meditatie app

02-03-2014 21:10 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet een goede app voor het begeleiden van meditaties? geen / weinig geklep vooral geluid en een timer.
Been there, done that, got the T-shirt.
Geen echte app. Maar ik heb mindfulness meditaties van de site mbcttrainingen.nl gedownload op mijn mobiel. Deze speel ik af met de app goodreader. Hierin wordt wel begeleid met wat geklets. Je moet maar kijken of het iets voor je is.
Er is zoveel te krijgen in new age soundjes, is dat niet iets voor je?

De ruisende zee of vogeltjes die zingen, alles is mogelijk.
Headspace is erg goed!
Ik heb zel al geleide meditaties via mindfulness gekregen. Alleen ken ik die nu wel. Ik ga eens zoeken naar headspace.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik heb de app : calm
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Meditate Timer voor de iPhone/iPad. Met timer dus en met werkelijk prachtige bellen die je kan selecteren. Heerlijk!

Kost wat geld, maar omdat ik hem al heb, kan ik niet meer zien hoeveel hij kost. Ik had hem toen gratis tijdens een actie.
Leven en laten leven.
Untime is trouwens een goede app als je alleen op zoek bent naar een timer zonder geleide meditatie. De app is mooi vormgegeven, simpel en heeft een rustig geluid waardoor je niet wakker wordt geschud maar rustig bijkomt uit de meditatie. Untime is gratis.
ik heb geen i=phone, maar wel google:

http://www.bezielen.nl/de ... meditatie-en-mindfulness/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven