appen hoe?

07-03-2014 10:43 9 berichten
Bij de meeste van mijn contacten met wie ik app ging alles vanzelf. Nu wil ik appen naar iemand maar krijg 't niet voor elkaar. Zij overigens ook niet naar mij. We hebben elkaars telefoonnummers en proberen te appen, maar het lukt niet. Er staat ook geen app symbooltje in de contacten lijst. Wat doen wij verkeerd?
Hebben jullie een ander app nummer dan jullie normale nummer? Of heeft 1 van jullie elkaar perongelijk bij geblokkeerde contacten staan?
Gebruiken jullie hetzelfde programma?

Niet de een WhatApp en de ander Telegram of zo?
Alle reacties Link kopieren
Telefoon opnieuw opstarten kan helpen. Of even elkaars nummer verwijderen en weer terug toevoegen.
nee, het is allebei whatsapp en we staan niet bij verborgen contacten

ze appt wel vaker naar mensen in nederland, dus dat zou op zich geen probleem mogen zijn
quote:Derpina schreef op 07 maart 2014 @ 10:48:

Telefoon opnieuw opstarten kan helpen. Of even elkaars nummer verwijderen en weer terug toevoegen.

Nummer/naam opnieuw toevoegen was de oplossing: bedankt!

En de groeten van 'n geemigreerde oudforumster ;)
Appze
yeahhhh dat het viva forum nog eens uitkomst kan bieden, wat een giller, nieuwsgierig als ik ben heb ik geprobeerd of ik mijn inloggegevens nog wist en zie hier, (wel onder een ander naampje,) bedankt viva forummers, al snap ik er zelf nog steeds geen shitty ass van, ik laat me altijd appen anders lukt het niet, heb je appie hoor schattie, ik ga voor je op zoek, zo dat was het weer, ik duik weer down under xxx
Haha, leuk je zo toch weer 'ns hier op 't forum te zien! You can check out, but you can never leave! xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven