post nl

30-08-2012 14:05 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zou een pakketje geleverd worden vandaag, ik hoefde niet te werken vandaag, dus ben thuis gebleven zodat ik het pakket kon aanpakken.

Nu zou het bezorgd worden tussen 08.30 en 13.30 maar tot op heden nog niets binnen, er staat wel dat de bezorger onder weg is. Maar goed dan kan het dus nog zijn dat ik tot 21.30 uur moet wachten.

Ik wil boodschappen doen maar zul je net zien dat hij dan nét op de stoep staat als ik weg ben..

Iemand enig idee hoe dat zit met postnl met die indicatie tijden/dagen of dat klopt.. Wie weet komt het gewoon toch niet vandaag en maken ze er maar een zooitje van?!

Ik heb hongeeeeer
Dus eigenlijk bedonderen ze gewoon de boel. Stelletje! ...

Oei , het regent flink hier nu.. Dan komt hij zeker niet want hij moet vanaf de parkeerplaats naar t huis toe lopen

Ach we gaan maar boodschappen doen dadelijk!
Doe een briefje op je deur dat je om 16.00 uur ofzo weer thuis bent. Misschien kan hij na z'n rondje in de wijk nog een keer langsrijden. Ik heb ook weleens een pakketje uit de tuin bij de buren gevist. Stond achter het buxushaagje, in de miezerregen. Er zat een sticker op "niet bij buren" maar om het dan maar in de voortuin te zetten. Heb het toch maar even binnengehaald.
quote:cookie-dough schreef op 30 augustus 2012 @ 15:04:

Dus eigenlijk bedonderen ze gewoon de boel. Stelletje! ...

Ja. Dat komt omdat er nu zzp'ers per bezorgd pakje betaald worden.

Even in de voortuin smijten of achterhouden en zelf ondertekenen voor ontvangst gaat sneller dan twee keer terugrijden.

Hier trouwens wel erg tevreden. Al jaren dezelfde bezorger van Selektvracht en een vrouwelijke bezorger van Post NL die haar werk ook prima doet.
quote:cookie-dough schreef op 30 augustus 2012 @ 15:00:

@bonijn: Ben je dan niet bang dat hij de verkeerde poort binnen gaat? Achterom is niet te missen hier, woon vrijstaand
Postnl pakketten hoort niet bij TNT, maar gewoon bij Postnl Het zijn wel zzp'ers.

Postbezorgers zijn wel in dienst bij Postnl.

Hier laat ik meestal pakketjes voor de deur zetten (geen buurman meer naast ons en anders blijf ik lopen) en dat gaat prima.

Ik loop zelf post en als ik af en toe zie hoe de pakketdienst pakketjes achterlaat... Ik snap de klachten dan wel hoor.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Heb jij je pakje al?

Ik wacht nog steeds..!
Dames, heren, niet zo ouderwets ;) Buren, thuisblijven, wachten op de bezorger is zoooo 2013. We praten hier over gewone pakketjes, niet over goud en sieraden waarvoor getekend moet worden, waarvoor je thuis moet blijven enz. Er zijn inmiddels pakketbrievenbussen / pakketboxen verkrijgbaar die je gewoon aan je huis hangt en waar de bezorger 24/7 de pakketjes in dumpt. Binnenkort kun je daar zelfs ook je retouren in doen, dan worden ze aan je huis opgehaald.
Don't imitate: innovate!
@franzzh

Wat ben je nou alle postNL topics aan het opzoeken?!
Niet iedereen heeft een "Henk" natuurlijk.

Wij hebben dus Henk als vaste pakjesbezorger. Hij is echt een topper van een bezorger. Als we hem tegenkomen in de stad (hij met zijn bezorgbus) dan groeten we elkaar .

Henk weet waar hij de pakjes neer mag zetten als we er niet zijn (iets wat eigenlijk niet, maar in overleg met ons perfect), hij weet bij welke buren de pakketjes mogen worden afgeleverd, hij rijdt nog even een extra rondje omdat hij weet dat als we er 's ochtends niet zijn wij vaak wel in de middag thuis zijn, als je hem hebt gemist en er moet getekend worden dan kunnen we hem bellen en als hij in de buurt is dan komt hij terug.

Ik Henk verder niet persoonlijk, maar hij is ontzettend goed in zijn werk. Hier op de buurt wordt hij zeer gewaardeerd.
ooooh oeps.. oud topic. Nou ja ode aan Henk dan maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven