Carnaval!

25-02-2014 14:12 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb normaliter helemaal niets met Carnaval maar dit jaar ga ik er toch aan geloven. En ik heb er ook helemaal zin in!

Ik ga als tas

Wie gaat er nog meer feesten en hoe ga je?
Wij gaan met de auto. Is altijd prima parkeren.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Ik woon boven de rivieren dus ik doe niet aan die idioterie.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Van mijn leven niet. Ik ben er in een grijs verleden ooit in beland, ging niets vermoedend met een paar vrienden mee die onderweg besloten naar Den Bosch te rijden. Ik heb met enige moeite het station kunnen vinden en ben op de eerste de beste trein naar Rotterdam gestapt.
verba volant, scripta manent.
Ik als politie agente, vriend als piloot en zoontje als wespje (als het pak op tijd af is) en anders als haai (dat pak heb ik nog als reserve achter de hand.)
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 februari 2014 @ 14:56:

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 februari 2014 @ 14:56:

De stad zit hier vol met mensen boven de rivieren dus dat zegt niets
quote:MarianneDavids schreef op 25 februari 2014 @ 15:01:

Van mijn leven niet. Ik ben er in een grijs verleden ooit in beland, ging niets vermoedend met een paar vrienden mee die onderweg besloten naar Den Bosch te rijden. Ik heb met enige moeite het station kunnen vinden en ben op de eerste de beste trein naar Rotterdam gestapt.Er zo maar in belanden is inderdaad geen goede start voor carnaval. Voorbereiding is key, alleen dan is het leuk
quote:_blabla_ schreef op 25 februari 2014 @ 15:02:

Ik als politie agente, vriend als piloot en zoontje als wespje (als het pak op tijd af is) en anders als haai (dat pak heb ik nog als reserve achter de hand.)

Oh, wat schattig, een wespje

Ik ga zo ook even shoppen voor ukje. Die hebben as vrijdag verkleeddag op het kdv.
quote:3wieler schreef op 25 februari 2014 @ 15:16:

[...]

Er zo maar in belanden is inderdaad geen goede start voor carnaval. Voorbereiding is key, alleen dan is het leuk Dat zal best maar volgens mij moet je ermee zijn opgegroeid, ik heb altijd al een hekel gehad aan feestelijke massa-bijeenkomsten en de herrie die ermee gepaard gaat. Ik ga ook nooit naar feestjes die in een zaaltje worden gehouden waar een zevenderangs bandje optreedt en waar ik natuurlijk weer precies naast een enorme geluidbox zit en hooggaande ruzie krijg als ik het stekkertje er aan de achterkant uittrek.
verba volant, scripta manent.
Sommigen zijn zo te lezen op geen enkel feestje gezellig, daar heeft carnaval of waar je vandaan komt niets mee van doen ....

Ik ga als Rockabilly chick , Clown , en als ik het nog langer volhoud als Monster , ben er klaar voor
Als tas, haha! Hoe ga je dat doen?

Ik hou er niet heel erg van maar heb me toch laten verleiden om een pak te kopen en voel me nu wel een beetje verplicht

Op school moet ik gewoon werken en ben ik er dus bij, ik ga verkleed als olifant.
Ik kan niet, en dat vind ik stiekem best jammer. Ons neefje komt die dag langs, ben dan gesloopt vermoed ik zo (bekkenpijn door zwangerschap). Anders had ik mijn nonnenpak wel aangetrokken, wel leuk als je zwanger bent.
quote:Tomatensoep schreef op 25 februari 2014 @ 15:36:

Als tas, haha! Hoe ga je dat doen?

Ik hou er niet heel erg van maar heb me toch laten verleiden om een pak te kopen en voel me nu wel een beetje verplicht

Op school moet ik gewoon werken en ben ik er dus bij, ik ga verkleed als olifant.

De tas is een kostuum, net bij bol punt com gezien, echt hilarisch.

Normaal gruwel ik ook van carnaval maar het is al zo lang geleden dat ik nu gewoon echt wel zin heb. Maar dat komt vooral door het costuum

Olifant is ook leuk! Lekker warm in ieder geval!
Oh ik ga even kijken, lijkt me inderdaad heel grappig
Ah volgens mij heb ik hem gevonden, die zwarte? Die is inderdaad echt heel erg grappig.
Deze heb ik voor mijn jongste:

3Wieler, het is echt een geweldig kostuum!! Wel beetje duur
welke kleur trouwens?
De rode
oeh die is nog leuker dan de zwarte!

Kan niet wachten tot vrijdag!

Flink feesten hier in Limburg
Either take me as I am, or watch me as I go.
quote:qoesje schreef op 25 februari 2014 @ 19:06:

Kan niet wachten tot vrijdag!

Flink feesten hier in Limburg Jaaaa ! Alaaf
Heerlijk, dat Carnavallen! Ben ook blij dat niet iedereen het geweldig vindt en zich verplicht voelen het om wat voor reden ook te moeten vieren. Carnaval is een feestje wat je moet begrijpen, dus niet alleen maar zuipen en/of agressief zijn, maar doodgewoon verstand op nul, slap ouwehoeren en 'leut' hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven