knAppe dokters

18-02-2014 15:00 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moest vandaag naar de huisarts & mijn eigen ha was ee niet dus ik moest naar zijn vervanger toe. Maar omg zeg ik vind niet gauw iemand knap maar ow hij was handsome niet normaal zeg. Hebben jullie ook zulke knappe dokters??
euhm....

Dokters zijn net normale mensen, je hebt dus knappe en minder knappe exemplaren...

Persoonlijk vind ik het belangrijker dat ie een knappe kop is i.p.v. er één heeft.
Yep.
Hahaha was dat in almere hahahaha

Zelfde verhaal
Ik heb iets gehad met een knappe arts. Wel jammer dat hij me vaak als onderzoeksmateriaal gebruikte.
Cum non tum age
1x is genoeg.
Cum non tum age
Ik ben huisarts. Ik moest vandaag mijn collega vervangen. Kreeg ik me toch een rare muts op bezoek. Zat maar giebelen als een bakvis en me raar aan te kijken.Probeerde te flirten en sexy over te komen geloof ik. Ze leek me nogal dom en oppervlakkig.

Hebben jullie dat nou ook? Zulke domme wichten als patienten?
.
quote:markovic schreef op 18 februari 2014 @ 15:07:

Ik ben huisarts. Ik moest vandaag mijn collega vervangen. Kreeg ik me toch een r are muts op bezoek. Zat maar giebelen als een bakvis en me raar aan te kijken.Probeerde te flirten en sexy over te komen geloof ik. Ze leek me nogal dom en oppervlakkig.

Hebben jullie dat nou? Zulke domme wichten als patienten?
quote:markovic schreef op 18 februari 2014 @ 15:07:

Ik ben huisarts. Ik moest vandaag mijn collega vervangen. Kreeg ik me toch een rare muts op bezoek. Zat maar giebelen als een bakvis en me raar aan te kijken.Probeerde te flirten en sexy over te komen geloof ik. Ze leek me nogal dom en oppervlakkig.

Hebben jullie dat nou ook? Zulke domme wichten als patienten?haha dat was ik dus niet,
Omg... Ja...

Ik was zestien en moest een inwendig onderzoek in het zh... Vraagt die gynaecoloog of ik het erg vind als er een Co-assistent mee komt kijken. Ach nee, geen probleem...

Laat het nou net echt een superknappe hunk zijn... Lig je daar in je meest charmante positie...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:Juliet86 schreef op 18 februari 2014 @ 15:14:

[...]

haha dat was ik dus niet,Jawel, ik herken je! Ontken het maar niet!
quote:kiwiwi schreef op 18 februari 2014 @ 15:05:

Hahaha was dat in almere hahahaha

Zelfde verhaalHaha nee niet daar,
quote:suzyqfive schreef op 18 februari 2014 @ 15:14:

Omg... Ja...

Ik was zestien en moest een inwendig onderzoek in het zh... Vraagt die gynaecoloog of ik het erg vind als er een Co-assistent mee komt kijken. Ach nee, geen probleem...

Laat het nou net echt een superknappe hunk zijn... Lig je daar in je meest charmante positie...Hahaha oww wat erg zeg, gelukkig heb ik nooit zoiets meegemaakt
Mijn verloofde is ook een onwijs knappe arts, dus ja heb ook een leuke ;). Overigens is mn pa ook arts, maar toch niet helemaal mijn type haha.
Wolves don't lose sleep over the opinion of sheep
Alleen is dat overdreven bekakte accent een enorme turn off.
Mijn gyn is een hele mooie vent.
ooit geopereerd door een knappe en ook nog erg aardige en errug! aantrekkelijke chirurg.
Vrouwen in de rij voor knappe arts

De gynaecoloog die mijn dochter op de wereld zette mocht er wel wezen ontdekte ik bij de nacontrole. Had Ik niks van mee gekregen op het moment supreme.
TO heeft wat met zorgverleners me dunkt. Eerst geil je op je psych en nu weer op de vervanger van je HA. Succes ermee zou ik zeggen.
quote:winterteen schreef op 18 februari 2014 @ 15:42:

Haha.
Cum non tum age
Vergeet dr. Epke niet!
quote:winterteen schreef op 18 februari 2014 @ 15:42:

OMG moet er niet aan denken dat zo'n guppie mijn kruis gaat bekijken / betasten.
Hij kan in ieder geval nooit al gynaecoloog zijn op die leeftijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven