Tele2 combipakket!?
donderdag 27 maart 2014 om 07:02
Sinds jaar en dag heb ik een internet+ bellen pakket van Tele2. En los een basis kabel TV abonnement van UPC. Maar na checken op de website van Tele2 kom ik er achter dat ik echt een bak geld bespaar als ik ook via hen mijn televisie afneem. Maar dat gaat dan via een decoder kastje. Ik heb maar 1 TV dus dat vind ik niet problematisch maar ik heb ooit eens interactieve TV geprobeerd via UPC maar dat was afschuwelijk slecht. Wie van jullie heeft ervaring met een pakket incl TV van Tele2?! Hoe is dat kwalitatief? Is het makkelijk aan te sluiten? Alvast dank!
donderdag 27 maart 2014 om 07:32
Ja heel makkelijk. Ik heb alleen telefoon nog niet aangesloten maar dat komt goed.
Gewoon de decoder installeren en alles doet het. Wij hebben een harddisk, dus ook opnemen en afspelen erbij. En reclame doorspoelen haha! Doet het super.. Ook internet werkt prima, ook met een PlayStation 3 / iphone etc.
Ik betaal 25/mnd voor alles incl harddisk en extra zenderpakket. Das omdat ik dreigde met overstap, maar gaat wel meer worden over een tijd 45/mnd.
Gewoon de decoder installeren en alles doet het. Wij hebben een harddisk, dus ook opnemen en afspelen erbij. En reclame doorspoelen haha! Doet het super.. Ook internet werkt prima, ook met een PlayStation 3 / iphone etc.
Ik betaal 25/mnd voor alles incl harddisk en extra zenderpakket. Das omdat ik dreigde met overstap, maar gaat wel meer worden over een tijd 45/mnd.
Geniet van elke dag!
donderdag 27 maart 2014 om 07:34