trek het ff niet meer

21-03-2014 14:23 13 berichten
Kindje net een half jaar, vier dagen per week werken, stressvolle omgeving. Geen doorslaper en ook nog eens superongesteld. Ik trek het even niet meer. Zit met wol in mijn kop achter de pc... Geen zin om straks te kolven en koffietax bereikt. Mag ik een dutje doen?

Dutje?

Totaal aantal stemmen: 19

Ja (79%)
Nee (21%)
Alle reacties Link kopieren
Kan je niet eerder naar huis vandaag? En dan misschien even een dutje doen voordat je je kindje ophaalt van de opvang?
Naar huis?
En hoezo koffietax bereikt? Als je nog een kop koffie wilt zou ik die gewoon nemen hoor nu! En instrueer je lief dat hij een flinke reep chocola of bak ijs oid voor je meeneemt. Vanavond voetjes omhoog met wat lekkers erbij. Morgenochtend uitslapen en je lief voor de baby laten zorgen.
Waarom zou je geen dutje mogen doen?

Pak je rust wanneer het kan, zodat je straks weer leuke mama kan zijn.

Goed voor jezelf zorgen!
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
En waar slaapt je kindje nu? Mijne slaapt ook niet door maar die ligt naast, het is een kwestie van borst tevoorschijn toveren, hij drinkt en ik val weer in slaap. Kost me amper slaap. Je kan misschien van het ledikant je een co-sleeper maken, dan hoef je niet uit bed, dat scheelt echt.
Waarom zou je geen dutje mogen doen?
quote:betjebig schreef op 21 maart 2014 @ 14:45:

Waarom zou je geen dutje mogen doen?Denk dat TO aan het werk is...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Pucker, 20 minuten geleden

En hoezo koffietax bereikt? Als je nog een kop koffie wilt zou ik die gewoon nemen hoor nu! En instrueer je lief dat hij een flinke reep chocola of bak ijs oid voor je meeneemt. Vanavond voetjes omhoog met wat lekkers erbij. Morgenochtend uitslapen en je lief voor de baby laten zorgen.

Loepje.

Dat gaat die wereldvent van TO echt niet doen hoor.
Huts!
quote:VickyP schreef op 21 maart 2014 @ 14:51:

[...]

Denk dat TO aan het werk is...

jeps, en helaas is eerder weggaan er niet bij vanwege verplichte bezettingsgraad. (2 mensen, veiligheid enzo)

quote:BellatrixVanDetta schreef op 21 maart 2014 @ 15:01:

Loepje.

Dat gaat die wereldvent van TO echt niet doen hoor.Bellatrix, je bent soms te cynisch. Ik wil wedden dat als ik om ijs en chocolade vraag dat dit zeker voor mij geregeld gaat worden. Uitslapen misschien wat minder ivm lekkende borsten.
Ha hij heeft chocola voor mij en komt me ophalen. Dus.
Nou fijn voor je!

Lekker ontspannen voor zover mogelijk dit weekend.
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven