Handige apps beginneling
dinsdag 11 februari 2014 om 11:37
Hebben jullie tips voor handige apps voor een beginneling? Ik denk aan apps om je batterij te sparen/ dataverbruik te minderen/virisscanner. What's app heb ik gedownload, maar weet nog niet of het werkt, wel een testberichtje gezocht. Verder heb ik op dit moment nog geen interesses in leuke apps. Ik heb een samsung s3 mini.
dinsdag 11 februari 2014 om 22:09
Ik maak hier veel gebruik van WhatsApp, Facebook/Facebookmessenger, NS Reisplanner, ANWB Onderweg (met o.a. file-informatie), Buienradar, 9292.
Verder ook regelmatig van NightSky (app waarmee je sterren kunt kijken en dan de namen ziet van planeten en sterrenbeelden), de TimeTimer, Shazam, NPO (uitzending gemist), YouTube. De datumprikker voor als het van toepassing is, net als een appje voor het bijhouden van mijn menstruatie.
En verder heb ik nog wat spelletjes, en sinds kort de gifwijzer en een allergiescan erop staan, voor het geval dat.
Verder ook regelmatig van NightSky (app waarmee je sterren kunt kijken en dan de namen ziet van planeten en sterrenbeelden), de TimeTimer, Shazam, NPO (uitzending gemist), YouTube. De datumprikker voor als het van toepassing is, net als een appje voor het bijhouden van mijn menstruatie.
En verder heb ik nog wat spelletjes, en sinds kort de gifwijzer en een allergiescan erop staan, voor het geval dat.