Afrijden
woensdag 2 april 2014 om 06:24
Goeiemorgen!
Over een uur ga ik afrijden, begin nu toch wel beetje zenuwachtig te worden. M'n instructeur heeft er vertrouwen in, en ikzelf ook wel, maar toch. Over m'n theorie heb ik drie keer gedaan, hopelijk praktijk in een keer!
Hoe lang hebben jullie erover gedaan?
En hoe lang zat er bij jullie tussen het aanvragen en het daadwerkelijke examen?
Over een uur ga ik afrijden, begin nu toch wel beetje zenuwachtig te worden. M'n instructeur heeft er vertrouwen in, en ikzelf ook wel, maar toch. Over m'n theorie heb ik drie keer gedaan, hopelijk praktijk in een keer!
Hoe lang hebben jullie erover gedaan?
En hoe lang zat er bij jullie tussen het aanvragen en het daadwerkelijke examen?
woensdag 2 april 2014 om 08:16
Ik was in maart begonnen, in mei deed ik proefexamen en toen werd gelijk mijn examen aangevraagd. Helaas moest ik nog tot eind augustus wachten voor ik eindelijk aan de beurt was, maar was wel in één keer geslaagd. Ik was toen 18. Theorie had ik tussendoor gewoon gehaald, ook in één keer.
Ik had trouwens maar 3 keer per maand les de eerste maanden want ik liep elders stage en kon maar 3 weekenden per maand naar huis.
Ik had trouwens maar 3 keer per maand les de eerste maanden want ik liep elders stage en kon maar 3 weekenden per maand naar huis.