Help mij

19-03-2014 19:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn problemen over het verdriet van mijn moeder begint steeds erger en erger te worden en ik wil hier heel graag met iemand over praten, ik wil dat ik geholpen word.

Zou iemand mij kunnen vertellen bij wat voor instantie ik terecht kan alsjeblieft?
Naar je huisarts voor een verwijzing naar een psycholoog.

Of als je nog studeert/op school zit is daar vaak ook wel een vertrouwenspersoon of studiepsycholoog.

Sterkte.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bespreek het met je huisarts, deze zal je naar de juiste persoon door kunnen verwijzen.

Sterkte!
Maak een afspraak bij je huisarts.

Maak een afspraak bij maatschappelijk werk.

En dan begint de hulp.

Voor een luisterend oor voor nu. Sensoor. Google maar even naar het nummer.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Huisarts.

Of je kunt altijd bellen naar het Algemeen Maatschappelijk Werk.

Sterkte
Bij een telefonische hulpdienst als je het nu echt niet aankunt, anders je huisarts, vraag hem of haar je heel snel door te verwijzen. Google eens op "rouwverwerking", er is vast wel een lotgenotenforum.
verba volant, scripta manent.
http://www.sensoor.nl/sen ... ht-telefonische-hulp.html
Het begint bij de huisarts,

Sterkte
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Kom je ook eens reageren? Je opent alleen maar topics en reageert nergens op.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
quote:tanteslankie schreef op 19 maart 2014 @ 20:19:

Kom je ook eens reageren? Je opent alleen maar topics en reageert nergens op.Sorry daarvoor, ik heb mijn vraag gesteld en ik heb antwoord gekregen van jullie wat ik heel erg waardeer maar om jullie allemaal nu 1 voor 1 te bedanken voeg ik niks nuttigs toe aan dit topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven