Alleen

01-04-2014 18:44 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een moeilijke jeugd gehad, waardoor ik denk dat er heel veel dingen niet zo goed zitten in mijn bovenkamer. Ik val op de verkeerde types en ik laat mezelf zo slecht behandelen altijd. Ik heb geweldige vriendinnen om me heen maar toch voel ik mij ontzettend alleen.

Het lijkt ook alsof ik nergens heen kan, ik zit vast in mijn eigen hoofd en ik blijf scenario's maar afspelen in mijn hoofd. Ik wil gewoon weten hoe ik van mezelf kan houden en wat zelfverzekerder kan worden. Soms durf ik niet op straat te gaan omdat ik mezelf lelijk vind, is er iemand die zich hierin kan terugvinden en misschien er met mij over wilt praten?
Naar de huisarts en een therapietje tegenaan gooien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Misschien je wat minder op jezelf focussen en wat meer gaan leven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb ook zo,n periode gekend En ik kreeg van mijn moeder een cavia. In eerste instantie dacht ik echt van aaah nee wat doe je me nou aan mam? Wat moet ik met dat vieze beest.Maar ik had toen wel iets waarvoor ik me verantwoordelijk voelde. En na mate de cavia langer bij me was werd ik er gekker mee. En hele verhalen heb ik s avonds tegen dat beest zitten lullen. Alles kon ik aan m kwijt. Hij vond mij lief, hij vond me geweldig, was altijd blij als ik weer thuis kwam ,begon altijd te pwiep pwieepen als ie me zag (Dat geluid wat ze maken weet je wel. ) En uiteindelijk ging het gewoon weer heel goed met me. Ondertussen heb ik een gezin en een leuke groep vrienden dus ik heb geen cavia meer nodig om me door iemand geaccepteerd te voelen maar toch. Ik denk met liefde terug aan hem.
Dus dit is geen reden om in therapie te gaan?
@ Zilvervlok wat een lief verhaal! Hoe heette de cavia?
quote:cristina20 schreef op 01 april 2014 @ 21:01:

Dus dit is geen reden om in therapie te gaan?Juist wel een reden om in therapie te gaan. Daar kan je alles op een rijtje zetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven