iphone IOS 7 update
zaterdag 1 maart 2014 om 22:36
hallo iedereen,
ik heb een groot probleem, ik heb IOS 7 op mijn iphone gedownload en ik moet een toegangscode invoeren maar ik heb nooit een toegangscode gehad. Nu heb ik dankzij een programmaatje iets kunnen regelen, maar nu wil ik hem synchroniseren maar dan zegt hij log uit op zoek mijn iphone. Dit had ik ook niet op mn telefoon staan... toen heb ik dit gedownload en ingelogd en weer uitgelogd, maar er verandert niets
hebben jullie dit ook gehad of kunnen jullie mij helpen?
groetjes Sophie
ik heb een groot probleem, ik heb IOS 7 op mijn iphone gedownload en ik moet een toegangscode invoeren maar ik heb nooit een toegangscode gehad. Nu heb ik dankzij een programmaatje iets kunnen regelen, maar nu wil ik hem synchroniseren maar dan zegt hij log uit op zoek mijn iphone. Dit had ik ook niet op mn telefoon staan... toen heb ik dit gedownload en ingelogd en weer uitgelogd, maar er verandert niets
hebben jullie dit ook gehad of kunnen jullie mij helpen?
groetjes Sophie
zaterdag 1 maart 2014 om 22:45
zaterdag 1 maart 2014 om 22:47
Op het kaartje waar je simkaartje is uitgehaald, staat linksboven je nieuwe code. Je kan ook naar tmobile online gaan en via "mijn tmobile" de optie "pincode vergeten" invoeren. Ze sturen je dan een mail met een tijdelijke code.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 1 maart 2014 om 22:50