Het grote knutseltopic - deel 3
donderdag 19 december 2013 om 19:54
Hierbij verklaar ik deel 3 voor geopend.
Iedereen is welkom!
Het is hier geen besloten geheim genootschap; integendeel!
Juist het delen van wat we zoal maken, knutselen, breien, haken, glasblazen en wat al niet meer, is zo leuk.
Delen is inspirerend.
Dus voel je vrij om mee te schrijven en mee te kletsen.
Ontopic, offtopic: alles mag.
En met foto's zijn we helemáál blij.
Om te laten zien dat knutselen van alle tijden is, dat het er altijd is geweest en dat het er ook altijd zal zijn, trap ik af met deze foto van mijn voorouderen:
Iedereen is welkom!
Het is hier geen besloten geheim genootschap; integendeel!
Juist het delen van wat we zoal maken, knutselen, breien, haken, glasblazen en wat al niet meer, is zo leuk.
Delen is inspirerend.
Dus voel je vrij om mee te schrijven en mee te kletsen.
Ontopic, offtopic: alles mag.
En met foto's zijn we helemáál blij.
Om te laten zien dat knutselen van alle tijden is, dat het er altijd is geweest en dat het er ook altijd zal zijn, trap ik af met deze foto van mijn voorouderen:
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
dinsdag 18 maart 2014 om 21:06
Goed dat jij het fort bewaakt EV!
Vordert het haken, Steph?
Ik heb net een nieuwe bestelling gedaan op een kralenwebsite ( )
want zeg nou zelf, dit heb ik toch broodnodig: 6 verschillende kleurenmixen kleine kraaltjes (rocailles), iets grotere tsjechische facetkralen, 4 verschillende slotjes en slotjes met een verdeler... (hier stonden allemaal foto's, maar die weigeren helaas).
Vordert het haken, Steph?
Ik heb net een nieuwe bestelling gedaan op een kralenwebsite ( )
want zeg nou zelf, dit heb ik toch broodnodig: 6 verschillende kleurenmixen kleine kraaltjes (rocailles), iets grotere tsjechische facetkralen, 4 verschillende slotjes en slotjes met een verdeler... (hier stonden allemaal foto's, maar die weigeren helaas).
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
woensdag 19 maart 2014 om 09:46
woensdag 19 maart 2014 om 15:52
quote:Elmervrouw schreef op 18 maart 2014 @ 17:38:
Ben je weer bijgekomen van je verjaardag? Gewend aan de nieuwe leeftijd?
Zeker bijgekomen, gelukkig maar volgende week een drukke week voor gastlessen.
Akakia, die bestelling is gewoon noodzakelijk. Logisch.
Heb zojuist wat goede haaknaalden besteld omdat ik last krijg van mijn schouder. Of komt dat doordat ik zoveel haak? (heb maar drie projecten momenteel)
Ben je weer bijgekomen van je verjaardag? Gewend aan de nieuwe leeftijd?
Zeker bijgekomen, gelukkig maar volgende week een drukke week voor gastlessen.
Akakia, die bestelling is gewoon noodzakelijk. Logisch.
Heb zojuist wat goede haaknaalden besteld omdat ik last krijg van mijn schouder. Of komt dat doordat ik zoveel haak? (heb maar drie projecten momenteel)
woensdag 19 maart 2014 om 22:29
quote:Akakia schreef op 19 maart 2014 @ 19:11:
Zo heerlijk dat jullie gewoon begrijpen dat de bestelling Pure Noodzaak is, en niet overbodige troep in huis (net zoiets als jouw haaknaalden Steph?!)Absoluut. Wat je ook besteld op creagebied het is een PN! (moeten mannen toch snappen, zal ik morgen eens aankaarten als hij weer naar de Gamma gaat )
Zo heerlijk dat jullie gewoon begrijpen dat de bestelling Pure Noodzaak is, en niet overbodige troep in huis (net zoiets als jouw haaknaalden Steph?!)Absoluut. Wat je ook besteld op creagebied het is een PN! (moeten mannen toch snappen, zal ik morgen eens aankaarten als hij weer naar de Gamma gaat )
zaterdag 22 maart 2014 om 13:05
zondag 23 maart 2014 om 10:32
quote:Elmervrouw schreef op 22 maart 2014 @ 20:12:
Tuisposters? Wat uiselijk.
Geen hier vandaag.
Hele dag gekletst met vriendin. Moe van het praten. Niks knutselen.
En bedankt EV . Bedoel ik natuurlijk tuinposters. In de tuin uiteraard.....
Ben nu een gastles aan het doorlopen of hij wel goed is. Hopelijk valt morgen het internet niet uit oid. Want dat heb ik morgen nodig.
Tuisposters? Wat uiselijk.
Geen hier vandaag.
Hele dag gekletst met vriendin. Moe van het praten. Niks knutselen.
En bedankt EV . Bedoel ik natuurlijk tuinposters. In de tuin uiteraard.....
Ben nu een gastles aan het doorlopen of hij wel goed is. Hopelijk valt morgen het internet niet uit oid. Want dat heb ik morgen nodig.
zondag 23 maart 2014 om 19:30
Graag gedaan.
Succes met je voorbereidingen, hopelijk kun je morgen ook vertrouwen op het internet.
Hier naar rommelmarkt geweest vandaag. Echt leren tasje gescoord voor maar 1,50, mooie cognacbruine kleur. Dat zijn de leuke koopjes!
En geknutseld: twee t-shirts wat smaller gemaakt. Jawel, met de hand. Leuk gepriegel. Goed gelukt ook nog. En een nieuw blog in elkaar geknutseld, voor degenen die mijn site kennen.
Succes met je voorbereidingen, hopelijk kun je morgen ook vertrouwen op het internet.
Hier naar rommelmarkt geweest vandaag. Echt leren tasje gescoord voor maar 1,50, mooie cognacbruine kleur. Dat zijn de leuke koopjes!
En geknutseld: twee t-shirts wat smaller gemaakt. Jawel, met de hand. Leuk gepriegel. Goed gelukt ook nog. En een nieuw blog in elkaar geknutseld, voor degenen die mijn site kennen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos