Ik droomde ....
zondag 2 maart 2014 om 21:54
Dat ik op mijn sterfbed lag. Ik was oud (gerimpelde handen en helemaal wit haar) en was omringd door m'n geliefden. M'n kinderen, zoals ze nu zijn, hun aanhang en kleinkinderen (die er niet zijn) en mijn lief. Ze waren verdrietig en namen afscheid. Ik was moe en wilde niet meer, voelde het leven uit me weglopen en snakte ernaar om m'n ogen te sluiten. Tegelijkertijd wilde ik bij ze blijven omdat ik voelde dat dit afscheid voor altijd zou zijn.
Ik heb er de hele dag aan gedacht en ben er behoorlijk overstuur van. Het voelde zo echt, ik voelde de fysieke pijn en het verdriet. Ik dacht niet meer bang te zijn voor de dood maar dat is na deze droom veranderd.
Ik wist niet dat dromen zo'n invloed kunnen hebben op je gemoed. Herkenbaar?
Ik heb er de hele dag aan gedacht en ben er behoorlijk overstuur van. Het voelde zo echt, ik voelde de fysieke pijn en het verdriet. Ik dacht niet meer bang te zijn voor de dood maar dat is na deze droom veranderd.
Ik wist niet dat dromen zo'n invloed kunnen hebben op je gemoed. Herkenbaar?
zondag 2 maart 2014 om 23:22
quote:Cateautje schreef op 02 maart 2014 @ 23:17:
Niet proberen, besluiten en het volharden voor de rest van je leven, zo werken die dingen. Het gaat wel om je onderbewustzijn, niet de wehkampgids.
Haha okay, volharden dus, sorry
Ik heb nooit gedroomd dat ik kon vliegen, best jammer eigenlijk. Ik heb ook nog nooit een echte steamy sexdroom gehad. Vind ik ook wel spijtig
Niet proberen, besluiten en het volharden voor de rest van je leven, zo werken die dingen. Het gaat wel om je onderbewustzijn, niet de wehkampgids.
Ik heb nooit gedroomd dat ik kon vliegen, best jammer eigenlijk. Ik heb ook nog nooit een echte steamy sexdroom gehad. Vind ik ook wel spijtig
zondag 2 maart 2014 om 23:24
quote:Bergje65 schreef op 02 maart 2014 @ 23:20:
Okeeeeeee vanillevladromen zijn leuk! Wie volgt?
Mijn leukste dromen had ik als kind. Dan droomde ik dat ik kon vliegen en vloog ik echt boven ons huis. Superleuk was dat!
Als kind had ik een springstok, met een veer. In m'n dromen jumpte ik daarmee over de huizen heen.
Raar hoor....hahaha niet raar..ik had dezelfde
Okeeeeeee vanillevladromen zijn leuk! Wie volgt?
Mijn leukste dromen had ik als kind. Dan droomde ik dat ik kon vliegen en vloog ik echt boven ons huis. Superleuk was dat!
Als kind had ik een springstok, met een veer. In m'n dromen jumpte ik daarmee over de huizen heen.
Raar hoor....hahaha niet raar..ik had dezelfde
zondag 2 maart 2014 om 23:26
quote:elein schreef op zondag 02 maart 2014 23:22 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Cateautje in "Ik droomde ...."" class="messagelink">Cateautje schreef op 02 maart 2014 @ 23:17</a>:</b>
Niet proberen, besluiten en het volharden voor de rest van je leven, zo werken die dingen. Het gaat wel om je onderbewustzijn, niet de wehkampgids.</div></blockquote>
Ik heb nooit gedroomd dat ik kon vliegen, best jammer eigenlijk. Ik heb ook nog nooit een echte steamy sexdroom gehad. Vind ik ook wel spijtig Oohhhh jaaaaaa strandt sexdromen. En met mannen waar het dagelijks leven miet aan miet denken! Bizar....... Maar ook leuk!
Niet proberen, besluiten en het volharden voor de rest van je leven, zo werken die dingen. Het gaat wel om je onderbewustzijn, niet de wehkampgids.</div></blockquote>
Ik heb nooit gedroomd dat ik kon vliegen, best jammer eigenlijk. Ik heb ook nog nooit een echte steamy sexdroom gehad. Vind ik ook wel spijtig Oohhhh jaaaaaa strandt sexdromen. En met mannen waar het dagelijks leven miet aan miet denken! Bizar....... Maar ook leuk!
zondag 2 maart 2014 om 23:38