valentijn

12-02-2014 17:05 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al heel snel valentijnsdag en de dag zelf hebben we al helemaal uitgestippeld!

Nu zoek ik nog een kado maar ik weet het echt niet meer dus hopelijk kunnen jullie me helpen!

Mijn vriend, eind 20, toont veel interesse in :

F1 (heb je hier hebbedingetjes van?)

Fietsen (hij heeft onlangs hiervoor nieuwe kleren etc alles erop en eraan gekocht dus daar kan ik niks mee.

Gamen PS3 en PS4 (ik weet niet precies welke spellen hij al heeft dus ik zou niet weten welk spel ik zou kunnen kopen)

Dieren (ik ga geen hond voor hem kopen )

Films en series

Hij heeft een broek nodig, maar vind ik moeilijk om te kopen voor hem want vervelende maat

Ik zat aan een jaarabbo netflix te denken en heb subtiel gevraagd wat hij van netflix vindt maar hij download altjid en hbo is niet in netflix opgenomen dus hij had er geen hele positieve dingen over te zeggen.

Ik kom op dit moment niet verder dan een 10 ritten kaart voor onze favo bios maar dat is 80 euro en ik hoopte iets voor 50/60 euro te kunnen hebben.

Ik hoop dat er mensen zijn die kennis van zijn hobbys hebben en weten waar hij dan blij mee kunnen zijn.

Alvast bedankt en een fijne valentijn gewenst!

p.s. overigens bak ik ook zijn lievelingskoekjes voor hem.
Lievelingskoekjes is al een mooi cadeau.

Voor de rest : het is toch iedere dag Valentijnsdag als het goed is ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Je kunt 'm ook een strippenkaart geven voor 10 booty-calls, ik denk dat ie daar het allerblijst mee is

Koop jij een leuk setje en presenteer het zo aan 'm, done!
Absoluut guillaumette en daar gedragen we ons ook naar, maar ik heb een hele tijd in geldnood gezeten waardoor hij voor kerst en zijn verjaardag ook niet echt een kado heeft gehad en daar zal hij nooooit iets van zeggen, maar nu ik gisteren 50 euro heb gewonnen bij een wedstrijd, zou ik hem zo ontzettend graag blij maken met iets!
Euuh wattes?

vrijdag moet ik gewoon werken en savonds sporten (wedstrijd) En daarnaast is t gister 2 jr geleden dat we mn opa begraven hebben.(En toen waren we eigenlijk net 2,5 jr getrouwd) dus geen feest ofzo hier
Been there, done that, got the T-shirt.
Ga anders lekker uit eten, pizzeria is niet duur bijvoorbeeld.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Toegangskaart voor een F1 race? Alleen geen idee wat dat kost.
quote:clemance schreef op 12 februari 2014 @ 17:18:

Je kunt 'm ook een strippenkaart geven voor 10 booty-calls, ik denk dat ie daar het allerblijst mee is

Koop jij een leuk setje en presenteer het zo aan 'm, done!Bingo!! Daar wordt een man nu eens blij van ;) dat en veel liefde uiteraard! haha
Don't cry because it's over, smile because it happened.
quote:Apatura schreef op 12 februari 2014 @ 17:20:

Euuh wattes?

vrijdag moet ik gewoon werken en savonds sporten (wedstrijd) En daarnaast is t gister 2 jr geleden dat we mn opa begraven hebben.(En toen waren we eigenlijk net 2,5 jr getrouwd) dus geen feest ofzo hierJa en dus? Daarom mag het bij iemand anders ook geen klein feestje zijn?
quote:pedroso schreef op 12 februari 2014 @ 17:23:

[...]

Bingo!! Daar wordt een man nu eens blij van ;) dat en veel liefde uiteraard! haha
Gewoon lekker uit eten met z'n tweetjes
Koop een F1 petje van zijn favo team of ga een dagje naar de Nurburgring.
quote:cheprilive schreef op 12 februari 2014 @ 17:23:

Toegangskaart voor een F1 race? Alleen geen idee wat dat kost.Nou je komt niet eens in de buurt van een F1 auto met vijftig euro
Apatura: wat rot voor je:( ik heb het valentijnsetentje met mijn man er voor afgezegd..
@ to; ik heb mijn man laatst en abo op moto71 ofzo gegeven, miss hebben ze zoiets ook voor f1?
Sorry topic verkeerd gelezen. Ik dacht dat er ook gevraagd werd naar wat 'jij' gaat doen met valentijn.
Been there, done that, got the T-shirt.
Apatura, wij zijn gelukkig allebei die dag vrij en kunnen het dus gewoon vieren:)

Ik bedacht me plots dat hij een dvd wilde hebben zodra hij uit was en die is nu bij mediamarkt op blueray te koop

Ik doe er inderdaad de koekjes bij en zal tijdens het dagje uit trakteren op de lunch ofzo

Uiteraard die avond zal ik hem extra aandacht geven haha.

Bedankt allemaal!
Uit eten gaan we sowieso en f1 tijdschrift is hij al jaren lid van haha! Dacht eerst ook aan een petje maar de f1 site doet 5 dagen over bezorgen. Dat is te laat dus.

Nee hier voel ik me wel goed bij
Misschien kun je die 50 euro beter op je spaarrekening zetten als je al zo lange tijd krap zit...

Maar dat vroeg je niet, een bladcadeau? Kan hij uit meerdere tijdschriften kiezen
Ik heb lekkere chocola voor hem besteld bij chocstar, maar die kwam maandag al binnen, we hebben hem dus al op.
quote:witbloempje86 schreef op 12 februari 2014 @ 18:00:

Ik heb lekkere chocola voor hem besteld bij chocstar, maar die kwam maandag al binnen, we hebben hem dus al op. Weet hij dat ook al dat jullie de chocola al op hebben?
Een dagje in een sportwagen gezien hij van auto's houdt? Wordt ook vaak aangeboden via Groupon.
No love without lost
Ik neem aan dat hij voor zijn ps4 nog niet zoveel spellen heeft. Dat is vrij makkelijk te overzien. Houdt ie van shooters, koop je een andere shooter voor hem. Call of duty, Killzone en Battlefield doen het allemaal wel goed bij de jongens.
We can do it!
Wow, wat uitgebreid! Ik heb het nog nooit gevierd. Het woord vieren komt niet eens bij me op als het om Valentijnsdag gaat. Niet lullig bedoeld trouwens hoor, als jullie het zo leuk vinden dan is dat helemaal goed natuurlijk

En ehm, es zien. Ik game ook graag maar ik ben wel heel precies in wat ik wel en niet leuk vind. Met zomaar een game die nu wel populair is hoef je bij mij echt niet aan te komen. Probeer dus wel ff uit te vinden wat hij nog graag wil.

En kaartjes voor de dierentuin misschien?
Ah, ik ben al te laat lees ik. Anyhow, veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven