help! Ryanair boeking vraag

17-03-2014 21:29 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke., ik heb me over laten halen vliegticket met Ryanair te laten boeken, creditcard van mijn vader geleend en net alles ingevuld.

Klik ik op 'nu kopen' krijg ik een scherm met daarin:

de reservring kan nu worden voltooid.

klik pas op kopen, vernieuwen terug of stoppen wanneer de volgende pagina wordt weergeven.

het kan 45 sec duren om uw betalinsgegevens te valideren

controleer u emailberichten als u problemen ondervind. als wij u reservering hebben ontvangen krijgt u een bevestigingsmail

klik op Ok om de autorisatie te starten

Ik klikte dus op OK. Toen verscheen er een scherm met daarin weer dat ik een nieuwe reis kon boeken, verder niks van bevestiging oid?? Ik heb ook geen mail? Wat heb ik gedaan? Ik kon volgens mij ook geen kruisje drukken. Ik durf niet nog een keer te boeken.

Bij mijn boeking beheer heb ik gekeken, ik heb geen reserveringsnummer dat ik weet, dus heb toen mijn email ingevuld maar daar konden ze niks op vinden.

Nog een keer boeken dan maar?? Ik durf eigenlijk amper maar ik zie dat de prijs nu alweer hoger is geworden en dat was afgelopen dagen ook zo, dus grote kans dat hij morgen weer duurder is...

Weet iemand hoe ryanair in zijn werk gaat en wat voor scherm moet zien wil je zeker weten dat je reservering goed is doorgekomen?

Hoop dat iemand me kan helpen :(
Als je in beheer mijn boeking via optie 2 of 3 hebt gezocht (heb je geen reserveringnummer voor nodig) en ze kunnen niks vinden, dan is je boeking niet doorgekomen.

Nog een keer proberen dus.
Ja klopt via optie 3 heb ik gezocht.

rare is wel toen ik boektte stond nog 2 plekken beschikbaar, nu ik weer opnieuw boek staat dat er niet meer en is de prijs ook weer omhoog?
Kan zijn dat terwijl jij aan boeken was de 2 tickets al verkocht zijn. Helaas voor jou dus een hogere prijs
Ik krijg nu weer hetzelfde scherm van blabla en klik op OK om autorisatie te starten, wat nu?
Is dat normaal dat je dat scherm krijgt?
PFFFF

klik ik op OK krijg ik dit

Sorry, but your session on our site has timed out. The session is configured to time out after a certain period as a security precaution. Please go to our Home Page to continue.
Ze laten je altijd 2 x nadenken
Oke, ik ga het nu een keer nog proberen maar ik ben bang dat ik zometeen dus drie keer een ticket heb :( dan is dat retourtje toch wel mega prijzig
Nogmaals laatste keer geprobeerd en nu deed hij het meteen! Meteen doorgestuurd naar bevestigingspagina, bevestigingsmail en alles was goed. Op mijn beheer van reserveringen staat nu ook maar 1 boeking dus hopelijk dat het daar bij blijft, dan is het nu goed gelukt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven