trillen
donderdag 23 januari 2014 om 22:56
Wat houd je tegen? De diagnose parkinson?
Ik weet wel dat als ik de hele dag bezig ben geweest in de tuin ik na die tijd ook verschrikkelijk tril. Ik ben dan niet eens meer in staat om de mok met koffie te pakken. Maar als ik dan een paar minuten rustig aan gedaan heb houd het trillen weer op. Het is gewoon een reactie van je spieren die het feit dat je ineens niet meer bezig bent even niet goed kunnen verwerken.
Ik weet wel dat als ik de hele dag bezig ben geweest in de tuin ik na die tijd ook verschrikkelijk tril. Ik ben dan niet eens meer in staat om de mok met koffie te pakken. Maar als ik dan een paar minuten rustig aan gedaan heb houd het trillen weer op. Het is gewoon een reactie van je spieren die het feit dat je ineens niet meer bezig bent even niet goed kunnen verwerken.
donderdag 23 januari 2014 om 22:57
donderdag 23 januari 2014 om 23:00
quote:Summerdance schreef op 23 januari 2014 @ 22:57:
Je durft niet naar de huisarts?
Waarom niet?
Ik ga voor wel debielere dingen naar de huisarts hoor
Bubbels in mijn oor
Gekke plekjes op nog gekkere plekken
En de laatste nieuwe,..een schrapend geluid in mijn heup
Dat klinkt alsof je 75+ bent
Waarom op psyche TO? Slik je medicatie waar het een bijwerking van kan zijn?
Je durft niet naar de huisarts?
Waarom niet?
Ik ga voor wel debielere dingen naar de huisarts hoor
Bubbels in mijn oor
Gekke plekjes op nog gekkere plekken
En de laatste nieuwe,..een schrapend geluid in mijn heup
Dat klinkt alsof je 75+ bent
Waarom op psyche TO? Slik je medicatie waar het een bijwerking van kan zijn?
donderdag 23 januari 2014 om 23:09
donderdag 23 januari 2014 om 23:13
quote:Istar_ schreef op 23 januari 2014 @ 22:26:
[...]
Want hij bijt al zijn patiënten een vinger af? Zou sowieso weer 1 trilvinger schelen.
En je was me voor met het staffen van Postman. Die trekt gewoon uit het niets een diagnose tevoorschijn
@TO: Ik heb hier mijn hele leven al last van trillende handen. Soms erger dan anders maar nooit zo hinderlijk dat ik er iets aan zou willen doen. Als jij het niet vertrouwd toch even de HA bellen.X
[...]
Want hij bijt al zijn patiënten een vinger af? Zou sowieso weer 1 trilvinger schelen.
En je was me voor met het staffen van Postman. Die trekt gewoon uit het niets een diagnose tevoorschijn
@TO: Ik heb hier mijn hele leven al last van trillende handen. Soms erger dan anders maar nooit zo hinderlijk dat ik er iets aan zou willen doen. Als jij het niet vertrouwd toch even de HA bellen.X
donderdag 23 januari 2014 om 23:16
quote:Istar_ schreef op 23 januari 2014 @ 23:09:
[...]
Jij bent arts?
Zo nee, hoe kan je dan zoiets schrijven?
Zo ja., hoe kan je dan zoiets schrijven?
Ik heb je post gestaft iig.
Sorry...
Ik was arts 'aan het worden' totdat ik besloot de motorenzaak van mijn vader over te nemen.
Maar TO, laat het gewoon beoordelen door je HA!
[...]
Jij bent arts?
Zo nee, hoe kan je dan zoiets schrijven?
Zo ja., hoe kan je dan zoiets schrijven?
Ik heb je post gestaft iig.
Sorry...
Ik was arts 'aan het worden' totdat ik besloot de motorenzaak van mijn vader over te nemen.
Maar TO, laat het gewoon beoordelen door je HA!