Samsung Galaxy Tab, help!

23-01-2014 20:47 32 berichten
Morgen moet ik een Galaxy tab ingericht hebben voor een 8 jarige (hieperdepiep!).

Maar ik snap er niks van.

Wie helpt me en kijkt virtueel mee?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil je gerust helpen hoor....
Graag!!
Luister: ik doe tab aan.

Krijg ik een beginscherm met alleen onderin 8 icoontjes. Dat moet anders. Ik wil graag als startscherm het scherm dat ik krijg als ik nu rechts boven op het icoontje met zes vierkanten blokjes druk.
:-)) kan je mij pb sturen Suze?

Heb ik net aangezet, dus hopelijk lukt dat...
Kan niet: ik zit mobiel
Ja ik ook...zit op galaxy tab
Je moet dan volgens mij alle apps die je op het begin scherm wilt hebben,handmatig verplaatsen. Dat doe je door wat langer te drukken op een app. Dan veranderd hij een beetje en dan kan je hem verplaatsen.

Mijn dochter van zeven had overigens een stuk sneller dan ik door hoe de Samsung tablet werkt. Dus wellicht is het ook nog een optie haar zelf te laten pielen?
Dat is de gewone site. Mobiel is op telefoon en dat kan je echt alleen berichten op forum plaatsen.
Dannas jaaaaa!
Als je op vierkantjes klikt krijg je alle apps die er op staan...

Je kan mss beter pagina's maken met favo spelletjes bijv...

Is maar een idee..

Als je alles zo wilt als onder de vierkantjes wordt het veul sleepwerk
Nu nog een leukere achtergrond. Iemand een tip waar ik een leuke kan halen?
Playstore...wallpapers
Nog iets: ik heb nu een mapje gemaakt met dingen die ze niet nodig gaat hebben nog. Hoe krijg ik dat mapje op een andere pagina?
Mijn kinderen hebben allebei een foto van zichzelf met hun beste vriendje als achtergrond. Zelf heb ik een vijver met koikarpers (live wallpaper), maar dat is meer als humor.
Terranova: slepen is niet er. Er staat toch nog bijna niks op. Kan je de mapjes ook namen geven? Of is dat heel pc gedacht?
Dannas, hoe sleep ik een gemaakt mapje van pagina 3 naar 1?
Pagina bijmaken...

Klik op huisje onderin, beweeg je vingers naar het midden, dan zie je aantal pagina's wat je al hebt.

Om pagina bij te maken klik je op de +

Dan weer op huisje.

Nu heb je lege pagina bijgemaakt.

Swipe tot je op de lege pagina komt.

Sleep het mapje hierheen.
Volgens mij verplaats je zo'n mapje op dezelfde manier.

Waar ik zelf heel lang naar gezocht heb is hoe je de apps uitzet. Heb me echt suf gegoogled en uiteindelijk had dochter van 7 het zelf allang gevonden. Je houd de dikke knop in het midden wat langer ingedrukt en dan kom je op de pagina waar je al je openstaande apps kunt wegvegen.
Trouwens Samsung Galaxy tab 2 of 3?

Is best wel verschil
Als je op het mapje drukt in pagina 1 dan komen alle pagina's die je hebt in beeld. En dan kan de dus apps of mapjes naar een andere pagina verplaatsen.
Oke, het begint te komen...
Terra: waar zie ik dat?
Het is een GT-P5100.
Tab 2 dan volgens mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven