besnijdenis

26-03-2014 15:10 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo.

na lang twijfelen heb ik de beslissing genomen me te laten besnijden..

vooral uit hygiënische en uiterlijke overwegingen..

nu was ik benieuwd naar jullie mening hierover.

uiteraard zijn vragen ook welkom

alvast bedankt S
Mijn mening hierover?

Hygiënische argumenten vind ik onzin, want je moet je sowieso goed wassen. En wat betreft uiterlijk: het lijkt me nogal onnatuurlijk en eng om zo'n ding te zien als het besneden is... ik zou er een beetje verdrietig van worden.
Pfff lekker belangrijk wat wij ervan vinden
Lekker boeien!
quote:femke_leest schreef op 26 maart 2014 @ 15:12:

Mijn mening hierover?

Hygiënische argumenten vind ik onzin, want je moet je sowieso goed wassen. En wat betreft uiterlijk: het lijkt me nogal onnatuurlijk en eng om zo'n ding te zien als het besneden is... ik zou er een beetje verdrietig van worden.valt wel mee
Ik heb een vriendin die niet anders wil.

Zelf zal het me een rotzorg zijn, ik hoef die wormvormig aanhangsels überhaupt niet van dichtbij te zien!
Als er geen medische noodzaak is, vind ik het onzin.

En verder moet je vooral doen wat je zelf mooi vindt, onze mening heeft daar toch niks mee te maken?
quote:SpringDing schreef op 26 maart 2014 @ 15:25:

Ik heb een vriendin die niet anders wil.

Zelf zal het me een rotzorg zijn, ik hoef die wormvormig aanhangsels überhaupt niet van dichtbij te zien!En die vriendin is man?
vergeten te vermelden dat ook terugkerende ontstekingen een rol spelen
Waarom staat dit op seks? Wilde je het gewoon even over je geslachtsdeel hebben TO?
Als jij je daar goed bij voelt moet je dat vooral doen!
quote:theamuts, 3 minuten geleden

En die vriendin is man?VriendIN.
Mijn man heeft dat ook laten doen, (medische noodzaak) maar ik merk er weinig van..
ok al vast bedankt voor de reacties
quote:femke_leest schreef op 26 maart 2014 @ 15:12:

Mijn mening hierover?

Hygiënische argumenten vind ik onzin, want je moet je sowieso goed wassen. En wat betreft uiterlijk: het lijkt me nogal onnatuurlijk en eng om zo'n ding te zien als het besneden is... ik zou er een beetje verdrietig van worden.

Sorry hoor, maar wat een domme opmerking. Je moet er natuurlijk wel goed bij kunnen komen om je daar goed te kunnen wassen. En als dat niet lukt krijg je allerlei problemen zoals ontstekingen etc.

Door te besnijden kun je er wel weer bij komen en het beter schoon houden.
Baas over eigen pik dus je gaat je gang maar.

Al wou je het ding op je rug laten implanteren.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 26 maart 2014 @ 16:19:

Baas over eigen pik dus je gaat je gang maar.

Al wou je het ding op je rug laten implanteren.Dan zou ik daar wel graag een fotootje van terug willen zien
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zoooo, je 3e topic over besnijden, dacht je nu andere reacties te krijgen?
Gewoon doen..
quote:Summerdance schreef op 26 maart 2014 @ 16:24:

[...]

Dan zou ik daar wel graag een fotootje van terug willen zienZoiets (maar dan groter)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Interessant onderwerp. Ben erover in gesprek met man. In het kader van hygiëne en sex. Een nauwe voorhuid kan best irritant zijn op veel gebieden, zowel voor de man als voor de vrouw... Ik hoop dat TO goede ervaringen op zal doen! Het is zo'n lastig onderwerp dat alles dat positief is, mooi meegenomen zou zijn!
Ik ben om medische redenen op mijn zevende besneden, ik weet dus niet anders.

Voor mijn vrouw ben ik de eerste besneden partner. In het begin vond ze dat vreemd, maar nu wil ze niet meer anders.

Ze vind het mooier en fijner "zonder dat vel"...

Zelf vind ik het inmiddels ook mooier (na er vroeger mee te zijn gepest op school), zeker omdat ik laag en strak besneden ben. De stijl maakt namelijk heel veel uit voor het aanzicht.

Persoonlijk vind ik "losse" besnijding niet mooi, een "hoge" besnijding laat de schacht er imho maar vreemd uitzien.
@suus mei

heeft hij veel problemen of is het vooral een wens van jouw kant?

@ lulletje rozenwater qua strak helemaal mee eens maar persoonlijk vind ik hoog wat mooier dan laag
LOEPJE

TO, dit is het derde topic hierover. Volgens mij vind je het erg spannend om hierover te praten. Vooral omdat je het telkens over uiterlijke overwegingen hebt.
Thx Lady

TO , hup!

Mes er in of ophouden nu.

Volgens mij durf je niet.

Ook prima, het is ook nergens voor nodig. Maar als jij het wil,prima

Je hebt toch niemands toestemming nodig?

Wat een gezemel over een voorhuid zeg. D'er aan of d'er af, het blijft jouw question volgens mij
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven