Krijg ik een beginscherm met alleen onderin 8 icoontjes. Dat moet anders. Ik wil graag als startscherm het scherm dat ik krijg als ik nu rechts boven op het icoontje met zes vierkanten blokjes druk.
Je moet dan volgens mij alle apps die je op het begin scherm wilt hebben,handmatig verplaatsen. Dat doe je door wat langer te drukken op een app. Dan veranderd hij een beetje en dan kan je hem verplaatsen.
Mijn dochter van zeven had overigens een stuk sneller dan ik door hoe de Samsung tablet werkt. Dus wellicht is het ook nog een optie haar zelf te laten pielen?
Anoniem_110776
donderdag 23 januari 2014 om 21:08
Dat is de gewone site. Mobiel is op telefoon en dat kan je echt alleen berichten op forum plaatsen.
Mijn kinderen hebben allebei een foto van zichzelf met hun beste vriendje als achtergrond. Zelf heb ik een vijver met koikarpers (live wallpaper), maar dat is meer als humor.
Anoniem_110776
donderdag 23 januari 2014 om 21:16
Terranova: slepen is niet er. Er staat toch nog bijna niks op. Kan je de mapjes ook namen geven? Of is dat heel pc gedacht?
Anoniem_110776
donderdag 23 januari 2014 om 21:17
Dannas, hoe sleep ik een gemaakt mapje van pagina 3 naar 1?
Volgens mij verplaats je zo'n mapje op dezelfde manier.
Waar ik zelf heel lang naar gezocht heb is hoe je de apps uitzet. Heb me echt suf gegoogled en uiteindelijk had dochter van 7 het zelf allang gevonden. Je houd de dikke knop in het midden wat langer ingedrukt en dan kom je op de pagina waar je al je openstaande apps kunt wegvegen.
Als je op het mapje drukt in pagina 1 dan komen alle pagina's die je hebt in beeld. En dan kan de dus apps of mapjes naar een andere pagina verplaatsen.