Problemen met Apple id
vrijdag 7 februari 2014 om 10:17
Ik heb gister iets niet zo heel slim gedaan ( om het nog maar zacht te zeggen). Ik heb gister eerst het email adres gewijzigd waar wijzingen gemeld worden (het email adres dat je bij beveiling moest neerzetten). Dit ging gewoon goed, kreeg een melding van de wijziging en heb het nieuwe adres geactiveerd. Vervolgens heb ik mijn primaire email gewijzigd, maar daar ging het fout....
Ik krijg maar geen email om mijn nieuwe primaire email adres te bevestigen. Waardoor ik nu niet meer kan inloggen op mijn apple account. Zowel als ik het nieuwe adres, als het oude adres invoer, zegt ie verkeerde apple id. Mijn wachtwoord heb ik niet gewijzigd, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik kreeg wel een email op het oude adres dat iemand geprobeerd heeft dat te wijzigen. Dus ik dacht, nou ja als het niet goed is gegaan, maak ik het wel ongedaan. Maar dat lukt dus ook niet....
Wat ik vermoed, is dat er iets mis is gegaan met het activeren van het email adres voor de beveiling, en dat daarom geen email binnen krijg over de wijziging van het primaire email adres.l
Maar goed, ik zit nu wel met een heel groot probleem, ik kan niet inloggen.
Mijn vraag is, zijn er hier mensen die ervaring hebben met problemen met apple id, en heeft het zin om de klantenservice hierover te bellen? Kunnen ze mij hierbij helpen of ben ik door deze fout mijn gehele apple id kwijt?
Ik krijg maar geen email om mijn nieuwe primaire email adres te bevestigen. Waardoor ik nu niet meer kan inloggen op mijn apple account. Zowel als ik het nieuwe adres, als het oude adres invoer, zegt ie verkeerde apple id. Mijn wachtwoord heb ik niet gewijzigd, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik kreeg wel een email op het oude adres dat iemand geprobeerd heeft dat te wijzigen. Dus ik dacht, nou ja als het niet goed is gegaan, maak ik het wel ongedaan. Maar dat lukt dus ook niet....
Wat ik vermoed, is dat er iets mis is gegaan met het activeren van het email adres voor de beveiling, en dat daarom geen email binnen krijg over de wijziging van het primaire email adres.l
Maar goed, ik zit nu wel met een heel groot probleem, ik kan niet inloggen.
Mijn vraag is, zijn er hier mensen die ervaring hebben met problemen met apple id, en heeft het zin om de klantenservice hierover te bellen? Kunnen ze mij hierbij helpen of ben ik door deze fout mijn gehele apple id kwijt?
vrijdag 7 februari 2014 om 10:52
Toevallig hetzelfde gehad, Apple Id op deze pagina kun je hulp vragen. Ik heb support een mail gestuurd en dan vragen ze wanneer ze je kunnen bellen. Agenda invullen en als ze bellen vroegen ze bv naar antwoord op door jezelf opgegeven vraag, serienummer geregistreerd apparaat etc. Twee dingen moeten ze kunnen checken om je een link toe te sturen waar je je id kunt aanpassen. Succes
Delen doe je samen
vrijdag 7 februari 2014 om 11:17
Je kunt ook bellen met Apple support, 0800 0201581
NEE, DIT IS GEEN RECLAME en het zijn ook geen NAW gegevens.
Ik had vorige week ook een probleem, was al de hele ochtend bezig geweest met instellingen enz. omdat ik geen verbinding kon maken met Internet, alles stond goed, modem, wifi, instellingen. Werd snel en efficient geholpen.
NEE, DIT IS GEEN RECLAME en het zijn ook geen NAW gegevens.
Ik had vorige week ook een probleem, was al de hele ochtend bezig geweest met instellingen enz. omdat ik geen verbinding kon maken met Internet, alles stond goed, modem, wifi, instellingen. Werd snel en efficient geholpen.
verba volant, scripta manent.