Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Psyche
asperger
Psyche
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
asperger
05-02-2014 16:36
8 berichten
Anoniem_195064
woensdag 5 februari 2014 om 16:36
Alle reacties
Link kopieren
Mijn man heeft het syndroom van asperger Een "lieve "man maar ik leid een heel eenzaam leven .
Het is moeilijk om er met iemand over te praten die dat niet zelf meemaakt
Is er iemand die deze ervaring met me wil delen
Anoniem_179991
woensdag 5 februari 2014 om 16:42
Alle reacties
Link kopieren
Meld je aan bij MEE en vraag of ze een lotgenoten groep hebben voor partners van mensen met autisme.
Voor veel vrouwen erkenning en herkenning en gewoon je hart luchten!
Anoniem_144112
woensdag 5 februari 2014 om 16:42
Alle reacties
Link kopieren
Ha Annemieke,
Hier zijn al heel veel topics over op de relatie pijler!
Anoniem_195064
woensdag 5 februari 2014 om 16:46
Alle reacties
Link kopieren
We hebben samen een cursus gevolgd bij MEE en een partnercursus gedaan maar er is geen "lotgenotengroep"
Wil gewoon af en toe met mensen met dezelfde ervaring praten Hoe jullie dingen oplossen
Anoniem_179756
woensdag 5 februari 2014 om 17:01
Bij relaties staan idd de nodige topic's.
Waar loop je zoal tegenaan? Wie weet kunnen we je helpen.
Daarnaast biedt de NVA ook lotgenotencontact.
iones
woensdag 5 februari 2014 om 17:11
Alle reacties
Link kopieren
Dat is normaal, je eenzaam voelen in je relatie met een man met asperger.
En nee, dat kun je niet uitleggen aan mensen in je omgeving omdat die hem totaal anders ervaren, een totaal andere kant van hem zien, dan jij.
Anoniem_179756
woensdag 5 februari 2014 om 17:11
Boekentips:
Dag vreemde man
Een Asperger-Relatie
Met autisme valt goed te leven!
lolapaloeza
woensdag 5 februari 2014 om 17:42
Alle reacties
Link kopieren
Je zou een oproepje kunnen proberen?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
Eerste verkering
in
Kinderen
-
1 minuut geleden
Feestje tiener geven - wat is normaal (tijd/geluid etc)?
in
Thuis
-
2 minuten geleden
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
2 minuten geleden
Winterjassen schoonmaken
in
Seks
-
5 minuten geleden
Oppepper nodig want gestopt met Venlafaxine
in
Psyche
-
6 minuten geleden
Maak een ander woord van minimaal de laatste 3 letters / 40
in
Overig
-
8 minuten geleden
Het perfecte plaatje op reis 2026 | Vietnam
in
Entertainment
-
9 minuten geleden
Je weet dat het buiten écht warm is als....
in
Overig
-
14 minuten geleden
Pinnen op platte pinautomaat in de horeca.
in
Geld & Recht
-
15 minuten geleden
Relatiebreuk en gezamelijke huurwoning, rechten?
in
Geld & Recht
-
15 minuten geleden
Terug naar boven