I Walter Mitty ...

31-01-2014 21:58 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik droom van ...

de vrijheid om de wereld rond te reizen met een backpack en in contact te staan met mijn diepste verlangens. Een wereld waarin mijn dromen en fantasieën werkelijkheid kunnen worden en te weten dat het leven eindig is, maar ik door de schoonheid ervan niet voorbij het moment kan kijken. De moed om los te komen van mijn huidige bestaan.

Waar droom jij van?
Live your life.
Een heerlijke nacht slaap. Misschien heel banaal, maar dat lijkt me heerlijk.
Hier nog 1... Doodop en niet kunnen slapen... Zo fijn
minder gewauwel op het viva forum
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 januari 2014 @ 22:02:

minder gewauwel op het viva forum+ 1.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik droom niet zoveel en kijk liever rond.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik droom van een zorgeloos leven.. Een leven waarin niemand geldzorgen of gezondheidsproblemen heeft en waar gewoon iedereen respect voor elkaar heeft en toont.
Is de film een remake van die met Danny Kaye? Heb ik in mijn jonge jaren gezien.
verba volant, scripta manent.
Seks met de vakkenvuller, de staatsloterij winnen en dat iedereen (mijzelf incluis) gezond 100 wordt.
Margot Robbie...
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 januari 2014 @ 22:02:

minder gewauwel op het viva forumMinder "spierballentaal", meer inlevingsvermogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven