gescheiden mannen willen slank

14-02-2014 20:04 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
hé....ik moet even iets kwijt.

Ik lees op zoveel plekken dat mannen niet zo nodig maatje 38 hoeven, maar maat 42, zoals ik heb, ook lekker kunnen vinden. Voor sommige mannen geldt dat inderdaad, dat geloof ik ook wel. Ik ken genoeg stevige vrouwen die een man hebben, maar zij hebben hem ontmoet voor het kinderen krijgen. Dat is echt wat anders.... Ik heb iets ontdekt wat mijn omgeving altijd tegenspreekt, maar het is volgens mij echt zo!

Mannen die gescheiden zijn, die willen geen vrouw meer met maat 42. Alle gescheiden mannen die ik ken, hebben nu een vrouw met maatje 36 of 38. Zo eentje met maat 42 daar zijn ze waarschijnlijk net van gescheiden.... Je kan het onzin vinden en ik zou willen dat het onzin was, maar het valt mij enorm op....en als je eerlijk bent: ken jij een gescheiden man die is gaan samenwonen met een wat stevigere vrouw? Of andersom: ken jij een gescheiden vrouw die weer aan de man is terwijl zij geen maatje 36 heeft?

Ik ben echt benieuwd en hoop dat er wèl voorbeelden zijn.

Ja natuurlijk......misschien een eeuwig vrijgezelle man die nog bij zijn moeder woont en nog nooit iemand heeft gehad...die maakt het misschien niks uit. Maar met een beetje opleiding....die hebben keus zat. En als er een leuke vrouw is met maat 36 en een leuke met maat 42, dan kiezen ze de eerste. Misschien net iets leuker om mee voor de dag te komen...en als de keus er is....

Ik zie er niet slecht uit, maar ben 42, heb 2 kinderen, en mijn exen hebben allemaal een slankere vrouw/meid nu.

Is er iemand die dit kan ontkrachten....? Ik hoop het.
zijn er tegenwoordig vrouwen met maat 42?
quote:noa schreef op 14 februari 2014 @ 20:23:

Moet wel zeggen dat ik liever een slanke man heb dan een met wat kilo's teveel.+1!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:tyche schreef op 14 februari 2014 @ 20:21:

Maar wat heb jij aan voorbeelden uit mijn omgeving? Een man die je laat schieten vanwege je maat 42 was echt de ware niet.

Voel jij je prettig bij je maat?

Precies, die heeft je niet laten schieten om je maat, maar gewoon omdat je zijn type niet bent.

En dat mag, maar als jij dat direct op je figuur betrekt is dat jammer...

Wat ik soms wel denk en zie: Hoe slimmer vrouwen, hoe minder snel een relatie

Zou kunnen zijn dat deze vrouwen zelfstandig en onafhankelijk zijn, of door een drukke baan weinig tijd hebben om te daten?

Hoe zien jullie dat?

de wat minder slimme vrouwen 9en dat bedoel ik echt niet denigrerend) zijn m.i soms wat sneller tevreden met een man, minder kieskeurig
Vrouwen zien liever ook geen uitgezakte vent die zo vadsig is dat hij zijn eigen snikkel niet kan zien, afknapper numero uno. Jij bent zeker god's gift to women?
verba volant, scripta manent.
Een ex van mij ging van mij, maat 34 en 6 jaar jonger naar een vrouw die 8 jaar ouder was dan hij en maat 54 had. Of ze samen zijn gebleven weet ik niet, geen contact meer mee.

Andere exen hebben/hadden na mij vrouwen die ongeveer net zo oud en dezelfde kledingmaat hebben als ik.

Sommige mannen houden echt niet van slank Krentenbol. Zoveel mensen, zoveel wensen
quote:MarianneDavids schreef op 14 februari 2014 @ 20:28:

Vrouwen zien liever ook geen uitgezakte vent die zo vadsig is dat hij zijn eigen snikkel niet kan zien, afknapper numero uno. Jij bent zeker god's gift to women?ow ik dacht dat krentebol een vrouw was....
Is toch ook een vrouw

Lees de laatste regels van de OP maar eens goed.

MD geeft alleen een voorbeeld
quote:pearle schreef op 14 februari 2014 @ 20:31:

[...]

ow ik dacht dat krentebol een vrouw was.... Dat is ze ook.
Is ook een vrouw
quote:betjebig schreef op 14 februari 2014 @ 20:25:

Andersom wil je misschien ook geen mutsige uitgezakte kalende 43-jarige met een bierbuikje? Ik in ieder geval niet Volgens mij zoeken mensen een partner die qua aantrekkelijkheid in ongeveer dezelfde range zit als zij zelf, tenzij een van beide lelijk is met heel veel geld.Dit, alleen het geld heet dan karakter
quote:pearle schreef op 14 februari 2014 @ 20:31:

[...]

ow ik dacht dat krentebol een vrouw was.... Mea maxima culpa, heb er overheen gelezen, ik werd door een paar woorden getriggerd.
verba volant, scripta manent.
En, als je de keus hebt wil je toch slank?

Nee, hoe kom je daarbij?

Ik ben verre van superslank met maat 42 maar keus genoeg en genoeg mannen die dat bijzonder prettig vinden. Daarbij, ik vermoed dat mannen op het complete pakketje vallen, uitstraling, figuur en dingen als humor en intelligentie, of welke eigenschappen dan ook. Mijn man heb ik overigens leren kennen toen ik dit figuur had, ik ben slanker geworden na de kinderen en ik heb nooit gebrek aan aandacht gehad.

Overigens heeft mijn man weleens een scharrel (met toestemming) en dat zijn soms vrouwen die slank zijn, soms iets minder slank, het enige wat hij niet aantrekkelijk vindt is heel erg dik en heel erg dun, maatje 34 vind hij niet aantrekkelijk en maatje 50 evenmin.

Dus dit is vooral jouw zelfbeeld aan het woord, ik merk bij mannen tussen de 25-45 geen overduidelijke voorkeur voor slank, gescheiden of niet.
Wat een onzin in welke wereld leef jij?
..popcorn?
Een vrouw zonder vlees op haar botten voelt voor mij vreselijk aan.

Ik ben geen gescheiden man, ken wel gescheiden mannen die met gevulde vrouwen zijn verder gegaan.
volg je verstand, gebruik je gevoel
M'n oom (50) heeft m'n ex-tante (47, 2 kinderen, maatje 36) laten schieten voor m'n nieuwe-tante (28, met net nieuwe liefdesbaby, maatje 56). Ik zou eerder zeggen dat mannen jonge meiden willen ipv slanke vrouwen..
Ik vind dat heel oppervlakkig gedacht.

Misschien dat de eerste neukertjes na de scheiding slanker zijn maar kan me niet voorstellen dat je relatiemateriaal van kledingmaat laat afhangen.

Ik ken maar 1 gescheiden vent. Zijn ex had maatje 36 en huidige vriendin maatje 44. Beiden niet moeders mooiste.

Maar wel jou theorie ontkracht..
Dat vind ik dan ook weer zo'n kutuitspraak. Alsof een petite mevrouw met weinig vlees op haar botten en een jongensachtig figuur en dan geen echte vrouw is, en alsof mannen daar niet op zouden mogen vallen.

Wat ik fout vindt is wanneer vrouwen zich uithongeren om zo mager mogelijk te zijn, maar als iets je bouw is is het je bouw. Net als dat het voor mij onmogelijk is om een atletisch en fijngebouwd lijf te krijgen, met mijn heupen en schouders, is het voor een vrouw die heel fijngebouwd is onmogelijk om grote tieten en een dikke kont te kweken. Dat maakt de één toch niet mooier dan de ander?

Het is een kwestie van smaak, en een vrouw die zich lekker voelt in haar lijf en dat uitstraalt is volgens mij altijd nog het aantrekkelijkst. Als je maar het gewicht hebt wat bij je past en waar je je fijn bij voelt. Of dat nu maat 42 met flinke rondingen is of maat 34 zonder een gram vet teveel.
Ik had pas juist op een feestje een discussie met de mannen.

De vrouwen vonden maatje 36 mooier en de mannen zagen over het algemeen liever maatje 40 bij een vrouw.

Die hele slanke vrouwen vonden ze niets.

Behalve met een héle flinke bos hout voor de deur. Maar die liepen niet rond in die kroeg en was vrij zeldzaam volgens de mannen.

Dus 4 kilo eraf en je hebt het perfecte maatje, to.
Ik zou zeggen: ga sporten, lijnen, kom je er vanzelf achter!
quote:boerderijgeit028 schreef op 14 februari 2014 @ 20:51:

[afbeelding]Sympathiek... rondingen vieren ten koste van dunne vrouwen.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Heb je zelf ook een concreet voorbeeld, dat je aan het daten was, en dat een man je liet schieten voor een slankere vrouw? Behalve je 2 exen dan?
Stressed is just desserts spelled backwards
Gescheiden mannen en vrouwen komen vaak een een sleur relatie waar ze door emotieeten, een aantal kilos zwaarder zijn geworden.. Ze gaan sporten, daten, ontdekken de wereld opnieuw en weten war ze niet meer willen... Min zus ook gescheiden, is na haar huwelijk van maat 44 naar maat 38 gegaan, omdat ze weer gelukkig was! Dus als een gescheiden man een gescheiden vrouw ontmoet is de kans groot dat ze een geestelijke en lichamelijke transformatie hebben ondergaan1
quote:tyche schreef op 14 februari 2014 @ 21:02:

[...]

Sympathiek... rondingen vieren ten koste van dunne vrouwen.

Ik vind dat ook een heel irritante uitspraak. Ik ben geen curvy vrouw.

Ik ben slank (maat 38), maar als ik aankom is het altijd op de verkeerde plekken. Alleen rond mijn middel. Benen/kont/armen/borsten blijven slank (en klein).

Natuurlijk kan ik me voorstellen dat mannen iemand als Kim Kardashian aantrekkelijk vinden, want ik vind dat zelf ook mooi, zo'n zandloperfiguur. Maar ik zal dat nooit krijgen, want ik heb die bouw niet.

Dat maakt mij uiteraard niet minder vrouw.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:boerderijgeit028 schreef op 14 februari 2014 @ 20:51:

[img]http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... a1455b.jpg[/img]Dat plaatje wordt regelmatig gepost op Facebook, altijd door een vetklep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven