Like, share en win! Of niet?
maandag 3 februari 2014 om 18:59
Op facebook zie ik de ene like, share en win actie na de andere voorbij komen. Nu is mijn vraag; wie heeft er wel eens wat gewonnen?
En voor degenen die dat heel vaak delen; geloven jullie er zelf wel in? Mijn man had een keer zo'n actie van zijn werk en degene die gewonnen had, reageerde daarna nergens meer op.
En voor degenen die dat heel vaak delen; geloven jullie er zelf wel in? Mijn man had een keer zo'n actie van zijn werk en degene die gewonnen had, reageerde daarna nergens meer op.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 5 februari 2014 om 18:36
Ik vind het zo bedelend overkomen,al dat liken van allerhande winkels waar men nog nooit een stap heeft binnen gezet en ook nooit zal doen. Alleen maar om iets te winnen.
Het zal best rendabel zijn voor sommigen maar dan hoop ik dat je gelukkig bent met je spullen...Want dat komt op mij zo over dat dat belangrijker is dan je vrienden..
Het zal best rendabel zijn voor sommigen maar dan hoop ik dat je gelukkig bent met je spullen...Want dat komt op mij zo over dat dat belangrijker is dan je vrienden..
woensdag 5 februari 2014 om 19:32
zondag 16 februari 2014 om 08:39
Ik had als bedrijf zelf zo'n like actie opgezet, maar FB vind dat niet goed en haalde 'm uit de lucht. Was wel teleurstellend omdat heel veel zowel kleine als grote bedrijven dat doen en het meestal door de vingers wordt gezien.
Het moet aan hele specifieke regels voldoen wil het mogen. Je mag bv niet oproepen iets te delen. Voor kleine of beginnende bedrijven wel een gemiste kans. Alhoewel er binnen de regels ook leuke mogelijkheden zijn dat moet ik nog uittesten of die succesvol en gewild kunnen zijn.
Als bedrijf ga ik er vanuit dat het de verantwoording van de cliënt is dat die zijn vrienden te vriend houdt door niet overmatig te delen maar slechts een enkele keer. En ach wie gunt een vriendin nou geen trouwjurk (wat ik in ruil voor een like/share aanbood) als je weet dat iemand gaat trouwen en het niet breed
heeft ?
Het moet aan hele specifieke regels voldoen wil het mogen. Je mag bv niet oproepen iets te delen. Voor kleine of beginnende bedrijven wel een gemiste kans. Alhoewel er binnen de regels ook leuke mogelijkheden zijn dat moet ik nog uittesten of die succesvol en gewild kunnen zijn.
Als bedrijf ga ik er vanuit dat het de verantwoording van de cliënt is dat die zijn vrienden te vriend houdt door niet overmatig te delen maar slechts een enkele keer. En ach wie gunt een vriendin nou geen trouwjurk (wat ik in ruil voor een like/share aanbood) als je weet dat iemand gaat trouwen en het niet breed
heeft ?
maandag 8 augustus 2016 om 15:17
Ik heb vanaf januari even bijgehouden wat ik allemaal gewonnen heb via Facebook. En het is echt wel leuk, zo alles bij elkaar.
Ik stuur vooral gedichtjes in, en soms foto's.
Grand'Italiapakket
horloge
hondenvoerpakket
hogdrukreiniger
bio oil flesje
modewinkel cadeaubon
boek
hapjesplank
Hondenvoer
kussenhoes voor hondenkussen
ten kate boxershort
pedicure behandeling
hondenvoer
ICIparisXLpakket
hondensnacks
Speeltje voor de honden
Treets douchepakket
Etos pakket
theepot en theebloemen
kaartjes Duinrell
hondenvoer + hondenkussen
Ik stuur vooral gedichtjes in, en soms foto's.
Grand'Italiapakket
horloge
hondenvoerpakket
hogdrukreiniger
bio oil flesje
modewinkel cadeaubon
boek
hapjesplank
Hondenvoer
kussenhoes voor hondenkussen
ten kate boxershort
pedicure behandeling
hondenvoer
ICIparisXLpakket
hondensnacks
Speeltje voor de honden
Treets douchepakket
Etos pakket
theepot en theebloemen
kaartjes Duinrell
hondenvoer + hondenkussen
maandag 8 augustus 2016 om 15:23
maandag 8 augustus 2016 om 15:38
Alleen als ik iets zie wat ik zelf zou kopen. Bij de meesten zie je overduidelijk dat het om het winnen gaat, het is dan zoveel dat ik me afvraag of iemand überhaupt zoveel interessegebieden en smaken heeft.
In totaal heb ik aan vijf acties meegedaan en twee gewonnen. Een babyset van Burt's Bees en een armbandje van Zazzy. Oh ja, en bioscoopkaartjes voor de SpongeBob film voor mijn neefje. Mijn man is er met hem naar toe geweest.
Buiten Facebook heb ik wel onlangs op een blog van stoffen waar ik normaal al stof van koop, vijf stoffen van 2 meter elk ter waarde van 140 euro. Daar ben ik dan ook oprecht heel blij mee!
In totaal heb ik aan vijf acties meegedaan en twee gewonnen. Een babyset van Burt's Bees en een armbandje van Zazzy. Oh ja, en bioscoopkaartjes voor de SpongeBob film voor mijn neefje. Mijn man is er met hem naar toe geweest.
Buiten Facebook heb ik wel onlangs op een blog van stoffen waar ik normaal al stof van koop, vijf stoffen van 2 meter elk ter waarde van 140 euro. Daar ben ik dan ook oprecht heel blij mee!
dinsdag 9 augustus 2016 om 08:59
quote:himalaya schreef op 08 augustus 2016 @ 22:27:
Goh Loesje, je hebt je aangemeld om in een 2,5 jaar oud topic je gewonnen prijzen te vermelden. Wordt je 2e bericht heel toevallig een linkje met waar je die gewonnen hebt?
Dat viel me ook al op.
Ik denk dat Loesje zometeen een link naar haar eigen like-en-win actie neer gaat zetten om likes te vergaren.
Moet je niet doen Loesje, is namelijk ontzettend sneu en doorzichtig!
Goh Loesje, je hebt je aangemeld om in een 2,5 jaar oud topic je gewonnen prijzen te vermelden. Wordt je 2e bericht heel toevallig een linkje met waar je die gewonnen hebt?
Dat viel me ook al op.
Ik denk dat Loesje zometeen een link naar haar eigen like-en-win actie neer gaat zetten om likes te vergaren.
Moet je niet doen Loesje, is namelijk ontzettend sneu en doorzichtig!
dinsdag 9 augustus 2016 om 09:04
dinsdag 9 augustus 2016 om 11:53
quote:himalaya schreef op 08 augustus 2016 @ 22:27:
Zou je dat willen?
Ik lees al heel lang mee, met allerlei topics, ben dus niet geheel nieuw.....
Zou je dat willen?
Ik lees al heel lang mee, met allerlei topics, ben dus niet geheel nieuw.....
dinsdag 9 augustus 2016 om 11:54
quote:Taralina schreef op 09 augustus 2016 @ 08:59:
[...]
Dat viel me ook al op.
Moet je niet doen Loesje, is namelijk ontzettend sneu en doorzichtig!Dat zou toch wel heel sneu en doorzichtig zijn he....
[...]
Dat viel me ook al op.
Moet je niet doen Loesje, is namelijk ontzettend sneu en doorzichtig!Dat zou toch wel heel sneu en doorzichtig zijn he....