Afrijden

02-04-2014 06:24 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!

Over een uur ga ik afrijden, begin nu toch wel beetje zenuwachtig te worden. M'n instructeur heeft er vertrouwen in, en ikzelf ook wel, maar toch. Over m'n theorie heb ik drie keer gedaan, hopelijk praktijk in een keer!

Hoe lang hebben jullie erover gedaan?

En hoe lang zat er bij jullie tussen het aanvragen en het daadwerkelijke examen?
Uh ik heb, met een hele lange pauze, 10 jaar over mijn rijbewijs gedaan.
Daadwerkelijke tijd, anderhalf jaar.
7 maanden, 45 lessen, 1x theorie en 2x praktijk. Succes!
Tussen het aanvragen en afrijden zat 6 weken (vakantie tussendoor) tussen het eerste en tweede examen zat 10 dagen (had ik geluk mee).
Eerste keer 18 jaar na een half jaar gestopt. 24 jaar anderhalf jaar over gedaan. 4x theorie examen, 1x praktijk!

Succes met afrijden, you can do it!!!
For better and worse!!!!
Van maart tot oktober gelest, in totaal 32 lessen, 1 tussentijdsexamen. Alles in 1x gehaald.

Je kan het hoor! Heel veel succes
It ain't me
Succes!

Wil je het echt weten......4x gezakt, 5de x geslaagd. Maar ik rij nu al een zonnetje hoor!

Ben na de 4de keer overgestapt van rijschool. De combi geen inzicht en die rijschool was niet echt een goede.
Een keer of 4 afgereden. Reden faalangst.

Veel succes!!!!!
Dankjulliewel! Ik word nu voorgereden, ik laat het straks weten! :D
Hier hetzelfde als matroesjka!

Enne succes zo!
12 lessen, 1e keer geslaagd.
I GOT A GIRL THAT KEEPS ME WAITING
8 maanden, 45 lessen, 2x theorie en 1x praktijk.

Succes!!!
Theorie in 1x, praktijk in 2x.

Het heeft even geduurd voor ik snelweg- angst vrij was,maar i middels rij ik overal naar toe.

Voor mij het ultieme gevoel v vrijheid. Succes!
Gisteren heb ik afgereden, wat een verschrikking was het toch. Nog nooit nooit zo zenuwachtig geweest. Gelukkig kreeg ik het voordeel van de twijfel (3e keer), theorie 2x. Totaal 35 lessen gehad en heb er 14 maanden over gedaan.

Succes TO!
21 december begonnen, drie weken later examen. Spoedcursus van twee weken bij de anwb gedaan.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Binnen 2 maanden theorie in 1x en praktijk ook in 1x gehaald.

Kun je nagaan..bij de eerste les wist ik niet eens waar de koppeling/rem en gaspedaal precies zaten
What doesn't kill you makes you stronger
TO laat ons even weten hoe t gegaan is!

Hoop dat je het gehaald hebt!!
What doesn't kill you makes you stronger
Ik was in maart begonnen, in mei deed ik proefexamen en toen werd gelijk mijn examen aangevraagd. Helaas moest ik nog tot eind augustus wachten voor ik eindelijk aan de beurt was, maar was wel in één keer geslaagd. Ik was toen 18. Theorie had ik tussendoor gewoon gehaald, ook in één keer.

Ik had trouwens maar 3 keer per maand les de eerste maanden want ik liep elders stage en kon maar 3 weekenden per maand naar huis.
Ik heb er een half jaar over gedaan van april tot oktober. In de zomer mocht ik niet rijden, omdat ik een gebroken vinger had.
Succes trouwens!
Ik was 24 ofzo, heb in 1x mijn theorie gehaald, vervolgens wel gezakt voor mijn tussentijdse toets op het fileparkeren :S maar het "echte" afrijden weer wel in 1x gehaald.

TO, hoe is het gegaan?
Adem in, adem uit
Ik heb voor een kapitaal aan lessen gevolgd, maar theorie & praktijk wel allebei in 1x gehaald.

Praktijk op een dag dat het zo hard stormde, dat we laag overvliegende kliko's moesten ontwijken
Ik kan nog steeds niet fileparkeren, en als ik in het dorp kijk hoe mensen parkeren ben ik lang niet de enige haha!

Heb 5 jaar m'n rijbewijs.
Geniet van elke dag!
Beide in één keer gehaald. Ongeveer 35 lessen gehad. Tussen het aanvragen en het daadwerkelijke examen zat ongeveer twee weken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven