Breivik :facepalm:
vrijdag 14 februari 2014 om 20:04
http://www.dvhn.nl/nieuws ... laystation-2-is-marteling
Een pak slaag moest hij hebben, verwend kreng.
Een pak slaag moest hij hebben, verwend kreng.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 14 februari 2014 om 20:14
OSLO - De Noorse massamoordenaar Anders Behring Breivik dreigt met een nieuwe hongerstaking als hij geen Playstation 3 krijgt.
Ik zou de PS twee afpakken.
Opgeruimd staat netjes.
Ik zou de PS twee afpakken.
Opgeruimd staat netjes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 14 februari 2014 om 21:27
[quote]soley79 schreef op 14 februari 2014 @ 21:15:
Ik zie het probleem niet, dan gáát ie toch lekker in hongerstaking. Achterlijk dat ie überhaupt een PS heeft! Hoef ook niet te raden wat voor spellen hij er op speelt vrees ik.[/quote]
Aangezien hij de spellen te kinderachtig vindt, zijn het waarschijnlijk geen gewelddadige spellen.
Ik zie het probleem niet, dan gáát ie toch lekker in hongerstaking. Achterlijk dat ie überhaupt een PS heeft! Hoef ook niet te raden wat voor spellen hij er op speelt vrees ik.[/quote]
Aangezien hij de spellen te kinderachtig vindt, zijn het waarschijnlijk geen gewelddadige spellen.
vrijdag 14 februari 2014 om 21:45
quote:soley79 schreef op 14 februari 2014 @ 21:15:
Ik zie het probleem niet, dan gáát ie toch lekker in hongerstaking. Achterlijk dat ie überhaupt een PS heeft! Hoef ook niet te raden wat voor spellen hij er op speelt vrees ik.Inderdaad, van de gekke dat hij uberhaupt zo'n ding heeft. Wat een monster.
Ik zie het probleem niet, dan gáát ie toch lekker in hongerstaking. Achterlijk dat ie überhaupt een PS heeft! Hoef ook niet te raden wat voor spellen hij er op speelt vrees ik.Inderdaad, van de gekke dat hij uberhaupt zo'n ding heeft. Wat een monster.
zaterdag 15 februari 2014 om 00:49
zaterdag 15 februari 2014 om 01:05
quote:WishfulThinking schreef op 15 februari 2014 @ 00:49:
Het is toch een vorm van oplichting om mensen een doos te geven van een elektronisch apparaat met stenen erin, of iets anders dat zwaar weegt? Lijkt me hilarisch om die man een doos met zogenaamd een Playstation 3 te geven en dat er dan stenen inzitten, of een zakmeel.Ik zou eerder gaan voor een PS3 bouwpakket. Gewoon alle onderdelen lso aanleveren
Het is toch een vorm van oplichting om mensen een doos te geven van een elektronisch apparaat met stenen erin, of iets anders dat zwaar weegt? Lijkt me hilarisch om die man een doos met zogenaamd een Playstation 3 te geven en dat er dan stenen inzitten, of een zakmeel.Ik zou eerder gaan voor een PS3 bouwpakket. Gewoon alle onderdelen lso aanleveren