Breivik :facepalm:

14-02-2014 20:04 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.dvhn.nl/nieuws ... laystation-2-is-marteling

Een pak slaag moest hij hebben, verwend kreng.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Lekker laten verhongeren.
Ik wil, ik wil.... Tik voor de bil !
Geen woorden voor. Bah.
OSLO - De Noorse massamoordenaar Anders Behring Breivik dreigt met een nieuwe hongerstaking als hij geen Playstation 3 krijgt.

Ik zou de PS twee afpakken.

Opgeruimd staat netjes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Voor straf alleen nog Troetelberenknuffels geven.

En Nijntje dvd's.
quote:Snoesje666 schreef op 14 februari 2014 @ 20:10:

Ik wil, ik wil.... Tik voor de bil !Kikker in je bil!
Nou dan moet hij dan maar doen.
quote:Snoesje666 schreef op 14 februari 2014 @ 20:17:

Voor straf alleen nog Troetelberenknuffels geven.

En Nijntje dvd's.En dan het Nijntje liedje 24 uur per dag laten afspelen..
quote:reisa1978 schreef op 14 februari 2014 @ 21:08:

Nou dan moet hij dan maar doen.Inderdaad. En als ie die hongerstaking dan wil beëindigen zeggen: "nee, nu zul je volhouden ook!"
Ik zie het probleem niet, dan gáát ie toch lekker in hongerstaking. Achterlijk dat ie überhaupt een PS heeft! Hoef ook niet te raden wat voor spellen hij er op speelt vrees ik.
Kan hij die hongerstaking niet de rest van het jaar volhouden? Iets met opruimen en netjes.
Dit is inderdaad wel wat facepalmpjes waard. Wat een trieste kerel, zeg!
quote:boerderijgeit028 schreef op 14 februari 2014 @ 20:09:

Lekker laten verhongeren.+1
quote:NYC schreef op 14 februari 2014 @ 21:13:

[...]

Inderdaad. En als ie die hongerstaking dan wil beëindigen zeggen: "nee, nu zul je volhouden ook!"
[quote]soley79 schreef op 14 februari 2014 @ 21:15:

Ik zie het probleem niet, dan gáát ie toch lekker in hongerstaking. Achterlijk dat ie überhaupt een PS heeft! Hoef ook niet te raden wat voor spellen hij er op speelt vrees ik.[/quote]

Aangezien hij de spellen te kinderachtig vindt, zijn het waarschijnlijk geen gewelddadige spellen.
Alles is relatief: inde Middeleeuwen hadden ze maar wat graag een PS gehad. Maar ja toen moesten ze het doen met kielhalen, radbraken, enzo.
Ze moeten hem een gameboy zonder baterijen geven.
quote:soley79 schreef op 14 februari 2014 @ 21:15:

Ik zie het probleem niet, dan gáát ie toch lekker in hongerstaking. Achterlijk dat ie überhaupt een PS heeft! Hoef ook niet te raden wat voor spellen hij er op speelt vrees ik.Inderdaad, van de gekke dat hij uberhaupt zo'n ding heeft. Wat een monster.
Die vent is gewoon niet wijs. Dit klinkt dan wel weer hilarisch, totdat je denkt aan de familieleden (ouders!) van z'n slachtoffers.
Later is nu
Het is toch een vorm van oplichting om mensen een doos te geven van een elektronisch apparaat met stenen erin, of iets anders dat zwaar weegt? Lijkt me hilarisch om die man een doos met zogenaamd een Playstation 3 te geven en dat er dan stenen inzitten, of een zakmeel.
Laat die gast maar lekker wegrotten.
quote:WishfulThinking schreef op 15 februari 2014 @ 00:49:

Het is toch een vorm van oplichting om mensen een doos te geven van een elektronisch apparaat met stenen erin, of iets anders dat zwaar weegt? Lijkt me hilarisch om die man een doos met zogenaamd een Playstation 3 te geven en dat er dan stenen inzitten, of een zakmeel.Ik zou eerder gaan voor een PS3 bouwpakket. Gewoon alle onderdelen lso aanleveren
Geef hem dan maar een DVD pakket met o.a Hello Kitty en Dora.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Dit is denk ik wel het meest achterlijke nieuws wat ik de laatste tijd gehoord heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven