Valentijnsdiner thuis
donderdag 13 februari 2014 om 19:46
Rhett en ik blijven lekker thuis en willen samen uitpakken in de keuken. Wat zijn nu lekkere Valentijnsgerechten? Oesters? Een dessert met chocolade? Zat ook te denken aan bietensoep vanwege het mooie kleurtje, doe ik alleen R geen plezier mee. En iets van een champagnecocktail met frambozen?
Benieuwd wat jullie morgenavond bereiden!
Benieuwd wat jullie morgenavond bereiden!
donderdag 13 februari 2014 om 19:52
Een spoom met citroenijs en champie?
Of een Bellini met perzik.
Iets met aardbeien is ook lekker.
Ik zou iets maken wat jullie lekker vinden en niet omdat het een rode kleur heeft of omdat het `bij Valentijnsdag hoort`.
Als nagerecht een chocoladefondue als jullie van chocolade houden?
Of een Bellini met perzik.
Iets met aardbeien is ook lekker.
Ik zou iets maken wat jullie lekker vinden en niet omdat het een rode kleur heeft of omdat het `bij Valentijnsdag hoort`.
Als nagerecht een chocoladefondue als jullie van chocolade houden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 13 februari 2014 om 19:53
donderdag 13 februari 2014 om 19:55
donderdag 13 februari 2014 om 19:56

donderdag 13 februari 2014 om 20:41
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 februari 2014 @ 19:57:
[img]http://dordrecht.verhage.nu/l/library/d ... 4&ext=.jpg[/img]
TO: waarom maak je niet zijn lievelingseten? Succes gegarandeerd. Als dessert had ik ooit eens een melted chocolate pie met vanille-ijs en frambozen... Dat was heel lekker en helemaal niet zo moeilijk als het leek!
Ook heeeeeeeerlijk (raadde het net al in een ander topic aan, ik ga het morgen zelf maar maken denk ik, want nu heb ik er trek in ) malvapudding. Trust me. Beste toetje ooit.
[img]http://dordrecht.verhage.nu/l/library/d ... 4&ext=.jpg[/img]
TO: waarom maak je niet zijn lievelingseten? Succes gegarandeerd. Als dessert had ik ooit eens een melted chocolate pie met vanille-ijs en frambozen... Dat was heel lekker en helemaal niet zo moeilijk als het leek!
Ook heeeeeeeerlijk (raadde het net al in een ander topic aan, ik ga het morgen zelf maar maken denk ik, want nu heb ik er trek in ) malvapudding. Trust me. Beste toetje ooit.
donderdag 13 februari 2014 om 20:44
http://www.24kitchen.nl/s ... alva-pudding?_format=html
donderdag 13 februari 2014 om 21:12
quote:sophietjekalewietje schreef op 13 februari 2014 @ 20:41:
[...]
TO: waarom maak je niet zijn lievelingseten? Succes gegarandeerd. Nou, we zijn dusdanig lang samen dat ik op Valentijnsdag ook mijn eigen wensen zwaar laat meewegen haha! Gelukkig overlappen die elkaar wel! Maar die toetjes klinken erg lekker!
[...]
TO: waarom maak je niet zijn lievelingseten? Succes gegarandeerd. Nou, we zijn dusdanig lang samen dat ik op Valentijnsdag ook mijn eigen wensen zwaar laat meewegen haha! Gelukkig overlappen die elkaar wel! Maar die toetjes klinken erg lekker!
donderdag 13 februari 2014 om 21:13
donderdag 13 februari 2014 om 21:21
Ik weet niet meer waar, maar ik zag van de week een leuk receptje.
Hartjes uit cake gesneden, met aardbeien en slagroom. Voor de gezelligheid en kleur een paar blaadjes munt erbij.
Simpel, maar zag er lief en smakelijk uit.
Misschien is het lekker om er ook nog een aardbeiencoulis bij te maken, had ik al bedacht.
Hartjes uit cake gesneden, met aardbeien en slagroom. Voor de gezelligheid en kleur een paar blaadjes munt erbij.
Simpel, maar zag er lief en smakelijk uit.
Misschien is het lekker om er ook nog een aardbeiencoulis bij te maken, had ik al bedacht.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 13 februari 2014 om 21:22
quote:scarry schreef op 13 februari 2014 @ 21:12:
[...]
Nou, we zijn dusdanig lang samen dat ik op Valentijnsdag ook mijn eigen wensen zwaar laat meewegen haha! Gelukkig overlappen die elkaar wel! Maar die toetjes klinken erg lekker!
Dan zou ik voor iets exotisch gaan... Waarom niet ethiopisch? Geen idee hoe je dat maakt maar daar heb je google voor, maar ik vind dat zo gezellig eten, samen met een pannekoekje met allemaal lekkere dingen erop. En nog gezond ook volgens mij, met groenten, linzen, etc. En dan die malvapudding voortoe. Geloof me. Malvapudding. Het is het lekkerste wat er bestaat. Het is nergens te koop Lees ook wel de tips en tricks van hoe je zorgt dat hij niet droog wordt! Even googelen op malvapudding en 24kitchen en dan het verhaaltje van de geneeskundestudent! Zonde als je malvapudding droog wordt. Heel zonde.
Pff. Nu heb ik zin in Ethiopisch en in malvapudding.
[...]
Nou, we zijn dusdanig lang samen dat ik op Valentijnsdag ook mijn eigen wensen zwaar laat meewegen haha! Gelukkig overlappen die elkaar wel! Maar die toetjes klinken erg lekker!
Dan zou ik voor iets exotisch gaan... Waarom niet ethiopisch? Geen idee hoe je dat maakt maar daar heb je google voor, maar ik vind dat zo gezellig eten, samen met een pannekoekje met allemaal lekkere dingen erop. En nog gezond ook volgens mij, met groenten, linzen, etc. En dan die malvapudding voortoe. Geloof me. Malvapudding. Het is het lekkerste wat er bestaat. Het is nergens te koop Lees ook wel de tips en tricks van hoe je zorgt dat hij niet droog wordt! Even googelen op malvapudding en 24kitchen en dan het verhaaltje van de geneeskundestudent! Zonde als je malvapudding droog wordt. Heel zonde.
Pff. Nu heb ik zin in Ethiopisch en in malvapudding.
donderdag 13 februari 2014 om 21:23
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 februari 2014 @ 21:20:
[img]http://reclamewereld.blog.nl/files/2014 ... g-2014.png[/img]
Die courgette haha
Idea......!
[img]http://reclamewereld.blog.nl/files/2014 ... g-2014.png[/img]
Die courgette haha
Idea......!
Come fly with me on a jetplane
donderdag 13 februari 2014 om 21:28