secritflirt
maandag 27 januari 2014 om 10:25
Leuk dat jullie reageren ik heb deze donderdag afgesproken
Wat ik wel niet zo vind is dat hij als hij mij leuk vind en ik hem
dan wil hij daarna direct seks de volgende afspraak.
Is het bij jullie ook zo dat ze direct als ze kennis hebben gemaakt
op app over seks beginnen terwijl ze je niet
niet eens kennen?
Mijn gevoelens zijn ene kant heel spannend andere kant heel eng.
Wat ik wel niet zo vind is dat hij als hij mij leuk vind en ik hem
dan wil hij daarna direct seks de volgende afspraak.
Is het bij jullie ook zo dat ze direct als ze kennis hebben gemaakt
op app over seks beginnen terwijl ze je niet
niet eens kennen?
Mijn gevoelens zijn ene kant heel spannend andere kant heel eng.
geniet van het leven
maandag 27 januari 2014 om 10:40
Ehm, daar gaat het uiteindelijk toch ook om? Het is alleen helemaal niet verplicht om de volgende date gelijk seks te hebben, hoor! Als jij je daar niet prettig bij voelt, moet je het niet doen.
Volg je gevoel (heb ik al eens eerder gezegd, geloof ik...). Vind je 'm leuk? Opwindend? Geil? Go for it! En zo niet, spreek dan nog eens iets anders af, etentje, wandeling, weet ik wat. Als die vibe dan nog niet komt, moet je jezelf afvragen wat je ermee wilt. Iemand om af en toe mee uit te gaan? Zeg dat dan. Iemand om af en toe het bed mee in te duiken? Laat je ranzige zelf lekker op hem los als hij dat ook ziet zitten.
Er zijn geen regels. En natuurlijk voelt het eng de eerste keer, maar als je geilheid overwint, is de keuze snel gemaakt.
Volg je gevoel (heb ik al eens eerder gezegd, geloof ik...). Vind je 'm leuk? Opwindend? Geil? Go for it! En zo niet, spreek dan nog eens iets anders af, etentje, wandeling, weet ik wat. Als die vibe dan nog niet komt, moet je jezelf afvragen wat je ermee wilt. Iemand om af en toe mee uit te gaan? Zeg dat dan. Iemand om af en toe het bed mee in te duiken? Laat je ranzige zelf lekker op hem los als hij dat ook ziet zitten.
Er zijn geen regels. En natuurlijk voelt het eng de eerste keer, maar als je geilheid overwint, is de keuze snel gemaakt.
maandag 27 januari 2014 om 14:04
@retsina: mijn ervaring (als man, na ca. 20 sf dates) is dat het zinvol is om voor een afspraak duidelijk te maken dat je er allebei hetzelfde van verwacht. Ik spreek bijv. als gebonden man alleen met dames in een vergelijkbare situatie af. Daarnaast helpt het veel als je iemand bent die graag nieuwe mensen leert kennen en er open en relaxed op af gaat. Ik verwacht eigenlijk nooit sex bij de eerste afspraakjes
! Dit komt vanzelf wel als de "klik" er is. Ik heb er in ieder geval een aantal leuke en spannende ontmoetingen aan overgehouden
dinsdag 28 januari 2014 om 20:41
woensdag 29 januari 2014 om 08:34
@Hans ik lees je ook op het Tinder topic en tenzij je echt hondslelijk bent valt dat met he uiterlijk wel mee. Tenzij je er zelf al een punt van maakt. Ikzelf val op nerds. Terwijl ik door het gros van de mensen wel als mooi wordt gezien. Voor de buitenwereld zijn ik en m'n vriend wellicht niet meteen de meest logische match qua uiterlijk. Maar het klikt. Er bestaat ook nog zoiets als chemie. Juist dat het hem ook helemaal niet bezighoudt of ie door vrouwen mooi gevonden word of niet geeft hem deels zijn charme. Hij zei ook nog tegen me dat hij nieteens geïnteresseerd is in een vrouw als ze daar niet doorheen kijkt. Nu ben ik ergens wel nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet. Gewoon om te kijken of mijn vermoeden klopt dat je jezelf onterecht naar beneden aan het halen bent.
woensdag 29 januari 2014 om 08:58
@Oranjexx Sneeuwoverlast? waar was er sneeuw dan?
Ik heb wat ervaringen met Secretflirt en ook contacten waar seks niet is voorgekomen. Als man wil ik misschien graag snel scoren maar uit ervaring weet ik dat te snel seks niet werkt. Als ik advies mag geven @Retsina zou ik de spanning lekker opbouwen als hij na de eerste date gelijk seks wil dan loop je het risico dat het ook maar bij een keer blijft en wil je dat? En als hij je echt leuk vind kan het ook wachten
Ik heb wat ervaringen met Secretflirt en ook contacten waar seks niet is voorgekomen. Als man wil ik misschien graag snel scoren maar uit ervaring weet ik dat te snel seks niet werkt. Als ik advies mag geven @Retsina zou ik de spanning lekker opbouwen als hij na de eerste date gelijk seks wil dan loop je het risico dat het ook maar bij een keer blijft en wil je dat? En als hij je echt leuk vind kan het ook wachten
be polite
woensdag 29 januari 2014 om 14:35
woensdag 29 januari 2014 om 14:46
woensdag 29 januari 2014 om 15:01
quote:oranjexx schreef op 29 januari 2014 @ 14:46:
[...]
Euh, nootje, ik snap niet precies wat je zegt volgens mij...
In noord-Nederland lag idd her en der veel sneeuw.
Dat het destijds aan jouw profiel wel waarneembaar was dat jij geen dame bent van 1 2 3 hoppetee (als je als man de moeite neemt een profiel ook echt te lezen).
Maar dat er ook wel profielen zijn waarvna het duidelijk is dat je bij een beetje jofele reactie binnen een weekje wel horizontaal date...
[...]
Euh, nootje, ik snap niet precies wat je zegt volgens mij...
In noord-Nederland lag idd her en der veel sneeuw.
Dat het destijds aan jouw profiel wel waarneembaar was dat jij geen dame bent van 1 2 3 hoppetee (als je als man de moeite neemt een profiel ook echt te lezen).
Maar dat er ook wel profielen zijn waarvna het duidelijk is dat je bij een beetje jofele reactie binnen een weekje wel horizontaal date...
woensdag 29 januari 2014 om 15:10
quote:innote schreef op 29 januari 2014 @ 15:01:
[...]
Maar dat er ook wel profielen zijn waarvna het duidelijk is dat je bij een beetje jofele reactie binnen een weekje wel horizontaal date...Aha! Ik word nu toch nieuwsgierig naar die vrouwelijke profielen...
[...]
Maar dat er ook wel profielen zijn waarvna het duidelijk is dat je bij een beetje jofele reactie binnen een weekje wel horizontaal date...Aha! Ik word nu toch nieuwsgierig naar die vrouwelijke profielen...
donderdag 30 januari 2014 om 10:07
donderdag 30 januari 2014 om 10:40
Ik heb mijn nr 2 ook van sf geplukt.
Loopt nu al ruim 9 maand erg goed.
Toch vrij snel afgesproken omdat het via mail goed klikte en een korte afspraak zoveel meer zegt dan eindeloos mailen.
De interactie en het gevoel moet kloppen IRL.
Maar ik hoorde van hem ook wel eens over profielen waar de duidelijk vraag naar seks bijna vanaf spatte...
Dus die nieuwsgierigheid naar hoe andere vrouwen hun profiel hebben heb ik ook !!!
Loopt nu al ruim 9 maand erg goed.
Toch vrij snel afgesproken omdat het via mail goed klikte en een korte afspraak zoveel meer zegt dan eindeloos mailen.
De interactie en het gevoel moet kloppen IRL.
Maar ik hoorde van hem ook wel eens over profielen waar de duidelijk vraag naar seks bijna vanaf spatte...
Dus die nieuwsgierigheid naar hoe andere vrouwen hun profiel hebben heb ik ook !!!
donderdag 30 januari 2014 om 18:08
zo dat is fijn silver1977.
Ik had dus een date ging niet door door omstandigheden.
Dus hij thuis en ik ook hij stuurt mij foto van zich zelf van nu
ik schrok hij is heel anders niet wat ik had verwacht ik vroeg
of het zijn broer was op sf nee dus dat is hij.
Doen jullie dit ook foto van je blote borsten sturen daar vraagt hij naar enz maar ik doe het niet ik wil dit niet ik wacht op de volgende date met hem kijken hoe hij in het echt is.
Ik had dus een date ging niet door door omstandigheden.
Dus hij thuis en ik ook hij stuurt mij foto van zich zelf van nu
ik schrok hij is heel anders niet wat ik had verwacht ik vroeg
of het zijn broer was op sf nee dus dat is hij.
Doen jullie dit ook foto van je blote borsten sturen daar vraagt hij naar enz maar ik doe het niet ik wil dit niet ik wacht op de volgende date met hem kijken hoe hij in het echt is.
geniet van het leven