Note 3 trilt ook op stille modus!
zondag 6 april 2014 om 13:18
Ik ga weer even de experts van dit forum raadplegen
Sinds afgelopen week ben ik de trotse bezitten van een Samsung Note 3. Geweldige telefoon, ben er helemaal blij mee Aangezien ik van Apple kom (heb altijd alles van Apple gehad, MacBook, Apple TV, iPhone, iPad) ben ik totaaaaaaal niet bekend met hoe Android/Samsung werkt en wat de opties allemaal zijn. Het was dus even uitzoeken hoe alles werkte
Maar!
Er is 1 ding waar ik niet helemaal uit kom. Ook al staat mijn toestel op stille modus, toch blijf hij trillen bij meldingen (bijvoorbeeld inkomende berichten). Dus niet in tril modus, maar echt stille modus. Ik kan nergens terugvinden waar ik dit kan aanpassen. Ondertussen raak ik bij erg trilletje erg gefrustreerd.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik zou je heel erg dankbaar zijn
-Google was dit keer niet mijn beste vriend, al die "oplossingen" al nagekeken, niets werkt!-
Sinds afgelopen week ben ik de trotse bezitten van een Samsung Note 3. Geweldige telefoon, ben er helemaal blij mee Aangezien ik van Apple kom (heb altijd alles van Apple gehad, MacBook, Apple TV, iPhone, iPad) ben ik totaaaaaaal niet bekend met hoe Android/Samsung werkt en wat de opties allemaal zijn. Het was dus even uitzoeken hoe alles werkte
Maar!
Er is 1 ding waar ik niet helemaal uit kom. Ook al staat mijn toestel op stille modus, toch blijf hij trillen bij meldingen (bijvoorbeeld inkomende berichten). Dus niet in tril modus, maar echt stille modus. Ik kan nergens terugvinden waar ik dit kan aanpassen. Ondertussen raak ik bij erg trilletje erg gefrustreerd.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik zou je heel erg dankbaar zijn
-Google was dit keer niet mijn beste vriend, al die "oplossingen" al nagekeken, niets werkt!-
zondag 6 april 2014 om 13:33
Nee, helaas
Daar staat dus niets, ook niet bij geluid. Ik ben heel ongeduldig met dingen die me niet lukken (of die ik niet kan vinden) en heb vandaag al een paar keer de neiging gehad om em door de kamer te gooien Gelukkig nog in kunnen houden, maar bij elk trilletje heb ik wel die neiging
Toch bedankt, Nemesis!
Toch bedankt, Nemesis!
zondag 6 april 2014 om 13:42
quote:Captain_Obvious schreef op 06 april 2014 @ 13:36:
Instellingen > geluid > trillen en dan staat ie denk ik op "alleen in stille stand" of op altijd?
Deze hele optie heb ik niet!
Ik heb bij geluid >
Volume
Intensiteit trilsignaal (maar dit geldt dan ook meteen voor tril modus en melodie, en daar klopt de tril wel)
Beltonen
Trillingen (patroon van trillen)
Standaardgeluid melding
Toon kiestoetsenblok
Aanraakgeluiden
Geluid schermvergrendeling
Trillingsreactie
Geluid bij pen (los)koppelen
Oproepen
Bericht
S Planner
Geluid bij toetsaanslag
Trillen bij toetsaanslag
Audiouitgang
Adapt Sound
Instellingen > geluid > trillen en dan staat ie denk ik op "alleen in stille stand" of op altijd?
Deze hele optie heb ik niet!
Ik heb bij geluid >
Volume
Intensiteit trilsignaal (maar dit geldt dan ook meteen voor tril modus en melodie, en daar klopt de tril wel)
Beltonen
Standaardgeluid melding
Toon kiestoetsenblok
Aanraakgeluiden
Trillingsreactie
Oproepen
Bericht
S Planner
Geluid bij toetsaanslag
Trillen bij toetsaanslag
Audiouitgang
Adapt Sound
zondag 6 april 2014 om 13:42
zondag 6 april 2014 om 13:46
quote:Captain_Obvious schreef op 06 april 2014 @ 13:45:
Hoe ziet jouw instellingenmenu eruit dan?
Ik heb bij geluid >
Volume
Beltonen
Standaardgeluid melding
Toon kiestoetsenblok
Aanraakgeluiden
Trillingsreactie
Oproepen
Bericht
S Planner
Geluid bij toetsaanslag
Trillen bij toetsaanslag
Audiouitgang
Adapt Sound
Hoe ziet jouw instellingenmenu eruit dan?
Ik heb bij geluid >
Volume
Beltonen
Standaardgeluid melding
Toon kiestoetsenblok
Aanraakgeluiden
Trillingsreactie
Oproepen
Bericht
S Planner
Geluid bij toetsaanslag
Trillen bij toetsaanslag
Audiouitgang
Adapt Sound
zondag 6 april 2014 om 13:46
Volgens mij moet het het wel hebben: http://www.samsung.com/us ... 5439/46089/SCH-R680WRAXAR
zondag 6 april 2014 om 13:49
quote:Captain_Obvious schreef op 06 april 2014 @ 13:46:
Volgens mij moet het het wel hebben: http://www.samsung.com/us ... 5439/46089/SCH-R680WRAXARDie hele optie wat daar staat, heb ik dus niet. Echt heel bizar! (Silent mode enz enz, ik heb geen keuze voor instellingen binnen de profielen)
Volgens mij moet het het wel hebben: http://www.samsung.com/us ... 5439/46089/SCH-R680WRAXARDie hele optie wat daar staat, heb ik dus niet. Echt heel bizar! (Silent mode enz enz, ik heb geen keuze voor instellingen binnen de profielen)
zondag 6 april 2014 om 14:04
Instellingen, geluid, en dan het vinkje bij trillen uitzetten.
Als die al uit staat, dan moet je in de app van het bericht zelf de instelling aanpassen.
Dus bijv whatsapp:
whatsapp openen, instellingen, meldingen, trillen uit. Per onderdeel kun je het dan instellen. (bericht, groep).
Ik heb geen note, maar wel android. Dus kan zijn dat het toch weer anders gaat bij een note. Maar over het algemeen gaat het bij alle android hetzelfde.
Als die al uit staat, dan moet je in de app van het bericht zelf de instelling aanpassen.
Dus bijv whatsapp:
whatsapp openen, instellingen, meldingen, trillen uit. Per onderdeel kun je het dan instellen. (bericht, groep).
Ik heb geen note, maar wel android. Dus kan zijn dat het toch weer anders gaat bij een note. Maar over het algemeen gaat het bij alle android hetzelfde.
zondag 6 april 2014 om 14:07
quote:roodwitblauw schreef op 06 april 2014 @ 14:04:
Dus bijv whatsapp:
Ik heb geen note, maar wel android. Dus kan zijn dat het toch weer anders gaat bij een note. Maar over het algemeen gaat het bij alle android hetzelfde.Ik heb de optie "trillen" niet eens...
Dus bijv whatsapp:
Ik heb geen note, maar wel android. Dus kan zijn dat het toch weer anders gaat bij een note. Maar over het algemeen gaat het bij alle android hetzelfde.Ik heb de optie "trillen" niet eens...
zondag 6 april 2014 om 14:13
Bij Instellingen Mijn apparaat Geluid beltonen en meldingen is het trillen op allerlei soorten trillen te zetten (heart beat bijvoorbeeld) maar ook op stil.
Dat al geprobeerd?
En als je het volume aan de zijkant even aanpast dan krijg je een schermpje in beeld met geluid en dat teken voor instellingen. Je kan dan het geluid op zacht zetten voor meldingen etc.
Als dit niet werkt weet ij het ook niet meer. Dan zou ik even in het Engels op Google gaan zoeken
Dat al geprobeerd?
En als je het volume aan de zijkant even aanpast dan krijg je een schermpje in beeld met geluid en dat teken voor instellingen. Je kan dan het geluid op zacht zetten voor meldingen etc.
Als dit niet werkt weet ij het ook niet meer. Dan zou ik even in het Engels op Google gaan zoeken
Het Viva forum is papaja.
zondag 6 april 2014 om 18:16
quote:NymphadoraTonks schreef op 06 april 2014 @ 14:13:
Bij Instellingen Mijn apparaat Geluid beltonen en meldingen is het trillen op allerlei soorten trillen te zetten (heart beat bijvoorbeeld) maar ook op stil.
Stil staat er niet bij, wel de verschillende trilpatronen. Geen stil
Ook daar niet, blijft trillen.
Stil staat er niet bij, wel de verschillende trilpatronen. Geen stil
Ook daar niet, blijft trillen.