Storing outlook!?
woensdag 29 januari 2014 om 12:33
Hoe zo storing Outlook? Werk je in de cloud (office 360)? Kan je Outlook zelf niet opstarten of kom je niet bij je mail?
Kan je wel webbased bij je mails? Of anders even naar je werk bellen, of dat zij misschien een probleem met de server hebben. Of werk je met een VPN verbinding?
Kan je wel webbased bij je mails? Of anders even naar je werk bellen, of dat zij misschien een probleem met de server hebben. Of werk je met een VPN verbinding?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
woensdag 29 januari 2014 om 12:38
woensdag 29 januari 2014 om 13:37
Outlook is een programma.. Heeft niets te maken met een provider of regio. Of je software (outlook) heeft een probleem of je provider (mail/internet).
Of heb je het over Outlook (web versie) van Hotmail? de webversie via b.v. www.hotmail.com of www.outlook.com?
Of heb je het over Outlook (web versie) van Hotmail? de webversie via b.v. www.hotmail.com of www.outlook.com?
woensdag 29 januari 2014 om 14:01
quote:j0eyv schreef op 29 januari 2014 @ 13:37:
Outlook is een programma.. Heeft niets te maken met een provider of regio. Of je software (outlook) heeft een probleem of je provider (mail/internet).
Of heb je het over Outlook (web versie) van Hotmail? de webversie via b.v. www.hotmail.com of www.outlook.com?Toch wel, ik werk met een Casema account in Outlook en als Ziggo (Casema dus) een emailstoring heeft doet outlook het dus niet
Of heb je het over Outlook (web versie) van Hotmail? de webversie via b.v. www.hotmail.com of www.outlook.com?Toch wel, ik werk met een Casema account in Outlook en als Ziggo (Casema dus) een emailstoring heeft doet outlook het dus niet
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
woensdag 29 januari 2014 om 14:52
sorry voor de verwarring, ik bedoel dus www.outlook.com
Niet het office programma.
Gelukkig doet hij het weer.
Niet het office programma.
Gelukkig doet hij het weer.