valentijn
woensdag 12 februari 2014 om 17:05
Het is al heel snel valentijnsdag en de dag zelf hebben we al helemaal uitgestippeld!
Nu zoek ik nog een kado maar ik weet het echt niet meer dus hopelijk kunnen jullie me helpen!
Mijn vriend, eind 20, toont veel interesse in :
F1 (heb je hier hebbedingetjes van?)
Fietsen (hij heeft onlangs hiervoor nieuwe kleren etc alles erop en eraan gekocht dus daar kan ik niks mee.
Gamen PS3 en PS4 (ik weet niet precies welke spellen hij al heeft dus ik zou niet weten welk spel ik zou kunnen kopen)
Dieren (ik ga geen hond voor hem kopen )
Films en series
Hij heeft een broek nodig, maar vind ik moeilijk om te kopen voor hem want vervelende maat
Ik zat aan een jaarabbo netflix te denken en heb subtiel gevraagd wat hij van netflix vindt maar hij download altjid en hbo is niet in netflix opgenomen dus hij had er geen hele positieve dingen over te zeggen.
Ik kom op dit moment niet verder dan een 10 ritten kaart voor onze favo bios maar dat is 80 euro en ik hoopte iets voor 50/60 euro te kunnen hebben.
Ik hoop dat er mensen zijn die kennis van zijn hobbys hebben en weten waar hij dan blij mee kunnen zijn.
Alvast bedankt en een fijne valentijn gewenst!
p.s. overigens bak ik ook zijn lievelingskoekjes voor hem.
Nu zoek ik nog een kado maar ik weet het echt niet meer dus hopelijk kunnen jullie me helpen!
Mijn vriend, eind 20, toont veel interesse in :
F1 (heb je hier hebbedingetjes van?)
Fietsen (hij heeft onlangs hiervoor nieuwe kleren etc alles erop en eraan gekocht dus daar kan ik niks mee.
Gamen PS3 en PS4 (ik weet niet precies welke spellen hij al heeft dus ik zou niet weten welk spel ik zou kunnen kopen)
Dieren (ik ga geen hond voor hem kopen )
Films en series
Hij heeft een broek nodig, maar vind ik moeilijk om te kopen voor hem want vervelende maat
Ik zat aan een jaarabbo netflix te denken en heb subtiel gevraagd wat hij van netflix vindt maar hij download altjid en hbo is niet in netflix opgenomen dus hij had er geen hele positieve dingen over te zeggen.
Ik kom op dit moment niet verder dan een 10 ritten kaart voor onze favo bios maar dat is 80 euro en ik hoopte iets voor 50/60 euro te kunnen hebben.
Ik hoop dat er mensen zijn die kennis van zijn hobbys hebben en weten waar hij dan blij mee kunnen zijn.
Alvast bedankt en een fijne valentijn gewenst!
p.s. overigens bak ik ook zijn lievelingskoekjes voor hem.
woensdag 12 februari 2014 om 17:18
Absoluut guillaumette en daar gedragen we ons ook naar, maar ik heb een hele tijd in geldnood gezeten waardoor hij voor kerst en zijn verjaardag ook niet echt een kado heeft gehad en daar zal hij nooooit iets van zeggen, maar nu ik gisteren 50 euro heb gewonnen bij een wedstrijd, zou ik hem zo ontzettend graag blij maken met iets!
woensdag 12 februari 2014 om 17:20
woensdag 12 februari 2014 om 17:23
quote:clemance schreef op 12 februari 2014 @ 17:18:
Je kunt 'm ook een strippenkaart geven voor 10 booty-calls, ik denk dat ie daar het allerblijst mee is
Koop jij een leuk setje en presenteer het zo aan 'm, done!Bingo!! Daar wordt een man nu eens blij van
dat en veel liefde uiteraard! haha
Je kunt 'm ook een strippenkaart geven voor 10 booty-calls, ik denk dat ie daar het allerblijst mee is
Koop jij een leuk setje en presenteer het zo aan 'm, done!Bingo!! Daar wordt een man nu eens blij van
Don't cry because it's over, smile because it happened.
woensdag 12 februari 2014 om 17:23
quote:Apatura schreef op 12 februari 2014 @ 17:20:
Euuh wattes?
vrijdag moet ik gewoon werken en savonds sporten (wedstrijd) En daarnaast is t gister 2 jr geleden dat we mn opa begraven hebben.(En toen waren we eigenlijk net 2,5 jr getrouwd) dus geen feest ofzo hierJa en dus? Daarom mag het bij iemand anders ook geen klein feestje zijn?
Euuh wattes?
vrijdag moet ik gewoon werken en savonds sporten (wedstrijd) En daarnaast is t gister 2 jr geleden dat we mn opa begraven hebben.(En toen waren we eigenlijk net 2,5 jr getrouwd) dus geen feest ofzo hierJa en dus? Daarom mag het bij iemand anders ook geen klein feestje zijn?
woensdag 12 februari 2014 om 17:56
Apatura, wij zijn gelukkig allebei die dag vrij en kunnen het dus gewoon vieren:)
Ik bedacht me plots dat hij een dvd wilde hebben zodra hij uit was en die is nu bij mediamarkt op blueray te koop
Ik doe er inderdaad de koekjes bij en zal tijdens het dagje uit trakteren op de lunch ofzo
Uiteraard die avond zal ik hem extra aandacht geven haha.
Bedankt allemaal!
Ik bedacht me plots dat hij een dvd wilde hebben zodra hij uit was en die is nu bij mediamarkt op blueray te koop
Ik doe er inderdaad de koekjes bij en zal tijdens het dagje uit trakteren op de lunch ofzo
Uiteraard die avond zal ik hem extra aandacht geven haha.
Bedankt allemaal!
woensdag 12 februari 2014 om 18:33
woensdag 12 februari 2014 om 18:49
Wow, wat uitgebreid! Ik heb het nog nooit gevierd. Het woord vieren komt niet eens bij me op als het om Valentijnsdag gaat. Niet lullig bedoeld trouwens hoor, als jullie het zo leuk vinden dan is dat helemaal goed natuurlijk
En ehm, es zien. Ik game ook graag maar ik ben wel heel precies in wat ik wel en niet leuk vind. Met zomaar een game die nu wel populair is hoef je bij mij echt niet aan te komen. Probeer dus wel ff uit te vinden wat hij nog graag wil.
En kaartjes voor de dierentuin misschien?
En ehm, es zien. Ik game ook graag maar ik ben wel heel precies in wat ik wel en niet leuk vind. Met zomaar een game die nu wel populair is hoef je bij mij echt niet aan te komen. Probeer dus wel ff uit te vinden wat hij nog graag wil.
En kaartjes voor de dierentuin misschien?