Website in maintenance. Wat dan?

26-01-2014 18:14 16 berichten
Enkele momenten geleden: de website is unavailable ivm maintenance.

Ok, dat kan. Maar Viva/Sanoma, wat voor soort maintenance? Welke issues hebben jullie opgelost? Gaan jullie daar nu eens openheid in geven, of blijft dat voor altijd verborgen in de krochten van het internet?
Ik wil het wel vertellen, maar dan moet ik je daarna vermoorden. Tja.
Is dat niet gewoon Sanomaas voor "wij weten het ook niet, maar hij doettut nie meer"?
Alle reacties Link kopieren
In zo'n geval is er een toevluchtsoord, genaamd het:

vivaviolaforum. Maar daar is iedereen op élk moment welkom.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik denk dat ze de zoekfunctie aan het zoeken waren.
quote:soley79 schreef op 26 januari 2014 @ 18:16:

Is dat niet gewoon Sanomaas voor "wij weten het ook niet, maar hij doettut nie meer"?
Ik heb 't vandaag ook al 2 keer gehad.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Niet klantvriendelijk. Dat gebeurt als een site een klein deeltje wordt van een groter geheel: niemand van de werknemers kan het écht wat schelen; ze hebben er geen feeling meer mee.
Ook de Kieskeurig site is afgetakeld of "verbeterd" tot een zeer onhandige site voor bezoekers.
Is toch superhandig tijdstip voor onderhoud, zondagavond om 18.15?

Snap de twijfel niet zo
Welnee, dat is helemaal geen maintenance. Alleen maar een mooi vermomd pop-upje voor een storing.

Op zondagavond 18.15 zit de hele ICT thuis bij moeder de vrouw.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 26 januari 2014 @ 20:11:

Welnee, dat is helemaal geen maintenance. Alleen maar een mooi vermomd pop-upje voor een storing.

Op zondagavond 18.15 zit de hele ICT thuis bij moeder de vrouw.tja, iemand moet het vlees snijden op zondag he
Bij mij zeggen ze niet eens maintenance, een simpele: geen verbinding is alles wat ik te zien kan krijgen. Ik heb zeker geen allure status hier. :-)
Ah, gisteravond geloofde ik het wel. Klokslag twaalf uur kreeg ik het onderhoudsscherm. Ik vond het wel wat vroeg, maar ik dacht nog dat die ict-ers dan misschien nog een stukje nachtrust hadden.

Sandtman doet iets vergelijkbaars, en dan begint hij vaak om 23.00 uur met voorbereiden en dan om 24.00 uur de stekker eruit! Dus toen snapte ik het wel, nu niet meer!
Ja hoor, viva hield weer Midnight Maintenance.

Volgens mij zit de aan/uitknop van het forum met een draadje vast aan het bedlampje van de mod. Truste hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven