Het roer om.................

12-02-2014 19:45 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een bijzondere vriendin van mij is op zoek naar een huisgenote en maatje (leeftijd onbelangrijk) om op een droomplekje te leven in het zuiden van Europa (1,45 uur vliegen...).

Wellicht ben jij diegene die haar droom mag gaan leven. Daar dit "an once in a lifetime opportunity" is, speelt de gunfactor ook mee.

Ken jij iemand of wellicht jij zelf, die het roer om wil gooien en dit ook zoooo verdient, door bepaalde omstandigheden, life-events...... Reageer dan!

Voor meer info, stuur mij maar een prive berichtje .
WTF.
Nu heb ik de slappe lach (:
1,45 uur vliegen, dat is niet echt aantrekkelijk, qua klimaat schieten we daar te weinig mee op, maar toch bedankt voor het aanbod.
Is dit voor een nieuw tv-programma??
Ik mag haar droom gaan leven. Op haar kosten, neem ik dan maar aan? Count me in!
Jammer dat er op deze manier op wordt gereageerd. Dit is een hele serieuze oproep. En niet voor de televisie of zo.

Ik heb getwijfeld of ik deze oproep hier zou plaatsen maar omdat dit een goed gelezen site is, heb ik besloten om deze oproep gewoon hier zo neer te zetten.

Ik zou het waarderen als alleen serieus geinteresseerden reageren.
Misschien dan toch wat meer info geven?

Wat gaat ze doen? Waarom wil ze iemand mee? En waarom plaats jij de oproep en niet zijzelf?

Dit is zo vaag dat je er eigenlijk alleen maar om kan lachen.
En wat is haar droom leven dan precies? Gezelschapsdame?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
So Rawfoodje, weer high van de quinoa?
quote:eenhoorn schreef op 15 februari 2014 @ 07:47:

Misschien dan toch wat meer info geven?

Wat gaat ze doen? Waarom wil ze iemand mee? En waarom plaats jij de oproep en niet zijzelf?

Dit is zo vaag dat je er eigenlijk alleen maar om kan lachen.Eenhoorn, ik wil graag meer info geven maar dan liever via een prive berichtje vanwege de privacy en eventuele herkenning.

Mijn vriendin woont daar al, alleen dus. Een huisgenote is zeer welkom . Het huis en het terrein erom heen is heel groot dus voldoende ruimte en vrijheid. En alleen is maar alleen....

Zij heeft ook al oproepjes geplaatst op andere forums e.d. maar we krijgen weinig serieuze reacties. Hetzelfde wat hier dus gebeurd helaas. Ik begrijp heus dat het onwerkelijk lijkt maar dat is het dus niet .

quote:Fame schreef op 15 februari 2014 @ 08:57:

En wat is haar droom leven dan precies? Gezelschapsdame?Fame, gewoon een huisgenote, een maatje eventueel. En ook gewoon om de redenen waarom mensen op zoek zijn naar een huisgenote....

Ik noem "droom". omdat het daar, in alle opzichten, een klein paradijsje is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven