakt en dan is m'n foto mislukt/bewogen. Maar hij kan wel echt mooie scherpe foto's maken.
woensdag 22 januari 2014 om 20:26
quote:Flowerspowers schreef op woensdag 22 januari 2014 20:06 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="zas in "Overstappen op Android…"" class="messagelink">zas schreef op 22 januari 2014 @ 19:58</a>:</b>
Geen dilemma; ik nooit meer Android.</div></blockquote>
Dan ben ik benieuwd, waarom niet?
Ik heb Apple, en durf ook niet over.... Vroeger Android gehad en altijd vastlopers, haperingen. Heb nu een iPhone en een iPad en dat werkt gewoon. Altijd.
Geen dilemma; ik nooit meer Android.</div></blockquote>
Dan ben ik benieuwd, waarom niet?
Ik heb Apple, en durf ook niet over.... Vroeger Android gehad en altijd vastlopers, haperingen. Heb nu een iPhone en een iPad en dat werkt gewoon. Altijd.
woensdag 22 januari 2014 om 21:01
Android werkt heel fijn, alleen werken Samsung apparaten daar niet aan mee. Binnen drie maanden gaan ze allerlei gebreken vertonen, variërend van een uit elkaar vallende oplader tot het traag reageren van de telefoon aan sich; word je gebeld kun je de eerste 30 seconden niet zien wie er belt, en (bij mij) werkt de Wifi al lang niet meer dankzij een software fout. Op zich allemaal te herstellen/ te vervangen maar binnen drie maanden mag zoiets niet voorkomen.
woensdag 22 januari 2014 om 21:02
Ik vind Samsung echt helemaal niks. De kinderen hebben een Samsung tab2 en die moesten even wennen, maar ik kan er niks mee.
Mijn Lenovo tablet daarentegen bevalt echt helemaal prima. Werkt nagenoeg hetzelfde als een ipad. In tegenstelling tot een Samsung, die echt anders werkt. Vind ik dan. Ik krijg straks via mijn werk een HTC telefoon. Ben heel benieuwd hoe die gaat gevallen.
Mijn Lenovo tablet daarentegen bevalt echt helemaal prima. Werkt nagenoeg hetzelfde als een ipad. In tegenstelling tot een Samsung, die echt anders werkt. Vind ik dan. Ik krijg straks via mijn werk een HTC telefoon. Ben heel benieuwd hoe die gaat gevallen.
woensdag 22 januari 2014 om 21:06
Ik heb sinds deze week een Samsung S3 mini. Ik heb al jaaaaaren (5??) een IPhone. Wat een ellendig ding, die Samsung. Ik kan er niets mee; geen app is te vinden, de opbouw van tabbladen is onlogisch, ik snap 'm niet! Ik vecht de hele dag met dit ding. Ik heb mezelf al eens (volledig onbewust) van het wifi-netwerk afgegooid, regelmatig heb ik 'ineens' geen geluid enz, enz.....
Ik geef 'm nog een paar weken en anders, lekker weer naar mijn good old IPhone
Ik geef 'm nog een paar weken en anders, lekker weer naar mijn good old IPhone
woensdag 22 januari 2014 om 21:06
quote:Pucker schreef op 22 januari 2014 @ 20:26:
Wil je hem los kopen of bij een abonnement?
Voor de iPhone heb ik berekend dat los net iets goedkoper uitkomt met mijn huidige sim-only abbo. Dat is dan zonder 4G. Het zal niet veel schelen met de Note 3.
Met 4G zou ik wel een abbo nemen in combinatie met de telefoon.
What to do what to do
Mijn oude iPhone begint tergend traag te worden, knettergek word ik er van. Dat ding moet weg. Maar ik zie dat de meningen verdeeld zijn hier.
Hmmm….
Die Note is echt mooi (ik blijf het herhalen!).
Wil je hem los kopen of bij een abonnement?
Voor de iPhone heb ik berekend dat los net iets goedkoper uitkomt met mijn huidige sim-only abbo. Dat is dan zonder 4G. Het zal niet veel schelen met de Note 3.
Met 4G zou ik wel een abbo nemen in combinatie met de telefoon.
What to do what to do
Mijn oude iPhone begint tergend traag te worden, knettergek word ik er van. Dat ding moet weg. Maar ik zie dat de meningen verdeeld zijn hier.
Hmmm….
Die Note is echt mooi (ik blijf het herhalen!).
woensdag 22 januari 2014 om 21:10
Ik durf ook niet. Ben echt een verwend Apple-kreng, het werkt allemaal zo fijn en logisch. Ik heb echt geen idee wat ik moet doen als ik zo'n Android-telefoon van iemand in mijn hand heb, snap er niets van. Snap dat dat wel went op een gegeven moment, maar toch, niet voor mij.
Welk model iPhone heb je nu TO? Je kan ook niet de allernieuwste nemen natuurlijk.
Welk model iPhone heb je nu TO? Je kan ook niet de allernieuwste nemen natuurlijk.