Werk & Studie alle pijlers

sms operator

23-03-2014 22:53 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie werkt er hier als sms operator of heeft dit gedaan en heeft tips mbt het beantwoorden van de smsjes. Ik heb geen ervaring, maar moet extra geld bijverdienen (naast mijn fulltime baan). Maar nu krijg ik dus voorbeeld smsjes die ik moet beantwoorden maar geen idee heb wat ik moet typen. Ik wil dit tijdelijk doen om uit de financiële problemen te komen dus hoef geen preken ofzo.

Ik kreeg deze vragen bijvoorbeeld.

Hieronder vind je een aantal voorbeeldberichten die klanten kunnen sturen. .

Bericht #1 "Hey schatje, ik ben Frank uit Doetinchem, ben hier op zoek naar een lekker geil ding om iets spannends mee te doen! Die foto's zien er spannend uit zeg, waar kom je vandaan?"

Bericht #2 "Waarom doe je nu ineens zo tegen me? Ik begin het idee te krijgen dat je helemaal niet echt geïnteresseerd bent in me!!!"

Bericht #3 "Hey hey, vertel eens wat vind jij allemaal geil om met elkaar te doen?"

Bericht #4 "Ach rot toch op man, je bent gewoon de zoveelste fake die hier zit! Bewijs maar dat je echt bent dan."

Bericht #5 "Hoi"

Bericht #6 "En wat doe je dan als je op handen en knieën voor me zit, je kijkt achterom en ziet dat ik m'n pik ineens tegen je kontje aan heb gezet in plaats van je kutje?"

Bericht #7 "Ik denk niet dat ik hier nog zoveel ga zijn, het wordt me een beetje te duur.. wil je niet verder op MSN?"
het is jouw baan. Gaan wij natuurlijk niet voor je oplossen
En nu moeten wij ze voor je gaan beantwoorden? Kom jij dan ook mijn werk doen?
Whahahaha
1: leuk Doetinchem! Ik kom uit Almelo.

2: tuurlijk wel. Ik werd afgeleid door de collectant die net langskwam.

3: seks in een regenpak.

4: mijn adres is dorpsstraat 56 jn Almelo. Kom maar langs.

5: hey!

6: dat kan niet, want ik ben hier en jij bent ergens anders.

7: msn bestaat toch niet meer?
Het is niet mijn baan...ik heb er ook geen ervaring in..maar kan toch leren van een ander? Ik vraag om tips en hoef geen kant en klare antwoorden.. maar tips zijn wel welkom...begin steeds beter te begrijpen waarom er zoveel criminaliteit is in Nederland... Kan natuurlijk ook mijn problemen gaan oplossen door te stelen ofzo. Ik kies er zelf voor om meer dan 40 uur per week te gaan werken om mijn kop boven water te houden, weet alleen niet hoe ik dat anders moet. Wil ook best inpakwerk doen ofzo, stuk simpeler maar niet te vinden.
istar ik wil best jou werk doen als je mijn ellende overneemt hoor
quote:chimeid schreef op 23 maart 2014 @ 23:04:

...begin steeds beter te begrijpen waarom er zoveel criminaliteit is in Nederland... Kan natuurlijk ook mijn problemen gaan oplossen door te stelen ofzo.

wat?

stelen?

en waarom kan jij niet rondkomen met die 40 arbeidsuren per week en moet je daarnaast als sms callgirl of dievegge "bijbeunen"?

Het is niet mijn baan...ik heb er ook geen ervaring in..maar kan toch leren van een ander? hoef geen kant en klare antwoorden.. maar tips zijn wel welkom...begin steeds beter te begrijpen waarom er zoveel criminaliteit is in Nederland... Kan natuurlijk ook mijn problemen gaan oplossen door te stelen ofzo. Ik kies er zelf voor om meer dan 40 uur per week te gaan werken om mijn kop boven water te houden, weet alleen niet hoe ik dat anders moet. Wil ook best inpakwerk doen ofzo, stuk simpeler maar niet te vinden.

Kom op, niet zo het slachtoffer uithangen.

a. zorg dat je inkomsten en uitgaven in balans komen.

b. als je dit niet kan, moet je het ook niet doen.
quote:chimeid schreef op 23 maart 2014 @ 23:05:

istar ik wil best jou werk doen als je mijn ellende overneemt hoorwat zielig, wat is er dan allemaal aan de hand
quote:chimeid schreef op 23 maart 2014 @ 23:05:

istar ik wil best jou werk doen als je mijn ellende overneemt hoorKrijg je ook mijn ellende erbij okay? Weet wat je zegt...
Je moet die voorbeeldsmsjes beantwoorden bij wijze van assessment. Dan kunnen wij leuk originele antwoorden voorkauwen, maar daarna moet je het toch zelf gaan doen.

Maar goed tips....laat de klant denken dat hjj onwijs bijzonder en god's gift to women is. Jij bent ook overal voor in en chat alleen met andern voor geld, met deze ene klant heb je een speciale band.
quote:Starshine schreef op 23 maart 2014 @ 23:09:

Je moet die voorbeeldsmsjes beantwoorden bij wijze van assessment. Dan kunnen wij leuk originele antwoorden voorkauwen, maar daarna moet je het toch zelf gaan doen.

Maar goed tips....laat de klant denken dat hjj onwijs bijzonder en god's gift to women is. Jij bent ook overal voor in en chat alleen met andern voor geld, met deze ene klant heb je een speciale band.dat is wel moeilijk als die mannen meteen al van die vervelende smsjes sturen
1. waar de paddenstoelenhuisjes staan

2. vraag niet naar het waarom maar naar het wanneer

3. sms DOEKOEKWIJT naar 09009988

4. o, as we zo gaan beginne, nauw dan kan je hem kerijge hoor

5. jij bent zeker een steenbok

6. laat dat "je" maar weg

7. sms SCHULDENWEG naar 09008877
Tja, als je hier al geen antwoorden op weet is dit geen baan voor jou denk ik.
Welke moeilijkheden heb je dan? Schulden? En hoe kom je aan die schulden dan?
Je kan ook gaan leven naar je inkomen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Volgens mij zou ik er heel goed in zijn.

Wat schuift het?
Je bent zelf een theepot
Wat is er Istar ? Ga me gewoon zorgen maken.

Probeer positieve creatieve oplossingen te bedenken he. En dan heb ik het niet ovet TO's beroepskeuze.

En TO tsja je hebt duidelijk een vak gekozen waar je toch liever niet over bepaalde grenzen gaat ? Je kan ze een poos aan het lijntjehouden met wat humor en aandacht maar ze betalen wel ergens vooor. Zou je je niet meer thuis voelen in een ander vak ?
Het is gewoon sexting, hoe moeilijk kan dat zijn. Als je de voorbeelden al niet zelf kan beantwoorden, dan ga je het echt niet redden.
Ik doe dit werk zelf niet/ ook niet gedaan maar weet wel een beetje hoe het er aan toegaat. Om antwoord te geven op de eerste vraag kies je gewoon een profiel uit in de lijst ( in het profiel staat alles je "naam", "sterrenbeeld", "woonplaats" etc.) Als je klant nog niet heeft gechat met een collega, kies je gewoon een leuke anders neem je hem over van je collega.

Dat je fake bent, weten de mannen als het goed is. Wordt volgens mij eerlijk verteld in de reclames voor dit soort diensten.

voor de rest verzin iets leuks. Een antwoord van minimaal 140 tekens op "hoi" weet je toch wel te verzinnen?
Krijg je ook betaalt als ze dan terug antwoorden? Dan zou ik veel open vragen stellen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je krijgt alleen betaald voor de verstuurde smsjes maar met open vragen hou je het "gesprek" gaande.

Heb het zelf jaren gedaan (toen je nog niet hoefde te waarschuwen dat het om fake profielen ging) en kon er toen goed mee verdienen.

Na het besluit dat je in je eerste 3 smsjes moest vertellen dat het om fake profielen ging en een fysieke afspraak niet mogelijk was gingen de verdienste terug naar 30 euro per maand voor 20+ uur werken per week.
30 euro?!? Nou, zo kom je niet echt uit je schulden TO
Ja ja, nu weet ik het wel!

begin steeds beter te begrijpen waarom er zoveel criminaliteit is in Nederland... Kan natuurlijk ook mijn problemen gaan oplossen door te stelen ofzo.

Kan, is waarschijnlijk net zo'n verstandige keuze als de keuzes die je in het verleden hebt gemaakt waardoor je nu niet eens met een fulltime baan rond kan komen.

Niet klagen, maar dragen! Kom op. Nederland is een land waar voor alles een oplossing is. Denk in mogelijkheden en oplossingen en staar je niet blind op je probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven