Werk & Studie alle pijlers

MBO3

08-02-2014 17:03 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

ik heb een vraag! Ik ben met de MBO3 logistiek teamleider opleiding bezig en vind deze best moeilijk. Immoment moet ik een pop/pap voor kerntaak 1 coördineerd en werkt me bij de ontvangst en opslag van goederen maken. Nu zoek ik nog voorbeelden. Kent iemand en goede internetside hiervoor?
Ik begrijp je hele topic niet.

Kun je het misschien nog eens opschrijven maar dan in het Nederlands.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik snap het wel, maar ik denk dat er geen websiTe voor is.

Gelukkig is een POP maken geen hogere wiskunde, dus praat er eens over met je klasgenoten. Neem aan dat die in hetzelfde schuitje zitten.
Ja
Sorry.... maar dat is toch een ernstig vraag!

Zoek voor de "MBO3 logistik teamleider" opeiding een goede website met voorbeelden en tips! BEDANKT
O ja, echt beroerd.
quote:fettnapf schreef op 08 februari 2014 @ 17:45:

Zoek voor de "MBO3 logistik teamleider" opeiding een goede website met voorbeelden en tips! BEDANKTIs je Google stuk?
Sodemieters zeg, je schrijft echt beroerd. Krijg je geen Nederlands?
Ben je Duits?
Ja, je Nederlands is vreselijk slecht. Daarnaast is een POP toch persoonlijk.. daar staat die eerste P voor, gewoon opschrijven op welke vlakken/gebieden je de focus voor je ontwikkeling voor de komende periode liggen.
Gewoon Googelen op "POP" en dan krijg je allerlei voorbeelden.

Succes!
*

Zoek voor de "MBO3 logistik teamleider" opeiding een goede website met voorbeelden en tips! BEDANKT

Wacht even hoor

Dus wij moeten googelen omdat JIJ je opdrachtje niet kan maken?

Wat dacht je zelf Einstein!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Bedankt Kiwi87 ten minste een redelijke reactie

@ summerdance : mijn vraag was niet om voor mij te googelen! Mijn vraag was of dat er iemand en goede website weet ....
Immoment moet ik een pop/pap voor kerntaak 1 coördineerd en werkt me bij de ontvangst en opslag van goederen maken.

Poging tot vertaling:

Op dit moment moet ik een pop/pap maken voor kerntaak 1 "coördineert en werkt mee bij de ontvangst en opslag van goederen".
Ik begrijp best dat MBO niveau 3 moeilijk voor je is. Zeker als je het Nederlands zo slecht beheerst. Zo kun je straks toch nooit op een kantoor terecht?
Ik zou terug gaan naar school, en vragen om bijlessen Nederlands.

En ik zou eens met je mentor gaan praten. Als het MBO3 zo moeilijk is voor je, weet ik niet of je ooit een stage gaat halen of aan een baan gaat komen...

Zoek voor de MBO3 opeiding een goede website met voorbeelden en tips! BEDANKT

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven