wat is dat toch met Gmail?
maandag 17 februari 2014 om 13:36
Voor de oudercommissie werk ik met een Gmail account (ben de secretaris). Nu loopt de laatste tijd Gmail steeds vaker vast en krijg ik de melding dat de pagina niet reageert. Erg lastig dit. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb hier Internet Explorer (geupdated)
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
maandag 17 februari 2014 om 13:41
maandag 17 februari 2014 om 13:59
maandag 17 februari 2014 om 14:07
dinsdag 18 februari 2014 om 12:26
Firefox nemen. En meteen alle rotzooi blokken met Adblokplus en Ghostery. Bij mij werkt dat prima en Gmail is hier nog nooit gecrasht.
Niet dat het daar beter van wordt. Gmail is, ook als het wel werkt, een waardeloos en onoverzichtelijk mailprogramma. Vind ik.
Niet dat het daar beter van wordt. Gmail is, ook als het wel werkt, een waardeloos en onoverzichtelijk mailprogramma. Vind ik.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
dinsdag 18 februari 2014 om 12:42
quote:merano schreef op 18 februari 2014 @ 12:26:
Firefox nemen. En meteen alle rotzooi blokken met Adblokplus en Ghostery. Bij mij werkt dat prima en Gmail is hier nog nooit gecrasht.
Niet dat het daar beter van wordt. Gmail is, ook als het wel werkt, een waardeloos en onoverzichtelijk mailprogramma. Vind ik.Dat laatste ben ik helemaal met je eens!
Niet dat het daar beter van wordt. Gmail is, ook als het wel werkt, een waardeloos en onoverzichtelijk mailprogramma. Vind ik.Dat laatste ben ik helemaal met je eens!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...