Dilemma!! Mind vs. mind

21-03-2014 21:38 10 berichten
Hoi allemaal,

Hulp gezocht!!

Ik en mijn ex-vriend hebben 8 weken geleden besloten om onze relatie van bijna tien jaar te verbreken. We hebben samen een dochtertje van 18 maanden.

Waar het op neerkomt is dat de koek op was. We hadden t/m het eind ongeveer 4 maanden geen seks meer gehad.

Nu was ik al op Lexa aan het rondneuzen, voor mijn idee alleen om wat inspiratie op te doen voor wat ik nou wil met mijn leven, hoe ik het verder wil vormgeven.

Maar mijn 'donkere' kant is op zoek naar een date, aangezien ik me soms best lonely voel. Als ik een leuke foto van iemand zie met een leuk profiel erbij, dan gieren de hormonen door mijn lijf.

Ik ben er ook wel een beetje verslaafd aan geraakt, om elke dag even op de site te kijken of ik nog flirts, berichtjes, etc. heb.

Ik heb dus al een tijdje geen seks meer gehad (ongeveer een half jaar niet), dus heb moeite om er niet op te kijken.

Ik vrees dat ik spijt krijg als ik daadwerkelijk met iemand ga daten.

Hellup!!

Heeft iemand tips?
Wat voor tips zoek je? Om te daten, om jezelf goed te voelen zonder die site, hoe je een ONS krijgt, hoe je een vaste SV scoort?
Alle reacties Link kopieren
Koop een vibrator!
Ik denk dat je helemaal niet wilt daten.

Daar gaat het helemaal niet om. Ik denk (ook uit eigen ervaring) dat je een leegte voelt, die je op welke manier dan ook probeert op te vullen.

Een datingsite is dan op zich niet eens zo ongezond, beter dan alcohol of drugs iig.

Zolang je je maar beseft dat een evt date echt niets meer is dan een beetje opvulling.

Zoveel mensen neuken zich een slag in de rondte na een moeilijke relatiebreuk.

Maar ga niet op zoek naar een nieuwe partner, en dat is een valkuil die heel moeilijk te vermijden is, zodra er iemand op je pad komt die je een beetje goed laat voelen.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
quote:Naara schreef op 21 maart 2014 @ 21:57:

Wat voor tips zoek je? Om te daten, om jezelf goed te voelen zonder die site, hoe je een ONS krijgt, hoe je een vaste SV scoort?

ja om me goed te voelen zonder die site

en een vibo word ik niet bepaald warm van!
Mis je niet gewoon aandacht?

Niets mis mee

Dat kan het probleem van nu zijn maar is zeer zeker de valkuil als je rond gaat neuzen op datingsites. Het is nep.

Laat het geen rebound zijn, werk aan jezelf
Je bent zelf een theepot
quote:hanna1984 schreef op 21 maart 2014 @ 22:05:

[...]

ja om me goed te voelen zonder die site

Dan kan nog niet meid, daar is alles nog veel te vers voor.

Dat moet je echt nog niet verwachten.

Accepteer dat dit niet de mooiste dagen van je leven zijn.

En kortstondige avontuurtjes... Eigenlijk ga je je daar aleen maar beroerder van voelen.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Wil je je ex terug? Wil je je relatie redden?

Ik begrijp het wel dat je een vlucht zoekt in datingsites, kunnen allerlei redenen zijn. Op zoek naar de aandacht, iemand die je leuk vindt, iemand die wel echt van je houdt, noem maar op.

Maar wat zoek en wil jij echt? En hoe kan je dat bereiken?
quote:lizzx schreef op 21 maart 2014 @ 22:18:

Wil je je ex terug? Wil je je relatie redden?

Ik begrijp het wel dat je een vlucht zoekt in datingsites, kunnen allerlei redenen zijn. Op zoek naar de aandacht, iemand die je leuk vindt, iemand die wel echt van je houdt, noem maar op.

Maar wat zoek en wil jij echt? En hoe kan je dat bereiken?

Nee, de relatie is voor ons allebei echt definitief over.

Thanks voor de tips tot nu toe iedereen!
Ikke nie begrijp.

Jullie hebben een kind van 1,5 jaar. En jullie besluiten dat de koek definitief op is. Was die koek al op vóórdat dat kind kwam dan? Per ongeluk zwanger geraakt?

Zo niet: een kind krijgen is behoorlijk ingrijpend in je leven en je relatie. Het kan zomaar een jaar duren voordat je een beetje opnieuw op elkaar ingespeeld raakt. Hoe kun je na anderhalf jaar dan zeggen dat de koek definitief op is? Je hele leven is op z'n kop gezet, het gezinsleven is nog maar net van start gegaan, en nog voordat het stof is neergedaald besluit je dat er geen redden meer aan is?

Ik snap het niet. Zijn er extreme dingen gebeurd (drugs, geweld oid)?

4 maanden geen seks, en dan? Man en ik hebben tijden gehad dat we twee keer per jaar seks hadden. Letterlijk. Toen dacht ik: dit komt niet meer goed. Nu doen we het zowat elke dag. Op een mensenleven tijd is anderhalf jaar problemen, of 4 maanden geen seks, toch niet zoveel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven