Studentencomplex Amsterdam Noord (NDSM)
zaterdag 15 februari 2014 om 18:43
Hallo iedereen! Ik studeer er namelijk, maar woon er nog niet. Nu heb ik binnenkort een bezichtiging bij de containers bij de NDSM werf. Ik ben zelf de stad gewend en Noord is natuurlijk wel andere koek.
Genoegen nemen met minder dan het centrum wil ik dus wel! Maar ik vind sociale contacten wel erg belangrijk. Hebben jullie ervaring met de studio/containers in Noord?
Liefs,
Amelie
Genoegen nemen met minder dan het centrum wil ik dus wel! Maar ik vind sociale contacten wel erg belangrijk. Hebben jullie ervaring met de studio/containers in Noord?
Liefs,
Amelie
zaterdag 15 februari 2014 om 20:07
zaterdag 15 februari 2014 om 20:16
Doen! Mijn vriend heeft daar gewoond en nooit problemen gehad met contacten voor zover ik weet. Je zit daar met allemaal andere studenten, dus als je je een beetje inspant leg je als je wil contact met je buren. Bovendien bent zo in de stad en weer terug als je wil. Ook zit je vlak bij Noorderlicht en Pllek, vooral in de zomer erg leuk allebei. Ook vaak festivals daar, dus echt wel een goede plek om te wonen als student.
zaterdag 15 februari 2014 om 20:42
Oké, dat klinkt positief. Ik denk dat ik het gewoon ga doen. Het is vooral 'het onbekende' dat me een beetje tegenhoudt. Ik ben gewend aan oude panden, drukte, in 5 minuten in de stad kunnen zijn. Maar ik besef me wel dat dat in Amsterdam lastig te vinden is binnen mijn budget hehe.
Ik ben als vierde geëindigd. Ik ken iemand die op plek negen was geëindigd en de woning had gekregen, dus er is hoop!
Ik ben als vierde geëindigd. Ik ken iemand die op plek negen was geëindigd en de woning had gekregen, dus er is hoop!
zondag 16 februari 2014 om 14:18
Mijn zoon heeft er gewoond en die had daar weinig contacten. Maar dat wilde hij ook niet. Andere buren van hem gingen wel met elkaar om. Het zijn prima woningen voor het begin. En wat een luxe: je eigen keukentje! Met de boot ben je er zo en je hebt meer ruimte dan in andere studentenflats. Na een tijdje wilde hij een grotere woning en heeft hij via studentenwoningweb een bovenwoning gekregen.