Reizen!

05-02-2014 21:07 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve viva's,

Volgend jaar januari ben ik klaar met mijn opleiding en voordat ik werk ga zoeken+ een HBO opleiding wil volgen, zou ik graag nog een paar maanden willen reizen.

Het liefst naar Nieuw-Zeeland of Indonesië

Nu is mijn issue dat ik qua alleen reizen nogal een schijtertje ben.

Graag kom ik in contact met meiden die ook graag willen reizen of dit al gedaan hebben zodat ik wellicht wat informatie kan krijgen zoals sites, forums of gewoon leuke verhalen. Misschien brengt het mij wat verder
Begin eens de onderwerpen op wereldwijzer en het thorn tree forum van Lonely Planet door te lopen. Daar kun je informatie vinden over leuke plekken om te bezoeken daar, krijg je een idee van leuke routes, wat je kwijt bent, wat juist niet de moeite waard is etc, zodat je een idee krijgt wat bij je past.

Indonesie is natuurlijk vele malen goedkoper en qua reistijd eigenlijk altijd goed te doen. Ook zul je er meer alleenreizenden tegenkomen, wat voor jou leuker is als je graag andere mensen ontmoet om eens een dag mee op te trekken.
Sorry, ik zie nu pas dat dit op 'contact' staat en niet op 'reizen'.. Je hebt kans dat je hier nu weinig reacties op gaat krijgen, want deze topics verdwijnen vaak al snel naar de volgende pagina, maar misschien kun je het naar 'reizen' laten verplaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Ohja dat zie ik nu ook!

Thnx! Ga het onder reizen zetten:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven