besnijdenis
woensdag 26 maart 2014 om 15:12
woensdag 26 maart 2014 om 15:20
quote:femke_leest schreef op 26 maart 2014 @ 15:12:
Mijn mening hierover?
Hygiënische argumenten vind ik onzin, want je moet je sowieso goed wassen. En wat betreft uiterlijk: het lijkt me nogal onnatuurlijk en eng om zo'n ding te zien als het besneden is... ik zou er een beetje verdrietig van worden.valt wel mee
Mijn mening hierover?
Hygiënische argumenten vind ik onzin, want je moet je sowieso goed wassen. En wat betreft uiterlijk: het lijkt me nogal onnatuurlijk en eng om zo'n ding te zien als het besneden is... ik zou er een beetje verdrietig van worden.valt wel mee
woensdag 26 maart 2014 om 16:15
quote:femke_leest schreef op 26 maart 2014 @ 15:12:
Mijn mening hierover?
Hygiënische argumenten vind ik onzin, want je moet je sowieso goed wassen. En wat betreft uiterlijk: het lijkt me nogal onnatuurlijk en eng om zo'n ding te zien als het besneden is... ik zou er een beetje verdrietig van worden.
Sorry hoor, maar wat een domme opmerking. Je moet er natuurlijk wel goed bij kunnen komen om je daar goed te kunnen wassen. En als dat niet lukt krijg je allerlei problemen zoals ontstekingen etc.
Door te besnijden kun je er wel weer bij komen en het beter schoon houden.
Mijn mening hierover?
Hygiënische argumenten vind ik onzin, want je moet je sowieso goed wassen. En wat betreft uiterlijk: het lijkt me nogal onnatuurlijk en eng om zo'n ding te zien als het besneden is... ik zou er een beetje verdrietig van worden.
Sorry hoor, maar wat een domme opmerking. Je moet er natuurlijk wel goed bij kunnen komen om je daar goed te kunnen wassen. En als dat niet lukt krijg je allerlei problemen zoals ontstekingen etc.
Door te besnijden kun je er wel weer bij komen en het beter schoon houden.
woensdag 26 maart 2014 om 16:24
woensdag 26 maart 2014 om 18:30
Interessant onderwerp. Ben erover in gesprek met man. In het kader van hygiëne en sex. Een nauwe voorhuid kan best irritant zijn op veel gebieden, zowel voor de man als voor de vrouw... Ik hoop dat TO goede ervaringen op zal doen! Het is zo'n lastig onderwerp dat alles dat positief is, mooi meegenomen zou zijn!
woensdag 26 maart 2014 om 18:45
Ik ben om medische redenen op mijn zevende besneden, ik weet dus niet anders.
Voor mijn vrouw ben ik de eerste besneden partner. In het begin vond ze dat vreemd, maar nu wil ze niet meer anders.
Ze vind het mooier en fijner "zonder dat vel"...
Zelf vind ik het inmiddels ook mooier (na er vroeger mee te zijn gepest op school), zeker omdat ik laag en strak besneden ben. De stijl maakt namelijk heel veel uit voor het aanzicht.
Persoonlijk vind ik "losse" besnijding niet mooi, een "hoge" besnijding laat de schacht er imho maar vreemd uitzien.
Voor mijn vrouw ben ik de eerste besneden partner. In het begin vond ze dat vreemd, maar nu wil ze niet meer anders.
Ze vind het mooier en fijner "zonder dat vel"...
Zelf vind ik het inmiddels ook mooier (na er vroeger mee te zijn gepest op school), zeker omdat ik laag en strak besneden ben. De stijl maakt namelijk heel veel uit voor het aanzicht.
Persoonlijk vind ik "losse" besnijding niet mooi, een "hoge" besnijding laat de schacht er imho maar vreemd uitzien.
woensdag 26 maart 2014 om 21:24
Thx Lady
TO , hup!
Mes er in of ophouden nu.
Volgens mij durf je niet.
Ook prima, het is ook nergens voor nodig. Maar als jij het wil,prima
Je hebt toch niemands toestemming nodig?
Wat een gezemel over een voorhuid zeg. D'er aan of d'er af, het blijft jouw question volgens mij
TO , hup!
Mes er in of ophouden nu.
Volgens mij durf je niet.
Ook prima, het is ook nergens voor nodig. Maar als jij het wil,prima
Je hebt toch niemands toestemming nodig?
Wat een gezemel over een voorhuid zeg. D'er aan of d'er af, het blijft jouw question volgens mij
Je bent zelf een theepot