secritflirt
woensdag 26 februari 2014 om 12:02
Hallo ik heb dus een minnaar al meer dan 1 maand wij hebben
veel op app gesproken.
En nou komt ie hij wil me zien woensdag en als het klikt
willen we seks maar hij wil het zonder condoom doen,
hij zegt tegen mij dat hij het ook alleen met zn vrouw doet
en ik ook al jaren met mijn man maar is het wel goed ik twijfel daarom deze vraag ik gebruik de pil.
veel op app gesproken.
en ik ook al jaren met mijn man maar is het wel goed ik twijfel daarom deze vraag ik gebruik de pil.
geniet van het leven
woensdag 26 februari 2014 om 12:21
quote:retsina schreef op woensdag 26 februari 2014 12:02 Hallo ik heb dus een minnaar al meer dan 1 maand wij hebben
veel op app gesproken.
Misschien gaat zijn vrouw ook wel vreemd en heeft hem besmet.
En je veiligheid? Wat als hij geweld gebruikt en je verkracht zonder condoom? Hoe kijk je daar tegenaan?
veel op app gesproken.
Misschien gaat zijn vrouw ook wel vreemd en heeft hem besmet.
En je veiligheid? Wat als hij geweld gebruikt en je verkracht zonder condoom? Hoe kijk je daar tegenaan?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 27 februari 2014 om 10:23
??????????? wat theovdijk en geen spatiequote:barbarella70 schreef op 27 februari 2014 @ 10:01:
Retsina: vertrouw op je gevoel. Als het niet goed voelt, als ie te veel aandringt naar je zin, NIET doen. Gewoon zeggen dat het niet goed voelt en dat je naar huis gaat. En dan ook gewoon gaan. Jij bepaalt je eigen grens, niet hij.
Theo van Dijk: huh?
Retsina: vertrouw op je gevoel. Als het niet goed voelt, als ie te veel aandringt naar je zin, NIET doen. Gewoon zeggen dat het niet goed voelt en dat je naar huis gaat. En dan ook gewoon gaan. Jij bepaalt je eigen grens, niet hij.
Theo van Dijk: huh?
zaterdag 1 maart 2014 om 01:17
quote:innote schreef op 05 januari 2014 @ 08:41:
Retsina; voor dames is SecretFlirt gratis, en zit het vol met mannen om uit te kiezen.
De heren daarentegen betalen zo'n 38 euro in de maand om berichtjes te mogen beantwoorden.
Ik geloof dat er hier op viva voldoende dames rondlopen die met regelmaat leuke dates oppikken op SF, dus het is geen gekke plek voor jou om te zoeken.Wat is dat voor een raar soort van discriminatie naar geslacht?
Retsina; voor dames is SecretFlirt gratis, en zit het vol met mannen om uit te kiezen.
De heren daarentegen betalen zo'n 38 euro in de maand om berichtjes te mogen beantwoorden.
Ik geloof dat er hier op viva voldoende dames rondlopen die met regelmaat leuke dates oppikken op SF, dus het is geen gekke plek voor jou om te zoeken.Wat is dat voor een raar soort van discriminatie naar geslacht?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zaterdag 1 maart 2014 om 10:14
zaterdag 1 maart 2014 om 13:28
Indeed. Vertrouwen hebben in elkaar? Dat mag ie bewijzen door er niet moeilijk over te doen. Als hij te vertrouwen is, doet ie dat condoom om. Serieus, als een potentiële seksdate daar maar over begint, is ie bij mij al exit. Hoe leuk hij verder ook mag zijn, dat zijn dingen waarover NIET te onderhandelen valt.